Author Topic: Saoedi-Arabie verbiedt Umrah voor Marokkaanse meiden  (Read 44518 times)

« Reply #60 on: 27/08/2010 om 01:22:21 »
En op welke fatwa (en van welke oliesjeik) wil je jouw toepassing van islamitische "knokploegen" dit keer op baseren? ....>

http://www.guardian.co.uk/world/video/2009/apr/02/swat-valley-flogging

Beste broeder,

Vind je het kunnen dat vrouwen zo heupwiegend, wiebelend, huppelend, kijken, glurend naar mannen door het straat lopen als prostituees, en de hoofden op hol doen slagen van menig mensen, dit MOET stoppen, vrouwen dienen hun schoonheid enkel aan hun man te tonen

Wilt zij sex? Wilt zij begeerd worden? Wilt zij aandacht? Wilt zij liefde "GA TROUWEN" en je kan een stripact doen in de keuken zelfs,

Maar van zodra je je op straat begeeft, heb respect voor de maatschappij

« Reply #61 on: 27/08/2010 om 01:26:44 »
Error 404 - Not found
« Last Edit: 08/12/2011 om 21:14:31 by Señor Canardo Pelegro »

« Reply #62 on: 27/08/2010 om 01:43:42 »
dit MOET stoppen, vrouwen dienen hun schoonheid enkel aan hun man te tonen
Al deze gedoe over de marokaanse vrouwen is juist begonnen doordat wij mannen niet luisterden maar hen van alles en nog wat door de eeuwen hen oplegden.
Daardoor is juist die afstand ontstaan tussen vader en dochter,moeder en vader, broer en zus !
Ik dacht dat de moderne moslim inmiddels wel doorheeft waar de moslims tot nu toe in gefaald hebben, stemt me niet gerust over de toekomst :(
Als wij telkens weer moeten vrezen voor het moment dat onze dochters en zussen de vrijheid hebben,wederom triest :(
« Last Edit: 27/08/2010 om 01:46:49 by Asrem »

« Reply #63 on: 27/08/2010 om 01:48:33 »
Terecht?
Ja het is terecht. Vrouwen horen daar niet zelfstandig te gaan. Zij moeten door een echtgenoot, vader of broer vergezeld/ begeleid worden.

SAY WHAT!!!

Dus je geeft het toe dat de "a3raben"onze vrouwen als hoeren zien en behandelen?
Jij bent gek.. en slaat op hol..
Lees terug waar het onderwerp over gaat.

« Reply #64 on: 27/08/2010 om 01:51:16 »
Error 404 - Not found
« Last Edit: 08/12/2011 om 21:14:36 by Señor Canardo Pelegro »

« Reply #65 on: 27/08/2010 om 01:59:53 »
Dus uit vrees dat vrouwen teveel vrijheid krijgen is het beter om ze helemaal geen vrijheid te geven en op te sluiten, veilig achter slot en grendel? .....>

The Aith Waryagher of the Moroccan Rif - David Hart blz.125
weet je ook meteen waarom zoveel van onze riffijnse dames die de vrijheid kregen in het westen niet met die vrijheid om konden gaan.
Tijd van opsluiten en afschermen is al lang voorbij en zelfs achterlijk te noemen, wij zouden meer en veel meer moeten doen om onze dames en jongens juist voor te bereiden op die vrijheid.
Ik zou dus zo een actie van die vervloekte saouds kunnen begrijpen als ze ook meteen tijd stoppen in het onderwijzen van die gene die zij weigeren.
Volgens mij weten heeft de profeet nooit iemand geweigerd en zag hij in iedereen een potentiele moslim, maar ach saoud zal het wel beter weten.

« Reply #66 on: 27/08/2010 om 02:05:45 »
Error 404 - Not found
« Last Edit: 08/12/2011 om 21:14:47 by Señor Canardo Pelegro »

« Reply #67 on: 27/08/2010 om 02:09:46 »
Was laatst bij ons in den haag een imaam die zich verbaasde over een moskeeganger.
Deze imaam gaf een preek van meer dan anderhalf uur achtereen.
De moskeeganger kwam thuis en zn vrouw vroeg hem wat de imaam allemaal te vertellen had.
De man wist zich slechts te herinneren wat de imaam vertelde over de plichten van de vrouw tot in detail, maar de plichten van de man beperkte hij tot het hebben van een inkomen voor het gezin.
Selectief denken/luisteren is vijand nummer 1 van alle gelovigen, want stel dat die heupwiegende,en sexy geklede meiden nou eens worden genegeerd door de mannen?
Wat zegt dat over de imaan van de man, als hij kan weerstaan en wat zegt het over de zwakte van hem als hij zich vergrijpt aan deze.
Ook die heupwiegende en bla bla meisjes zijn een test van Allah swt, kun je die verleiding weerstaan of geef je je over aan de verleiding en ben je islam onwaardig.
Zou kun je het ook zien dacht ik :P

« Reply #68 on: 27/08/2010 om 02:17:22 »
Wat is er toch met de Irifiyen dat ze religieuze zaken klakkeloos over nemen van Saudi's? Heeft Sidi Arrbi ons Irifiyen soms verboden om zelf in religieuze zaken te verdiepen? Of zijn we net als Ifri gewoon "te lui" om religieuze zaken voor onszelf op te zoeken?
Achterstelling van vroeger, domheid en luiheid van nu, maakt dat wij alles opvreten wat die saouds ons opdienen.
Daar wij vroeger niet beter wisten omdat ons alleen de wil van de wahhabs werd opgediend, zouden wij nu beter moeten weten met al die kennis die je van overal kunt plukken.
Allah swt heeft ons het verstand,oren,ogen,handen etc gegeven maar wij klagen steeds om meer, met alles wat we al hebben , hebben wij geen saouds nodig die ons de les voorleest .
Let wel dat dit die zelfde saouds waren die geen enkel respect getoond hebben voor de graven van de profeet en zijn famillie, en ook diegene die een bloedbad aanrichtten onder onze medemoslims.
Ook die gene die de koeffar VS en het westen om hulp vragen tegen onze andere medemoslims, en laten wij hen ons de les voorlezen?
Idd wij zijn achterlijk.

« Reply #69 on: 27/08/2010 om 04:38:12 »
Wat is er toch met de Irifiyen dat ze religieuze zaken klakkeloos over nemen van Saudi's? Heeft Sidi Arrbi ons Irifiyen soms verboden om zelf in religieuze zaken te verdiepen? Of zijn we net als Ifri gewoon "te lui" om religieuze zaken voor onszelf op te zoeken?

Beste Senor, je moet mij niet derbij halen, ik ben niet representatief voor de ganse Marokkaanse gemeennschap,

Kijk ik persoonlijk wanneer ik Marokkaanse meisjes op straat zie lopen naast hun moeder die wel een hoofddoek draagt en wel een jelaba draagt en zij lopen erbij als JLO of Beyoncé dan gaan mijn haren rechtstaan, en dat is eigenlijk een goede inborst hebben, deze religieuze zaken die de saoudi's opleggen is terecht,
Vanwaar haalt een Marokkaanse meisje het recht om zomaar zonder mahram naar Saoduie-Arabie te komen? Saoudie-Arabie is één van de weinige landen waar de Shariah wordt toegepast. En dit zou ook in Marokko moeten gebeuren, het is zelfs hoognodig.

« Reply #70 on: 27/08/2010 om 04:40:29 »
Was laatst bij ons in den haag een imaam die zich verbaasde over een moskeeganger.
Deze imaam gaf een preek van meer dan anderhalf uur achtereen.
De moskeeganger kwam thuis en zn vrouw vroeg hem wat de imaam allemaal te vertellen had.
De man wist zich slechts te herinneren wat de imaam vertelde over de plichten van de vrouw tot in detail, maar de plichten van de man beperkte hij tot het hebben van een inkomen voor het gezin.
Selectief denken/luisteren is vijand nummer 1 van alle gelovigen, want stel dat die heupwiegende,en sexy geklede meiden nou eens worden genegeerd door de mannen?
Wat zegt dat over de imaan van de man, als hij kan weerstaan en wat zegt het over de zwakte van hem als hij zich vergrijpt aan deze.
Ook die heupwiegende en bla bla meisjes zijn een test van Allah swt, kun je die verleiding weerstaan of geef je je over aan de verleiding en ben je islam onwaardig.
Zou kun je het ook zien dacht ik :P

Beste broeder, ja inderdaad zij zijn een test voor ons, maar deze heupwiegende, wiebelende meisjes zijn wel opgevoed door onze ouders, onze ouders hebben deze meisjes opgevoed en wie gaat er met hen trouwen "wij", de jonge Mocro's van nu, vroeger waren de vrouw hamdoulilah niet wat ze nu geworden zijn, vroeger wanneer een man zei "ik ga trouwen" dan kon je verwachten dat hij zijn "rust" gaat vinden

« Reply #71 on: 27/08/2010 om 04:46:09 »
weet je ook meteen waarom zoveel van onze riffijnse dames die de vrijheid kregen in het westen niet met die vrijheid om konden gaan.
Tijd van opsluiten en afschermen is al lang voorbij en zelfs achterlijk te noemen, wij zouden meer en veel meer moeten doen om onze dames en jongens juist voor te bereiden op die vrijheid.
Ik zou dus zo een actie van die vervloekte saouds kunnen begrijpen als ze ook meteen tijd stoppen in het onderwijzen van die gene die zij weigeren.
Volgens mij weten heeft de profeet nooit iemand geweigerd en zag hij in iedereen een potentiele moslim, maar ach saoud zal het wel beter weten.

Beste broeder, wat zeg je allemaal,  een vrouw, dit is de harde realiteit, een vrouw heeft altijd een neiging tot alles wat onislamitisch is, dat is de vrouw, de vrouw is materialistisch, emotioneel, zij neigt naar harame zaken, zij is een verleiding, een fitnah en dit zal altidj zo zijn tot de einde der tijden, het is algemeen bekend dat een Marokkaanse meisje NOOIT zal toegeven dat de man de baas is in het gezin, nooit zal zij dit toegeven hoewel dit duidelijk in de Koran en Soennah staat dit maakt van de vrouw een uiterst misdadige persoon, behlave de zeer praktizerrende vrouwen uitgezonderd

Kijk naar Arabische meisjes, zij doen het ons voor, ze zijn allemaal doorboord en misbruikt door onze Riffijnse loverboys,

« Reply #72 on: 27/08/2010 om 04:50:42 »
Al deze gedoe over de marokaanse vrouwen is juist begonnen doordat wij mannen niet luisterden maar hen van alles en nog wat door de eeuwen hen oplegden.
Daardoor is juist die afstand ontstaan tussen vader en dochter,moeder en vader, broer en zus !
Ik dacht dat de moderne moslim inmiddels wel doorheeft waar de moslims tot nu toe in gefaald hebben, stemt me niet gerust over de toekomst :(
Als wij telkens weer moeten vrezen voor het moment dat onze dochters en zussen de vrijheid hebben,wederom triest :(

Beste broeder, dit gedoe is ontstaan door de gemeenschap waarin wij leven, de invloeden van de maatschappij, de westerse maatschappij, het onderwijs, de televisie, vriendjes hebben, je moet gewoon kijken op tv, naar die soapseries, de vrouw wordt bijvoorbeeld geportretteerd als een zeer belangrijke iets, en dan zie je mannen die zo tegen een vrouw smeken en hun "emoties" laten zien aan een vrouw waarop zij verliefd worden, en dan zitten onze zusters naar zoiets op TV kijken en zij brengen dit in praktijk om, hoe verklaar je dat onze Marokkaanse jongeren omzeep zijn?

Verjaardag vieren, valentijn, huwelijksreis, en vaak reizen, en de man moet "modern" zijn, dit is niets anders dan een satanistische invloed

« Reply #73 on: 27/08/2010 om 08:24:40 »
ik krijg de indruk dat "de vrouw" een doorn in je oog is, maar niet heus, mannen die zo praten als jij kunnen de confrontatie met  hun eigen lustgevoelens niet aan , (conflikt sex versus religie) , makkelijk om de vrouw overal  de schuld van te geven, dat pleit jou zelf vrij  , (dús nie..)
wat een zielige vertoning

« Reply #74 on: 27/08/2010 om 08:37:31 »
religie leidt tot starheid van denkbeelden, ik ben blij dat ik een vrouw ben én atheist

http://www.youtube.com/watch?v=VDvtkKZZ6OI
« Last Edit: 27/08/2010 om 08:40:34 by matou »