Allah
Wat een Hollander je opdraagt doe je wel op de werkvloer. Ik kniel wel voor Allah, eerlijk is eerlijk haha. Islam moet domineren, gewoon over de hele wereld worden verspreidt. Alle onderdrukkers moeten weg gewerkt worden.
Tazz ighyar, wollah nethnin ticcen ij-in taswath x islam taghefant attass... Walakin an diharb rabbi inshallah! inith AMIEN!!
Jij heb gelijk. Alleen ligt het wat genuanceerder.
Hij houd zich aan de grondwet van de seculiere joods-christelijke beschaving. (als ie maar is wist wat hun origine eigenlijk is)
Waarschijnlijk heeft hij ook de eed er voor afgelegd.
Terwijl hij denkt dat ie leeft in vrijheid, en vrije gedachte heeft. Ook dat is bullshit.
Hij ziet de bos niet meer door de bomen. De echte Islam is bijna uitgestorven. Op een paar individu-en na dan. Deze wereld is vol SHIRK! Want deze dagen is er geen 1 enkele Islamitisch land meer. Ook al willen ze je dat laten denken. Geen 1!!!! En van een Ummah is er al helemaal geen sprake. Met al die Sekte's. Denk aan Wahabisten/Salafisten/Ahmadiyya's/shie'iten/Alawieten.
Maar, wees gerust. De dag des oordeels is nabij. Dan zullen we allen getuige zijn van de waarheid. Dat is ons beloofd. (Ok daar is hij volgens mij niet van overtuigd. hij denkt wanneer die dood is, dat het licht dan uitgaat. Wat zal ie verrast zijn.)
Diep in hem binnen is het in feite gewoon een ordinaire racist. Die de Pan-Arabisten afschuwt. Waar hij ook alle redenen voor heeft. Maar, zoals ik al eerder zei dat is niet Islam.
De wereld word indd geregeerd door een wereldwijde sekte. Met 1 doel voor ogen: Globalisering. Het is ze aardig gelukt: De VN is daar een mooi voorbeeld van.