Author Topic: Heeft iemand de regels overtreden?  (Read 68789 times)

« Reply #210 on: 25/02/2009 om 21:05:59 »
hou op man, dit gaat nergens over!
Vecht dit maar onderling uit via pm ofzo
Ik houd op hahahah, maar hij blijft plakken, dat gefrustreerde klote kind.
Maar ik houd echt op...k heb me even verlaagd tot kinderniveau, hoe moe je anders omgaan met rotkindere.
« Last Edit: 25/02/2009 om 21:31:43 by RifRebel »

« Reply #211 on: 25/02/2009 om 21:08:39 »
ik houd op hoor hahahah, maar hij blijf plakken, dat gefrustreerd klote kind
maar ik houd echt op...k heb me even verlaagd tot kinderniveau, hoe moe je anders omgaan met kindere
Een stuk stront zoals jij kan je niet verlagen
jij bent al het laagste
« Last Edit: 25/02/2009 om 21:15:00 by AmazighMontana »

« Reply #212 on: 25/02/2009 om 22:04:06 »
Wat een niveau, eerst is er een of andere gast die een hele stam uitkafferd,aan een gebrek aan culturele inzicht. En nu dit.

deze website heeft het te doen met kortzichtige onbeschofte mensen.

i am out

« Reply #213 on: 26/02/2009 om 17:28:04 »
\
« Last Edit: 27/02/2009 om 00:25:06 by AmazighMontana »

« Reply #214 on: 26/02/2009 om 20:00:28 »
Nou er zijn duidelijk twee mensen over de schreef aan het gaan.
Als het er twee zijn.
Het lijkt er eerder eentje met twee accounts hier.

« Reply #215 on: 27/02/2009 om 17:33:18 »
ik zeg eerlijk ik heb die wegehaald omdat ik hem aan het laast zielig vond
YOU NEED BAD PEOPL LIKE ME !!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIE FOCKING COCKROCHES MOETEN GEWOON HARD AANGEPAKT WORDEN AF EN TOE

« Reply #216 on: 27/02/2009 om 19:26:28 »
Ik weet het niet Montana, eerlijk waar niet. Als je slechte woorden bestrijdt met andere slechte woorden, voelt dat even lekker, maar hou je uiteindelijk niets over dan een grote brei kwalijk proza.

Negeren (onze rebel kickt op aandacht, positief of negatief) lijkt productiever, en met een nette positieve benadering toon je superioriteit, al is dat moeilijk vol te houden.

Maar goed, dat is alleen maar mijn gevoel hoor.

« Reply #217 on: 12/03/2009 om 14:30:28 »
Azul,

Was ik eens na een lange tijd weer op het forum, zie ik opeens dit:
Hmmm, Je bent geïnteresseerd in wat tussen mijn benen hangt he. Sorry dat ik niet op ZWAMER val, anders had ik je uitgenodigd om mijn ballen te komen masseren.

Dit is een antwoord van de meest depressieve, aan een negatief identiteit lijdende kneus van amazigh.nl, Izwan.
Gaat er nog opgetreden worden tegen dit soort ranzig taalgebruik? Gatverderrie!!

« Reply #218 on: 13/03/2009 om 12:28:14 »
Azul,

Was ik eens na een lange tijd weer op het forum, zie ik opeens dit:
Dit is een antwoord van de meest depressieve, aan een negatief identiteit lijdende kneus van amazigh.nl, Izwan.
Gaat er nog opgetreden worden tegen dit soort ranzig taalgebruik? Gatverderrie!!

Alsof jou taalgebruik zo vroom is?

Wat een trieste gasten hier zeg! De één probeert een heel stam de kop in te drukkken door te zeggen dat ze niet kunnen zingen, en dat ze liever de spanjaard hebben?

De ander haalt citaten aan van een ander site om iemand zwart te maken. Omdat men het niet eens met elkaar is....? (hoort dat niet bij discussie?)

Verder wil k nog ff zeggen dat ik van o.a. Izwan het meeste geleerd heb hier, hij heeft een goede bijdrage op deze forum. K denk dat hij het meeste weet kwa Amazigh geschiedenis en de Illuminati. Iemand die een ander denkbeeld heb hoeft niet per definitie slecht te zijn! Met ze allen tegen 1 persoon en hem/haar in een hoekje proberen te duwen, kan het gevolg zijn van een vreemde uitspraak! (de één maakt hem uit voor importhuwelijk de ander voor fasict, om wat? Omdat ze het niet met elkaar eens zijn?!)

(dit wou ik ff kwijt. Voor alle duidelijkheid Izwan is nix van mij, heb vaak discussies van hem gevolgd, thats it!)

Men moet niet zo zwart/wit denken. Denk dat we dan veel meer van/voor elkaar kunnen leren/betekenen!

Imazghen i rebda!

« Reply #219 on: 13/03/2009 om 17:25:56 »

Alsof jou taalgebruik zo vroom is?
Hij bestookt niemand met seksueel getinte perversiteiten.
Nee ik heb Izan daartoe gedreven zeker ? Ik laat niemand mijn voorouders voor apen uitmaken. Daar komt hij niet mee weg, mattie.
« Last Edit: 13/03/2009 om 21:02:20 by allasian »

« Reply #220 on: 17/03/2009 om 11:17:33 »
Izwan is zonder waarschuwing gebanned, maar de admin. heeft geen melding hiervan gemaakt (dit is tegen de regels van dit site?). Ik kwam al jaren naar deze site, maar ik heb nooit de regels van deze site kunnen begrijpen. Sommigen leden schelden niet alleen uit, maar ze bedreigen ook toch worden ze niet gebanned. Ik weet dat ik zeer onbeschoft op allasian heb gereageerd, maar het was een tegen reactie op regelmatig onbeschoft berichten die naar me als persoon gericht waren. Dit wil ik niet als excuus gebruiken, want ik accepteer mijn banning en ik wens jullie veel wijsheid.

« Reply #221 on: 17/03/2009 om 17:01:29 »
Ga ergens anders zielig doen. Ik ben al 3 keer eerder gebanned (nooit voor het iemand met gore seksuele dingen benaderen) dus als je probeert te suggereren dat anderen wel mogen schelden en jij niet dan heb je het mis. Eerst loop je mijn voorouders voor apen uit te maken voor het geval ze enige arabische opvoeding ontbrak en vervolgens bestook je me met je seksuele perversiteiten. Wie is er hier een aap ?
« Last Edit: 17/03/2009 om 17:19:04 by allasian »

« Reply #222 on: 06/04/2009 om 23:22:46 »
Heeft iemand een regel overtreden?
Vermeld duidelijk zijn/haar naam en een link naar het bericht. Berichten van andere aard zijn hier NIET toegestaan, doe je dit wel dan heb je een ban voor 1 dag.

Zuiver-Blanke-Amazigh

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=12939.msg251800#msg251800

De persoon in kwestie promoot een organisatie die zich baseert op zeer racistische opvattingen.

« Reply #223 on: 06/04/2009 om 23:25:50 »
Zuiver-Blanke-Amazigh

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=12939.msg251800#msg251800

De persoon in kwestie promoot een organisatie die zich baseert op zeer racistische opvattingen.

Ik zie het probleem niet???

Ik promoot alleen maar een forum waar veel Amazigh kwesties in staan.

« Reply #224 on: 06/04/2009 om 23:27:07 »
Ik zie het probleem niet???

Ik promoot alleen maar een forum waar veel Amazigh kwesties in staan.

Er bestaat toch ook zoiets als vrijheid van meningsuiting zolang ik niemand beledig.