Author Topic: incogniet  (Read 7559 times)

« Reply #15 on: 26/03/2010 om 17:59:21 »
Deze zinsopbouwing rammelt aan alle kanten. Dus je geeft het stilzwijgend toe! Maak niks uit of een Joodse bent of niet, ma 1 ding je bent en blijft een nerd!

Wat het is met jou, jij heb geen karakter noch humor! (wat velen Marokkaanse/Joden wel hebben en ik ken ze want Amstelveen/Amsterdam zit er vol mee)

Mijn beeld is echt niet verandert hoor nu het uitgelekt is dat je een joodse bent. Want hiervoor was je al een nerd en die ben je nog steeds. A gozerwijffie...

Denk je dat Amazigh.nl een praatgroep voor schizofrenen?

misschien moet ik maar eens met je zus gaan praten ;)

« Reply #16 on: 26/03/2010 om 21:43:00 »
Dit is al weer de 3e account die hij geopend heeft sinds zijn ban.
ALATIF......hoe hardnekkig een internetverslaving kan zijn.

Chatt zie arif

« Reply #17 on: 27/03/2010 om 12:09:59 »

Jongen,ga toch iets nuttigs doen,je 300 euro per maand ergens bij elkaar schooien of zo. Ja,en vergeet niet -eenmaal in gezelschap van zijn zus- je 'kroko-act' op te voeren ,moet het zeker goed doen bij de dames,gegarandeerd lachstuipen :-)

Vraag aan je zorgverzekeraar of ze een 'stemverlaging' vergoeden,je bent niet om aan te horen. Als ik je hoor denk ik meteen aan dat Amazigh-zangeressen kattegejank.

Of hieraan...
« Last Edit: 27/03/2010 om 12:23:30 by Chatt le Mal Barré »

« Reply #18 on: 27/03/2010 om 12:51:13 »
Zoals ayned weleeens 'zegt':  ''hehehehehe!''

gooi je zelf weg of zo ;)
« Last Edit: 27/03/2010 om 12:52:46 by Bades »

« Reply #19 on: 27/03/2010 om 12:59:15 »

Dat doe je toch al? Waarom kaart je dit aan? Je moet niet denken dat het me raakt ofzo hoor. K weet waar zij voor staat en hoe zij is....

Chatt zie arif

« Reply #20 on: 27/03/2010 om 12:59:22 »
Zoals ayned weleeens 'zegt':  ''hehehehehe!''

gooi je zelf weg of zo ;)

Ja,ben ik zeker van plan,maar alleen als je belooft iets aan je bakvis-stem te doen.

Ayned zegt tenminste hehehehehe,en jij hihihihihihihihi ?;-)
« Last Edit: 28/03/2010 om 20:44:31 by Chatt le Mal Barré »

« Reply #21 on: 27/03/2010 om 13:06:20 »
dus?

Heb jij daar moeite mee? sukkel.
« Last Edit: 27/03/2010 om 13:18:33 by Bades »

« Reply #22 on: 27/03/2010 om 13:15:05 »

Bob Marley zei ooit: Is there a place voor the hopeless who have hurt all mankind just to save his own.

Waar jij je inspiratie uithaalt, Bob Marley, Eaze y, bledder, poep.

Wuhahahahaa

« Reply #23 on: 27/03/2010 om 13:19:31 »

Wuhahahahaa

Laat me raden: 8 jaar?

(heb me genoeg laten meeslepen, doei!)
« Last Edit: 27/03/2010 om 13:21:57 by Bades »

« Reply #24 on: 27/03/2010 om 13:32:14 »
Laat me raden: 8 jaar?

(heb me genoeg laten meeslepen, doei!)
Doei....

Gozerwijffie! No hard feelings éy. K wil niet dat je virtuele wrokgevoelens krijgt jegens mij.

« Reply #25 on: 27/03/2010 om 15:20:21 »
Noch chat, noch incogniet en jij al helemaal niet kunnen zich de hemel in prijzen ;)

« Reply #26 on: 28/03/2010 om 20:13:13 »

Wuhahahahaa
A3dar awar inag abou-tcinta ya, 9a da iwdan anta7taramithan, a 7imi.
9im trankir 7uma uc stantinagh, danitin 3awad.

Morobyagou

« Reply #27 on: 29/03/2010 om 17:52:52 »
Sorry Sa3ied, maar ik kan het weer niet laten…

Ik heb blijkbaar teveel trots in mij om over me heen te laten lopen door laaggeschoolde mensen zoals allasian en Yuba Zalen. En aangezien onze onafhankelijke beheerder er blijkbaar niets aan durft te doen zie ik mij genoodzaakt om weer het heft in eigen handen te nemen. Ik had jou vorige keer al gewaarschuwd dat nav. mijn akkefietje met Yuba een ban op mij alleen niks uithaalt aangezien je hoogstens het probleem alleen maar verplaatst en niet oplost. Zeker niet als je bedenkt dat Yuba Zalen itt tot ik een eerdere ban aan zijn broek heeft gehad…

En dat blijkt ook weer als onze schandknaapje ondanks het feit dat ik vorige week tot 3x toe geband ben, toch nog het nodig vond om op mij nieuwe blog zijn verloren strijd alsnog voort te zetten. Natuurlijk kan onze jood net als Pontius Pilatus zijn handen wassen in onschuld, maar dat neemt niet weg dat een niet nader te noemen persoon met emailadres Priester@amazightv.net en met ip adres 87.255.50.71 blijkbaar niet wil luisteren naar jou Sa3ied en nog steeds zin heeft in een potje verbaal geweld…

En daarnaast heb ik ook nog een appeltje te schillen met onze enige echte huisjunk, genaamd allasian. Die blijkbaar het nodig vind om tijdens mijn ban mij uit te maken voor weet ik allemaal om vervolgens de moraalridder te gaan uithangen en zelfs het woord respect in zijn mond durft te nemen. Deze seropositieve Herman Brood-gast is echt het laagste van het laagste wat hier op de site rondkruipt en om dat te bewijzen wil ik hem zelf de kans geven om openheid van zaken te geven.  En hem af te rekenen op zijn woord, want tja zonder zijn woord is een Arifi niets meer waard dan een Arumi:

Kan onze tyfuslijder aan de rest van amazigh.nl meedelen wat jij in onderstaande rode vakje hebt weggelaten of ben je gewoon een vuile jood zonder zijn woord?

Nogmaals ik doe dit niet om jouw gezag te ondermijnen Sa3ied, maar om jou nogmaals te wijzen op de gevolgen van jouw ineffectieve banbeleid hier op amazigh.nl. En hoe door sommigen hier zwaar misbruik wordt gemaakt om andere mensen de mond te snoeren. En jij bent volgens mij slim genoeg om dit in te zien, maar ben jij ook wel mans genoeg om actie hiertegen te ondernemen? En ben jij ook mans genoeg om het ip adres van Tamurtino - die net als ik geband is - een keer te vergelijken met het ip adres van Amazigh / Rebel - die net als ik niks aantrekt van zijn ban?

Of vergis ik mij in jouw intelligentie Sa3ied en ben jij echt zo dom om te geloven dat onze Amazigh/Rebel daadwerkelijk een 15-jarige VMBO?

Ps. Sa3ied als je echt wilt dat ik mij de komende maand rustig ga houden dan zorg je maar eerst voor dat je de  handen in eigen boezem steekt en die hersenloze puppies hier wat beter aan de lijn houdt. Ik heb in mijn hele amazigh.nl-carriere geen één enkele ruzie uitgelokt en dat kunnen die 2 andere onderdeurtjes  (allasian en yuba) niet zeggen gezien hun ervaringen op amazigh.nl. En desondanks  wenst onze “onafhankelijke” beheerder juist deze 2 mensen de hand boven het hoofd te houden….
« Last Edit: 29/03/2010 om 18:00:52 by Morobyagou »

« Reply #28 on: 29/03/2010 om 18:31:57 »
Mensen moeten begrijpen dat het nutteloos de zaken te verpersoonlijken. We zijn uiteindelijk maar IP's. Het doel is kennis te vinden, en te verspreiden. Uiteraard voelt men zich soms aangevallen of zelfs beledigd, maar dat is een primitief gevoel die overwonnen moet worden. Laat je niet meeslepen door onzinnige zaken;

« Reply #29 on: 29/03/2010 om 18:39:47 »
Ps. Sa3ied als je echt wilt dat ik mij de komende maand rustig ga houden dan zorg je maar eerst voor dat je de  handen in eigen boezem steekt en die hersenloze puppies hier wat beter aan de lijn houdt. Ik heb in mijn hele amazigh.nl-carriere geen één enkele ruzie uitgelokt en dat kunnen die 2 andere onderdeurtjes  (allasian en yuba) niet zeggen gezien hun ervaringen op amazigh.nl. En desondanks  wenst onze “onafhankelijke” beheerder juist deze 2 mensen de hand boven het hoofd te houden….
Wat loop je nou Sa3ied te bedreigen van als hij dit of dat niet doet ?
Micyoghan ? Denk je dat je iets bent of zo ?
Ja mag gewoon foto's van forumleden hier niet plaatsen. Je hebt dat gedaan en je meot de consequenties daar van onder ogen zien. Niet huilen ,als een bitch, dat iemand jou daar toe gedreven heeft. Jij bent natuurlijk geen man, daarom heb je er zoveel moeite mee.
Tamurtino accepteert tenminste zijn ban, daar kan je nog wat van leren.
« Last Edit: 29/03/2010 om 19:02:41 by allasian »