Author Topic: Abdel Karim El Khattabie.......  (Read 20492 times)

« Reply #30 on: 19/06/2007 om 14:19:48 »
Hier word M. Abd el Krim naar zijn graf gebracht.

tanemirt.

stond dit in een krant of boek?

Deze foto staat op een arabisch boek over Abdelkrim. Ben de naam van het boek vergeten. Hij is er ook in het Frans.

« Reply #31 on: 22/06/2007 om 18:45:09 »
ik heb  dit   op  een  spans website  gevonden.

http://img504.imageshack.us/my.php?image=legionariosenseadocabezfo6.jpg

« Reply #32 on: 27/12/2009 om 15:17:49 »
is ergens op deze website iets over de  precieze afkomst van de ouders van Abdelkerim geplaatst??

Alle verhalen beginnen met zijn geboorte in Ajdir....maar wat is zijn werkelijke oorsprong. 

« Reply #33 on: 27/12/2009 om 15:26:42 »
is ergens op deze website iets over de  precieze afkomst van de ouders van Abdelkerim geplaatst??

Alle verhalen beginnen met zijn geboorte in Ajdir....maar wat is zijn werkelijke oorsprong. 
Zijn oorsprong is het dorp Ajdir, of moeten we zoeken in het midden-oosten .

« Reply #34 on: 27/12/2009 om 15:40:41 »

is dit je reactie omdat je het niet weet...of is dit een reactie om je Amazigh broeder, die een serieuze vraag stelt belachelijk te maken.

Mijn vraag stel ik na aanleiding van iets wat ik ergens gelezen heb, ik heb niet de kennis om te achterhalen of datgene wat ik gelezen heb waar of niet waar is. 

jou antwoord, is het standaard antwoord...ajdir elke site praat daar over....dat is waar Abdelkerim geboren is, maar  waar komen zijn ouders vandaan...dat was mijn vraag en die vraag is nog niet beantwoord.

« Reply #35 on: 27/12/2009 om 15:55:21 »

:-))

is dit je reactie omdat je het niet weet...of is dit een reactie om je Amazigh broeder, die een serieuze vraag stelt belachelijk te maken.

Mijn vraag stel ik na aanleiding van iets wat ik ergens gelezen heb, ik heb niet de kennis om te achterhalen of datgene wat ik gelezen heb waar of niet waar is. 

jou antwoord, is het standaard antwoord...ajdir elke site praat daar over....dat is waar Abdelkerim geboren is, maar  waar komen zijn ouders vandaan...dat was mijn vraag en die vraag is nog niet beantwoord.
wat je gelezen hebt?

itzawarech, itirar akidhech ;-)

« Reply #36 on: 27/12/2009 om 16:01:51 »
Hoe zo!  Als ik zeg dat hij uit Ajdir komt, dan weet ik niet waar hij vandaan komt!!!???

Je zegt zelf dat iedereen zegt dat hij uit Ajdir kom. Ik heb Arabische en westerse boeken gelezen en ze zeggen allemaal dat hij uit Ajdir komt.

Maar stamt hij ook van de profeet? Kom hij uit Jedda en Mekka? Of toch uit Jemen en Palestina?

« Reply #37 on: 27/12/2009 om 16:06:37 »
:-))
wat je gelezen hebt?

wat ik gelezen heb is dat zijn ouders oorspronkelijk niet uit ajdir komen....

itzawarech, itirar akidhech ;-)

Ra nish tzawerth......tirare3 akides :)

« Reply #38 on: 27/12/2009 om 16:11:35 »
Hoe zo!  Als ik zeg dat hij uit Ajdir komt, dan weet ik niet waar hij vandaan komt!!!???

Je zegt zelf dat iedereen zegt dat hij uit Ajdir kom. Ik heb Arabische en westerse boeken gelezen en ze zeggen allemaal dat hij uit Ajdir komt.

Maar stamt hij ook van de profeet? Kom hij uit Jedda en Mekka? Of toch uit Jemen en Palestina?

rustig aan...haal diep adem......niet zo heet opgefokt....

je hebt mijn vraag NIET goed gelezen waardoor je een standaard antwoord geeft waar ik niet om gevraagd heb...en wat iedereen al weet.

mijn vraag GAAT NIET over abdelkerim maar over zijn ouders....Abdelkerim is geboren in Ajdir....maar wat voor afkomst heeft bijv. zijn moeder en zijn vader dat was mijn vraag.... jij gaat ervan uit dat omdat hij geboren is in Ajdir, zijn ouders AUTOMATISCH uit ajdir komen maar dat hoeft niet zo te zijn...

dus nogmaals weet iemand waar de ouders van Abdelkerim vandaan komen??

overigens je bent niet verplicht om te antwoorden :) het is geheel vrijwillig...

« Reply #39 on: 27/12/2009 om 16:31:27 »
rustig aan...haal diep adem......niet zo heet opgefokt....

je hebt mijn vraag NIET goed gelezen waardoor je een standaard antwoord geeft waar ik niet om gevraagd heb...en wat iedereen al weet.

mijn vraag GAAT NIET over abdelkerim maar over zijn ouders....Abdelkerim is geboren in Ajdir....maar wat voor afkomst heeft bijv. zijn moeder en zijn vader dat was mijn vraag.... jij gaat ervan uit dat omdat hij geboren is in Ajdir, zijn ouders AUTOMATISCH uit ajdir komen maar dat hoeft niet zo te zijn...

dus nogmaals weet iemand waar de ouders van Abdelkerim vandaan komen??

overigens je bent niet verplicht om te antwoorden :) het is geheel vrijwillig...

Ik had hier op deze website een aantal jaren geleden ook een discussie over, maar het schijnt dus dat de ouders of grootouders uit Igzenayen vandaan komen. Ze zijn daar weggevlucht nadat ze een of andere misdrijf hadden gepleegd, precies weet ik het ook niet meer.

De auteur van The Aytwariagher off the Moroccan RIf' heeft hier dacht ik ook over geschreven.

« Reply #40 on: 27/12/2009 om 16:31:56 »
wat ik gelezen heb is dat zijn ouders oorspronkelijk niet uit ajdir komen....
Igzennayen ?

Dh David Hart Montgommery igi qaren manaya.

« Reply #41 on: 27/12/2009 om 16:36:23 »
Ik had hier op deze website een aantal jaren geleden ook een discussie over, maar het schijnt dus dat de ouders of grootouders uit Igzenayen vandaan komen. Ze zijn daar weggevlucht nadat ze een of andere misdrijf hadden gepleegd, precies weet ik het ook niet meer.

De auteur van The Aytwariagher off the Moroccan RIf' heeft hier dacht ik ook over geschreven.
Ja.

Jij en Dora beweerde dat. Omdat jullie ook van Gzanaya zijn en daar ook een Ajdir ligt.... Abdelkarim Elkhattabi komt gewoon van de Ait Wayaghers zowel zen vader als zen moeder.

« Reply #42 on: 27/12/2009 om 16:51:12 »
Igzennayen ?

Dh David Hart Montgommery igi qaren manaya.

klopt....ik las inderdaad dat David Hart  dit ergens beweerde....

trouwens weet iemand het ISBN nummer van zijn boek...het schijnt dat deze gozer, veel dingen heeft geschreven omdat hij er zelf bij was en het 1 op 1 kon vragen.....ik hecht hier meer waarde aan dan de verhaaltje die de ronde doen.

als iemand weet waar ik dit boek kan kopen.....laat het me  aub weten

« Reply #43 on: 27/12/2009 om 16:52:58 »
Ja.

Jij en Dora beweerde dat. Omdat jullie ook van Gzanaya zijn en daar ook een Ajdir ligt.... Abdelkarim Elkhattabi komt gewoon van de Ait Wayaghers zowel zen vader als zen moeder.

maak je niet druk man....omdat hij geboren is in Ajdir....is hij ait wayaghers......maar zijn roots liggen daar niet, daar is niets mis mee.... we zijn allemaal broeder en zusters van elkaar .....

« Reply #44 on: 27/12/2009 om 16:54:26 »

bedankt voor je info....zo heet het boek inderdaad wat ik graag wil hebben :)