Author Topic: Voodoo oftewel asieher (ashor)  (Read 32489 times)

athsaynou

« Reply #75 on: 04/02/2006 om 17:24:35 »

Dat is wat anders. Maar je kunt ook willen/wensen dat Fadma gek word. Dan wel he.
Ja en dat terwijl je misschien helemaal niets uitgevoerd hebt.

Laat maar je begrijpt het niet.

allasian

« Reply #76 on: 04/02/2006 om 17:30:07 »
Maar je kunt ook willen/wensen dat Fadma gek word. Dan wel he.
Die wens kun je niet vervullen door Timaga,als je echt wilt dat Fadma gek wordt dan zoek je concrete mogelijkheden ipv abracadabra.

« Reply #77 on: 04/02/2006 om 17:55:06 »
en of je iemand  gek kan maken door timaga. Sihr gaat gepaar met djin, en djins zitten(schuilen) de mens in het hoofd, bij de hersenen. Verstand kan zo worden weggenomen...

« Reply #78 on: 04/02/2006 om 17:55:47 »
...concrete mogelijkheden ipv abracadabra.

Geloof me, sihr is echt geen abracadabra.

athsaynou

« Reply #79 on: 06/02/2006 om 12:46:21 »
Die wens kun je niet vervullen door Timaga,als je echt wilt dat Fadma gek wordt dan zoek je concrete mogelijkheden ipv abracadabra.

Daar wordt het grotendeels voor gebruikt, dus je doet mensen er wel degelijk kwaad mee.

allasian

« Reply #80 on: 06/02/2006 om 16:51:14 »
Je doet er mensen kwaad mee als dat ook daadwerkelijk is bewezen. Als Timaga,sihr en Voodoo concrete gevolgen hadden zou de wereld nou door tovenaars geregeerd worden.
Ik kan het niet helpen dat je er echt in geloofd ? Voor mij is het gewoon illusionisme.

« Reply #81 on: 06/02/2006 om 16:53:39 »
met sihr kan je zeker kwaad doen, waarom is half arrif 'gestoord'...

allasian

« Reply #82 on: 08/02/2006 om 20:45:21 »
Armoede,werkeloosheid,buitensluiting dan ga vanzelf flippen,jongen.

« Reply #83 on: 08/02/2006 om 20:48:45 »
idd, ik zie helaas te vaak dat mensen te snel naar shor grijpen om een verklaring te geven.

allasian

« Reply #84 on: 08/02/2006 om 20:50:43 »
Ja toch,gewoon paranoia.

« Reply #85 on: 06/03/2006 om 14:37:01 »
voodo is haram

« Reply #86 on: 06/03/2006 om 14:40:15 »
Zijn dat oorzaken van bezeten mensen ???

« Reply #87 on: 25/02/2010 om 19:09:25 »
Om eerlijk te zijn! is het bij zeker gebeurd! Een vrouw heeft Timega mij gedaan. Voordat ik achter ben gekomen, was ik al verloofd met haar , binnen 2 maanden.. De relatie heeft maar een half jaar geduurd, tot de politie haar van mijn woning heeft verwijderd. Ze wilde dat ik van haar ging houden en met haar trouwen.. Het heeft me veel moeite gekost om van haar af te komen. herhaardelijk komt ze bij mij terug.. Maar nu is het definitief afgelopen.
Gedurende jaren ben ik alles kwijt geraakt, mijn baan, huis, autos, 20 kg afgevallen.. ik werd helemaal gek. Omdat ik vroom moslim ben, ik bid en regelmatig moskee bezoek werd ik door Allah Soub7anaho wa ta3ala bespaard..
Momenteel voel ik me goed , ik werk weer en ik heb genoeg  energie en motivitatie  om verder te gaan. Er resteert nog een stukje Timegga in mij.. Ik heb constant pijn boven mijn rug , dat zal ook wel genezen insha Allah..

Boze ogen bestaan ook , wij zeggen ( a3eqar) : grammaticaal > hij / zij t3eqar .  Als je langs een persoon komt die boze ogen/ hart heeft. dan kan makkelijk iets met je gebeuren. Vallen van de fiets, je auto gaat stuk. of iets anders.

Allah innejina wa yo7afidna min hada annaas..

Hiwa en toen?

Heb je het weg laten halen of is het vanzelf over gegaan? Hadou jij was een tijd geleden heel actief hier met culturele verhalen uit Arif. Waarom ben je er mee gestopt?!!!

« Reply #88 on: 27/02/2010 om 01:13:27 »
1- Hiwa en toen?

2- Heb je het weg laten halen of is het vanzelf over gegaan?
3- Hadou jij was een tijd geleden heel actief hier met culturele verhalen uit Arif. Waarom ben je er mee gestopt?!!!

Wel een sprong van 2006 naar 2010.
-en toen? wat?  Wat is jouw vraag precies?
2- Ja . Ik heb één en ander gedaan. Ik moest wel vechten. Het was een rot periode geweest.  Het is verdwenen allemaal.
3-  Ik ben nog wel mee bezig. de laatste 3 jaar is mijn enthousiasme er voor een beetje velaagd, door prive omstandigheden. Famillie zaken waar ik veel aandacht, energie, en tijd in moest steken.

« Reply #89 on: 27/02/2010 om 11:32:48 »
Wel een sprong van 2006 naar 2010.
-en toen? wat?  Wat is jouw vraag precies?
2- Ja . Ik heb één en ander gedaan. Ik moest wel vechten. Het was een rot periode geweest.  Het is verdwenen allemaal.
3-  Ik ben nog wel mee bezig. de laatste 3 jaar is mijn enthousiasme er voor een beetje velaagd, door prive omstandigheden. Famillie zaken waar ik veel aandacht, energie, en tijd in moest steken.
Wel heftig man! Kan je ons wat meer vertellen over die levenservaring die je heb opgedaan toen der tijd. Was het je vrouw of vriendin? Hoe heb je zo in vertrouwen kunnen nemen? Hoe kwam je er achter dat ze wat bij je geflikt hebt....

Ps: heel misschien dat ik ook mijn verhaaltje ga typen. Heb ook het broodnodige er voor mee moeten maken. Gelukkig woonde zij in Marokko!