Author Topic: Saoedi-Arabie verbiedt Umrah voor Marokkaanse meiden  (Read 44522 times)

« Reply #105 on: 28/08/2010 om 02:37:34 »
Error 404 - Not found
« Last Edit: 08/12/2011 om 21:15:42 by Señor Canardo Pelegro »

« Reply #106 on: 28/08/2010 om 02:39:33 »
Kan jij het niet verteren dat jouw famillie leden geen visa krijgen van Saudi Arabie?
Hoe laag kun je zinken als mens!
Houd eer aan je zelf en hang je kop aan een boom.
Wuhahahahaa

Nu begin je echt wartaal uit te spreken. Beter ga je slapen man!

« Reply #107 on: 28/08/2010 om 02:41:52 »
Spoken like true muslim wahabi.

Laat hem lekker creperen!

« Reply #108 on: 28/08/2010 om 02:42:28 »
Spoken like true muslim wahabi.
zie jij spoken?
wil jij het beleid van Saudí arabie veranderen in het voordeel van jouw zusjes?
Hang jezelf  ook aan een boom. puntje puntje puntje

« Reply #109 on: 28/08/2010 om 02:44:06 »
Wuhahahahaa

Nu begin je echt wartaal uit te spreken. Beter ga je slapen man!
En jij kan de nacht gebruiken om klanten te ontvangen voor jouw zusjes..

« Reply #110 on: 28/08/2010 om 02:46:41 »
Error 404 - Not found
« Last Edit: 08/12/2011 om 21:15:47 by Señor Canardo Pelegro »

« Reply #111 on: 28/08/2010 om 02:47:27 »
En jij kan de nacht gebruiken om klanten te ontvangen voor jouw zusjes..

Je hebt echt wrokgevoelens voor de Marokkaanse vrouw hé?

K weet dat je nu aan het branden bent van binnen. De Marokkaanse vrouwen hebben je door gedraaid. Maak een afspraak met het Pieter Baan Centrum. Of met de lokale rfqi. Het gaat niet goed met je geestelijke gezondheid. Je heb waanideeën. Succes.

« Reply #112 on: 28/08/2010 om 02:55:51 »
Woeeehoeee, ben je dan?

« Reply #113 on: 28/08/2010 om 17:08:59 »
Error 404 - Not found
« Last Edit: 08/12/2011 om 21:15:52 by Señor Canardo Pelegro »

« Reply #114 on: 28/08/2010 om 20:26:24 »
Het schijnheilige karakter van de Saudi ambassade, als dat van degenen die in deze discussie met veel passie en overgave de dubieuze vrouwendiscriminatie tegen de Marokkaanse "potentiële hoeren" goedkeuren, wordt met de dag groter. Had ik eerst nog zo mijn bedenkingen tegen de schijnheilige gedachtegang van Ifri, nu is het de beurt aan Hadou en zijn huichelarij.

Ik heb in mijn vorige posts al laten zien op welke hadith, de schijnheilige Saudi ambassade hun wetgeving kunnen baseren. Ik heb vervolgens ook al laten zien dat dit slechts hadith zijn en dus geen algemeen geldende regels van af kunnen worden geleid (tenzij je wahabi bent uiteraard). Echter op mijn vraag aan Hadou naar de wettelijke basis van het verbod voor Marokkaanse vrouwen, kan hij niets anders antwoorden dan: "volgens de islam een vrouw niet zelfstandig mag reizen. Zeker niet zelfstandig aan een bedevaart doen." Zijn antwoord is nogal veelzeggend, aangezien hij zich verschuilt achter de islam, terwijl ik hem specifiek vroeg naar een wettelijke basis voor zo'n islamitisch verbod.

Zijn antwoord mag daarom wel ongeletterde moslims uit Marokko kunnen overtuigen, maar helaas voor hem behoor ik niet tot die grote groep van ongeletterde Marokkaanse moslims. Ik heb al meerdere malen gesteld dat ik het ook onwenselijk vind dat vrouwen in hun eentje lange reizen gaan ondernemen. Dit betekent echter niet dat ik nu als een ongeletterde ezel uit Marokko ga juichen wat betreft de wahabi regelgeving van de Saudi ambassade.

De kwestie is namelijk niet of je het wel of niet mee eens bent dat vrouwen in hun eentje op bedevaart mogen gaan. Maar de kern van de zaak is of je het wel of niet mee eens bent dat de Saudi ambassade op basis van slechts verdenkingen en speculaties specifiek gericht tot Marokkaanse jongevrouwen, de toegang tot Mekka mag ontzeggen. En de Marokkaanse jongevrouwen bovendien te bestempelen als potentiële hoeren. Hadou vindt van wel, maar ik blijf daar volmondig nee tegen zeggen, want regelgeving op basis van eventualiteiten en speculaties naar inzicht van het wahabi ambassadepersoneel kan alleen maar leiden tot willekeur, eigenmachtigheid en uiteindelijk zelfs tot corruptie. Dit heeft niets maar dan ook niets met de waarheid of met de islam te maken.

En dat weet onze Hadou maar al te goed, vandaar dat hij deze discussie probeert te manipuleren door te stellen dat degenen die nu tegen het verbod van de Saudi ambassade zijn, wel voor Marokkaanse prostitutie in Saudie-Arabie moeten zijn en dus prostituees verdedigen. Maar die reverse psychology werkt niet bij mij, want ik ben mij bewust dat die stelling echter weer op een ander vraagstuk slaat. En het feit dat Hadou de Huichelaar gezien de religieuze aard van deze discussie zelfs bereid is om slecht te gaan praten over mijn en over 3ich zusjes en ons beide zelfs een zelfmoordadvies te geven, laat nogmaals weer zijn hoe schijnheilig (en hoe wanhopig) degenen zijn, die hier in deze discussie de vaandel der islam wahabisme heel erg hoog proberen te houden voor de Saudi ambassade.   
lulo
aan de ene kant heb jij een hekel aan arabieren en aan de andere kant steun jij jouw zusjes om bij diezelfde arabs te gaan prostitueren.

« Reply #115 on: 28/08/2010 om 20:36:09 »
Error 404 - Not found
« Last Edit: 08/12/2011 om 21:15:57 by Señor Canardo Pelegro »

« Reply #116 on: 30/08/2010 om 15:51:57 »
Wat ben jij toch naief Miss F !!!

ik wilde nog inhoudelijk reageren op bovenstaande constatering maar zie dat senor mij het genoegen heeft gedaan jou van repliek te dienen, dus ik laat jouw belediging verder naast me liggen.

« Reply #117 on: 30/08/2010 om 16:01:07 »
Vrouwen zonder begeleiding horen daar niet te komen. Vrouwen die daar toch komen , komen niet voor Hadj of 3omra, maar voor prostitutie werk.

Ik hoorde al jaren terug van deze praktijken , ook vrouwen uit Arif, gaan daar voor prostititie.

Verder verstrekt Saudi Arabie visa enkel voor pelgrim land. De rest van Saudi Arabie mag je niet in.

spreek je jezelf niet tegen door eerst te verkondigen dat vrouwen die er zonder begeleiding gaan, dit doen voor de prostitutie en een in een volgend zin te vertellen dat de visa alleen bestemd is voor het gedeelte waar de pelgrims mogen komen??  Of wil je beweren dat de vrouwen zonder begeleiding zich prostitueren ten tijde van de pelgrimage?? Want in dat geval zijn de mannen die daar gebruik van maken, net zo zondig,toch?? Maar ik geloof niet in het laatste, dus wederom kraam je onzin uit, helaas.

« Reply #118 on: 30/08/2010 om 23:43:24 »

spreek je jezelf niet tegen door eerst te verkondigen dat vrouwen die er zonder begeleiding gaan, dit doen voor de prostitutie en een in een volgend zin te vertellen dat de visa alleen bestemd is voor het gedeelte waar de pelgrims mogen komen??  Of wil je beweren dat de vrouwen zonder begeleiding zich prostitueren ten tijde van de pelgrimage?? Want in dat geval zijn de mannen die daar gebruik van maken, net zo zondig,toch?? Maar ik geloof niet in het laatste, dus wederom kraam je onzin uit, helaas.
1- Saudi Arabie verstrekt enkel visa voor het pelgrim gebied. Andere delen van Saudi Arabie zijn moelijk toegankelijk voor een gewone burger.
2- vrouwen die zelfstandig , zonder begeleiding van een verwante man, gebruik maken van die visum, gaan daar niet voor de bedevaart. Maar voor het aftroggelen van geld in ruil voor hun sexuele diensten.
3- Maak mij niet wijs dat die jonge vrouwen voor 3umra gaan.

« Reply #119 on: 31/08/2010 om 16:36:21 »
Error 404 - Not found
« Last Edit: 08/12/2011 om 21:16:03 by Señor Canardo Pelegro »