Author Topic: kijk wat een lied waw  (Read 5821 times)

« Reply #15 on: 15/07/2010 om 09:13:46 »
huh ?? da is niet waar,  da hangt van persoon tot persoon af he !!!!   ik ben helemaal niet jaloers jullie , ik hou van alle soorte marokkaanse culturen ,,  wy wille dat helemaal niet dat iedereen  hetzelfde word,  uff, ik vind het nog steeds zo 7soma dat  jullie ( arabiere tege rif en andersom) elkaar uitmaken en ruzie zoeken,  om nix zehma trotsssssss

A thatajawit negh a thallulu7t n dtarrin am twiwit n crada  cem 3ad taqu7t  wa sawar ci
awar n yenni imqranen, 7uma wa dam i teqqess r7ar  ;)

« Reply #16 on: 15/07/2010 om 09:41:20 »
huh ?? da is niet waar,  da hangt van persoon tot persoon af he !!!!   ik ben helemaal niet jaloers jullie , ik hou van alle soorte marokkaanse culturen ,,  wy wille dat helemaal niet dat iedereen  hetzelfde word,  uff, ik vind het nog steeds zo 7soma dat  jullie ( arabiere tege rif en andersom) elkaar uitmaken en ruzie zoeken,  om nix zehma trotsssssss
Ja OK, jij ben lief. Maar als je dan van alle marokkaanse culturen hou waarom heb je dat al niet gelijk laten zien in plaats van alleen over je eige cultuur dinges te zegge. Ik ga toch ook niet op tennis om over voetbal te prate.. toch?

« Reply #17 on: 16/07/2010 om 01:01:44 »
waar een lied al niet voor kan zorgen....bah alleen hier om vind ik het lied maar niets

« Reply #18 on: 16/07/2010 om 14:06:34 »
Dan moet hij/zij maar niet vies doen, zie topic Kabylische jurken. Hun jurken zijn veel mooier, hun muziek is waw etc etc.
Heeft hij/zij interesse getoond in iets van ons ??? Neeeee, hij/zij komt hier alleen opscheppen met hun cultuur  dat ze zo geweldig zijn.
Nee dan krijg je geen respect van mij, fuck offf. Dat geldt ook voor jou, jij die altijd zo bang is voor racist te worden uitgemaakt, domme jongen dat je bent.

Yih shek yih.