Rou. (werkwoordsvorm van 'huilen')
Quote from: Kingyassin on 26/05/2006 om 20:55:04Rou. (werkwoordsvorm van 'huilen')Wij zeggen weer; Sghouy
rou = huil itrou = hij huiltsghouy = schreeuwttamzidda
Quote from: Hadou on 26/05/2006 om 21:05:00rou = huil itrou = hij huiltsghouy = schreeuwttamziddaNee, bij ons is het huilen.
Quote from: Wasilla tarifest on 25/05/2006 om 15:58:30aqdou77emamhe e3ber je bent gediskwalificeerd manneke, eerste woord rqedid begint niet met een fja ik hou je in de gaten
aqdou7
Hahah, hey hey, wij Zeistenaren horen elkaar te dekken en wat doe jij, je verklikt me gewoon.Dat kan niet he!!
QuoteHahah, hey hey, wij Zeistenaren horen elkaar te dekken en wat doe jij, je verklikt me gewoon.Dat kan niet he!!haha..volgens mij had niemand het in de gaten inderdaad..jallah ik begin met een woord;te7raketh...nu jij
Quote from: Dora on 29/05/2006 om 14:01:27QuoteHahah, hey hey, wij Zeistenaren horen elkaar te dekken en wat doe jij, je verklikt me gewoon.Dat kan niet he!!haha..volgens mij had niemand het in de gaten inderdaad..jallah ik begin met een woord;te7raketh...nu jij Hahaha tenayed