Author Topic: Saoedi-Arabie verbiedt Umrah voor Marokkaanse meiden  (Read 44484 times)

« Reply #90 on: 28/08/2010 om 01:00:11 »
Vind het telkens weer merkwaardig dat er dus nog altijd moslims zijn die het lef hebben de status van de koran naar die van de hadith te verlagen.
De koran dacht ik zo was volmaakt, en dus kan niets maar dan ook niets een aanvulling op... zijn, maar slechts worden gebruikt als uitleg voor bepaalde teksten of gebruiken.
In de koran heb je geen enkele ruimte voor twijfel, terwijl wij allen weten dat de hadith de gehele islamitische gemeenschap soms in twijvel laat, ik refereer alleen al naar bv een sheikh albani die niet eens zo lang geleden vele hadiths weg flikkerde als fabricaties, of onbewezen.
Tsja in de koran mag je niet twijvelen, maar de regels voor de hadith verschillen per plaats en tijd etc etc.
Hoe kan iemand beweren dat het woord van de profeet a.s, die soms ingegeven zijn door aardse toestanden zoals angst,woede,liefde,ergernis etc, gelijk zijn aan die van de almachtige Allah?
Tsja rest mij te zeggen dat de angst van de profeet a.s, die eerst de hadith verbood vanwege de angst dat men zijn woorden zouden verwarren met die van allah swt, dat zijn angst terecht was en anno 2010 een feit.
Moge Allah swt ons vergeven.
« Last Edit: 28/08/2010 om 01:01:43 by Asrem »

« Reply #91 on: 28/08/2010 om 01:08:13 »
Jij bent hier degene die er niks van begrijpt. Het verbod is namelijk niet ingesteld als er al bewezen is dat mensen een ander doel hebben dan de 3umra te verrichten, maar is ingesteld als er volgens de Saudi ambassade slechts het "vermoeden" bestaat dat er vrouwen met anderen intenties een visum aanvragen dan voor de 3umra. Maw. jonge vrouwen worden bij voorbaat al bestempelt als potentiële hoeren, want in hun wahabistische ogen is een vrouw reizend zonder mahram sowieso al oneervol. 
Nog zo n Dombo....
Of eigenlijk een huilbaby..

« Reply #92 on: 28/08/2010 om 01:08:16 »

Beste broeder, ja inderdaad zij zijn een test voor ons, maar deze heupwiegende, wiebelende meisjes zijn wel opgevoed door onze ouders, onze ouders hebben deze meisjes opgevoed en wie gaat er met hen trouwen "wij", de jonge Mocro's van nu, vroeger waren de vrouw hamdoulilah niet wat ze nu geworden zijn, vroeger wanneer een man zei "ik ga trouwen" dan kon je verwachten dat hij zijn "rust" gaat vinden

Vroeger broeder waren wij mannen, toen hadden wij alle recht om te eisen.
Wij waren het goede voorbeeld namelijk, maar dat veranderde want wij mannen begonnen als eerste met flirten met kuffar vrouwen.
Wij mannen uit de rif verlieten onze vrouwen in marokko voor een kaaskop, voor de papieren. en ga zo maar door........
Welnu is het niet langer eisen maar zoals die arabiertjes n regsaath zeggen "sayasaa".
Willen we blijven opdringen en eisen, dan vrees ik dat onze gehele vrouwelijke gemeenschap naar de knoppen gaat.
Praten, samenwerken,luisteren etc etc,ipv opdringen, slaan, schelden etc etc.

« Reply #93 on: 28/08/2010 om 01:10:39 »
Error 404 - Not found
« Last Edit: 08/12/2011 om 21:15:26 by Señor Canardo Pelegro »

« Reply #94 on: 28/08/2010 om 01:15:44 »

Beste broeder, wat zeg je allemaal,  een vrouw, dit is de harde realiteit, een vrouw heeft altijd een neiging tot alles wat onislamitisch is, dat is de vrouw, de vrouw is materialistisch, emotioneel, zij neigt naar harame zaken, zij is een verleiding, een fitnah en dit zal altidj zo zijn tot de einde der tijden, het is algemeen bekend dat een Marokkaanse meisje NOOIT zal toegeven dat de man de baas is in het gezin, nooit zal zij dit toegeven hoewel dit duidelijk in de Koran en Soennah staat dit maakt van de vrouw een uiterst misdadige persoon, behlave de zeer praktizerrende vrouwen uitgezonderd

Kijk naar Arabische meisjes, zij doen het ons voor, ze zijn allemaal doorboord en misbruikt door onze Riffijnse loverboys,
haha beste broeder ik geef je een voorbeeld.
stel dat wij de herders zijn zoals de islam ons voorschrijft, en de vrouwen/kinderen zijn onze kudde.
Dat is allemaal heel mooi, en vroeger was dat ook zo maar de kudde ontregelde, op het moment dat de herder van zijn pad af raakte.
De herder hield zijn kudde niet langer in de gaten, gaf niet wat hen toekomt en bleef maar blazen op zn hasj-pijp dromende van een trip over de zee naar het beloofde land.
Wie kun je het het meeste kwalijk nemen, de herder die beter had moeten weten en de belangrijkste taak had of de kudde die geen leider meer had en geen leiding en dus ronddwaalde? (ik weet wel wie)
« Last Edit: 28/08/2010 om 01:17:16 by Asrem »

« Reply #95 on: 28/08/2010 om 01:21:51 »
Heeft Señor Canardo soms ongelijk volgens jou?

وبررت الجهات القنصلية بسفارة المملكة العربية السعودية قرارها بـ"صغر سن" الفتيات المتقدمات للحصول على التأشيرة، و"احتمال وجود نوايا أخرى غير العمرة
Vrouwen zonder begeleiding horen daar niet te komen. Vrouwen die daar toch komen , komen niet voor Hadj of 3omra, maar voor prostitutie werk.

Ik hoorde al jaren terug van deze praktijken , ook vrouwen uit Arif, gaan daar voor prostititie.

Verder verstrekt Saudi Arabie visa enkel voor pelgrim land. De rest van Saudi Arabie mag je niet in.

« Reply #96 on: 28/08/2010 om 01:27:03 »
Error 404 - Not found
« Last Edit: 08/12/2011 om 21:15:32 by Señor Canardo Pelegro »

« Reply #97 on: 28/08/2010 om 01:27:07 »
Beste broeder, dit gedoe is ontstaan door de gemeenschap waarin wij leven, de invloeden van de maatschappij, de westerse maatschappij, het onderwijs, de televisie, vriendjes hebben, je moet gewoon kijken op tv, naar die soapseries, de vrouw wordt bijvoorbeeld geportretteerd als een zeer belangrijke iets, en dan zie je mannen die zo tegen een vrouw smeken en hun "emoties" laten zien aan een vrouw waarop zij verliefd worden, en dan zitten onze zusters naar zoiets op TV kijken en zij brengen dit in praktijk om, hoe verklaar je dat onze Marokkaanse jongeren omzeep zijn?

Verjaardag vieren, valentijn, huwelijksreis, en vaak reizen, en de man moet "modern" zijn, dit is niets anders dan een satanistische invloed

Beste broeder, een probleem signaleren is een , maar een ander is de oplossing.
Ik zou haast zeggen, spaar veel of genoeg geld en maak dat u weg komt uit dit vervloekte westen.
Als alle migranten dat hadden gedaan i.p.v hun kudde hier naar toe te brengen was die ellende nooit ontstaan.
Dus wederom de fout van de vaders...de mannen!
dat de jongens en meisjes hier mee gaan in dat satanisme van het westen is een logisch gevolg van onze onkunde en kortzichtigheid, onze ouders(vaders voornamelijk) hadden en hadden moeten weten dat dit zou kunnen gebeuren.
Door hun blinde focus op het geld en wat zij dachten betere toekomst, hebben wij nu te lijden,ze werden net als ons verliefd op de koeffar land,geld en mensen.
Je weet dat de satan je alles beter voorspiegeld dan werkelijk is,en alles zoeter doet lijken als werkelijk is en helaas zijn onze ouders en wij allen er met huid en haar in getrapt.
Zowel man als vrouw.

« Reply #98 on: 28/08/2010 om 02:16:35 »
En waar wil je dat wettelijk op baseren dat vrouwen daar zonder begeleiding niet horen te komen? Op de 6 verschillende hadith?
Volgens de islam mag een vrouw niet zelfstandig reizen. Zeker niet zelfstandig aan een bedevaart doen. Dan zou de plicht ( Fardh) niet tellen.

« Reply #99 on: 28/08/2010 om 02:21:04 »
Dombo.. Jij plaatst een onderwerp die jij niet eens begrijpt.

Ga slapen man! Wat, van horen zeggen?

Stel dat het zo zijn. Dan is het alsong een diepe belediging voor de Marokkaanse vrouw. En waarom is dat niet in alle Islamitische landen zo?

Dat jij het terecht vind, zegt meer over jou dan mij. Die vuile hoerelopers uit het midden-oosten komen massaal naar Marokko voor dit soort taferelen. Daar hoor ik nooit een haan naar kraaien.

« Reply #100 on: 28/08/2010 om 02:25:35 »
Ga slapen man! Wat, van horen zeggen?

Stel dat het zo zijn. Dan is het alsong een diepe belediging voor de Marokkaanse vrouw. En waarom is dat niet in alle Islamitische landen zo?

Dat jij het terecht vind, zegt meer over jou dan mij. Die vuile hoerelopers uit het midden-oosten komen massaal naar Marokko voor dit soort taferelen. Daar hoor ik nooit een haan naar kraaien.
Blijf je nog steeds prostituees verdedigen? jij bent zielig!

« Reply #101 on: 28/08/2010 om 02:27:41 »
Blijf je nog steeds prostituees verdedigen? jij bent zielig!
Hadou bek houden!

Ga slapen jij. Beter voor je gezondheid.

« Reply #102 on: 28/08/2010 om 02:29:03 »
Hadou bek houden!

Ga slapen jij. Beter voor je gezondheid.
Jij bent uitgeluld.

« Reply #103 on: 28/08/2010 om 02:30:57 »
Jij bent uitgeluld.

Niet waar, k heb mijn punt gegeven, dat ben je zelf. En daarom moet je ook je bek houden!

« Reply #104 on: 28/08/2010 om 02:35:48 »
Niet waar, k heb mijn punt gegeven, dat ben je zelf. En daarom moet je ook je bek houden!
Kan jij het niet verteren dat jouw famillie leden geen visa krijgen van Saudi Arabie?
Hoe laag kun je zinken als mens!
Houd eer aan je zelf en hang je kop aan een boom.