Author Topic: braindead  (Read 18318 times)

« Reply #30 on: 28/02/2010 om 09:06:12 »
cool hoor, scherper dan dit krijg je grens tussen 'wazigpraters'  als jij en inco aan de ene kant, en gassies als Zanatti en ik aan de andere kant niet in beeld. Laat iedereen idd zijn eigen conclusies trekken.

Mijn  conclusie is dat jij en inco er faliekant naast zaten, zanatti dat overduidelijk maakte en dat jullie te stom waren om zanati te begrijpen. Wat mij betreft is dat al volledig duidelijk door die disc die jij aanhaalt, voor de geinteresseerden heb ik ook nog een engels linkje gegoogled.
http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=people-only-use-10-percent-of-brain

(dit 10%-verhaal is een uberbekend en behoorlijk oud broodje aap, zoals veel van de internetmeuk die jij en inco hier naar toe slepen. Jammer dat jullie nog te stom zijn om hier zelfstandig achter te komen. Beetje googlen helpt vaak al)

Inco dit, inco dat :).

Terwijl incognito nooit iets heeft gezegd over 10% hersencapaciteit of over 20%. Het enige wat ik in de discussie met Zanatti naar voren heb gebracht is dat wij als mensen in ieder geval geen 100% van onze hersencapaciteit gebruiken. Meer niet en zeker ook niet minder. En daar sta ik nog steeds achter. Maar als jij nog een link hebt voor ons die mijn punt tegenspreekt, dus die aan kan tonen dat wij mensen wel degelijk 100% van onze hersenen gebruiken dan ben ik best bereid om mijn eerdere uitspraken bij te stellen.

Dus High & Mighty CFO do your magick en overtuig ons aub van jouw en Zanatti's superieure gedachtewijze.....
« Last Edit: 28/02/2010 om 09:10:53 by incognito »

« Reply #31 on: 28/02/2010 om 09:16:58 »
Nogmaals, uit de zanatti link -zeker met mijn toevoegsel- is voor normaal denkende mensen te halen wat er over dit standaardbroodje aap te halen valt.

Lees en zie dat jij en 3ich er volledig naast zaten en blijkbaar te stom waren om zelfstandig de stand van de wetenschap op dit moment te achterhalen. Wel allerhande leukdoenerij richting zannati (80 -10% etc etc, wat had je nog meer?)

Stukje 'zelfkwalificatiegebeuren' zeg maar. Dus nee, ik ga niets voor jou bewijzen, magic of niet. Ik ga ook niet bewijzen dat Sinterklaas niet bestaat. Wel is het zo dat iedereen boven de 5 jaar die blijft bleren dat ik moet bewijzen dat de Sint echt niet bestaat, niet langer serieus te nemen is.

Zo werkt dat met kennis.

« Reply #32 on: 28/02/2010 om 09:20:22 »
Nogmaals, uit de zanatti link -zeker met mijn toevoegsel- is voor normaal denkende mensen te halen wat er over dit standaardbroodje aap te halen valt.

Lees en zie dat jij en 3ich er volledig naast zaten en blijkbaar te stom waren om zelfstandig de stand van de wetenschap op dit moment te achterhalen. Wel allerhande leukdoenerij richting zannati (80 -10% etc etc, wat had je nog meer?)

Stukje 'zelfkwalificatiegebeuren' zeg maar. Dus nee, ik ga niets voor jou bewijzen, magic of niet. Ik ga ook niet bewijzen dat Sinterklaas niet bestaat. Wel is het zo dat iedereen boven de 5 jaar die blijft bleren dat ik moet bewijzen dat de Sint echt niet bestaat, niet langer serieus te nemen is.

Zo werkt dat met kennis.

Dus onze High & Mighty CFO - die zich vaak zo verheven voelt, dat hij 10% van de tijd woorden in mijn mond legt - kan dus nu als puntje bij paaltje komt niet eens bewijzen dat ik ongelijk heb. I rest my case.
« Last Edit: 28/02/2010 om 09:37:43 by incognito »

« Reply #33 on: 28/02/2010 om 11:53:40 »
cool hoor, scherper dan dit krijg je grens tussen 'wazigpraters'  als jij en inco aan de ene kant, en gassies als Zanatti en ik aan de andere kant niet in beeld. Laat iedereen idd zijn eigen conclusies trekken.

Mijn  conclusie is dat jij en inco er faliekant naast zaten, zanatti dat overduidelijk maakte en dat jullie te stom waren om zanati te begrijpen. Wat mij betreft is dat al volledig duidelijk door die disc die jij aanhaalt, voor de geinteresseerden heb ik ook nog een engels linkje gegoogled.
http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=people-only-use-10-percent-of-brain

(dit 10%-verhaal is een uberbekend en behoorlijk oud broodje aap, zoals veel van de internetmeuk die jij en inco hier naar toe slepen. Jammer dat jullie nog te stom zijn om hier zelfstandig achter te komen. Beetje googlen helpt vaak al)
Je houd voet bij stuk!

In de hoop dat je dit kan ontkrachten en de rest van mijn uitspraken die, met die x aantal % gepaart gaan. We zijn begrenseld om gelovige te zijn! Stel dat wij wel 100% van onze hersens zouden gebruiken dan zouden we bijv doodongelukkig worden en nooit iets kunnen vergeten. Als wij 100% gebruiken dan zouden we geen darwintheorie hebben dan zouden we geen rassenscheiding hebben, dan zouden we wel weten dat we allemaal één zijn.... Dan zouden ze ons niet onder controle kunnen houden met geld, we zouden dan wel beter weten!

Hoe beledigend het ook is de mens is te dom en te kortzichtig om 100% van zen hersencapiciteit te gebruiken, geloof best dat we alle delen gebruiken, maar nooit 100% op één moment!

Hier dit is ook zoiets...

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13836.105

Aliens zijn waarschijnlijk allang op de aarde neergedaald, maar we kunnen ze simpelweg niet zien. Dit stelt de Britse kosmoloog Martin Rees, die verbonden is aan de Universiteit van Cambridge. De buitenaardse wezens zijn hier in een vorm die onmogelijk kan worden waargenomen met de menselijke zintuigen.

"Ze kunnen ons recht in het gezicht aankijken, en toch herkennen we ze niet", zegt Rees tegen The Sun.

"Het probleem is dat we op zoek zijn naar 'iets' dat erg op ons lijkt. We nemen aan dat ze dezelfde wiskunde en technologie gebruiken als wij. Maar ik denk dat er leven en intelligentie is die wij niet kunnen bevatten. Het ligt buiten onze hersencapaciteit om de aliens waar te nemen."

http://zaplog.nl/zaplog/article/onzichtbare_aliens_op_aarde

ff ter bevestiging van de dingen die hier besproken worden.

Britse kosmoloog van een Universiteit. Dit komt geloofwaardiger over dan dat een forumlid het zegt.

Sommige noemen het: aliens, djinns, buitenaardse wezens, geesten, monsters, fallen angels, etc, etc,

Chatt zie arif

« Reply #34 on: 28/02/2010 om 13:17:51 »
Godzammekraken, moraal boost, wat lul jij nou?

Als je een arm om je schouder wilt, ga ga je maar lekker naar je ouders of naar je stamgenoten, die beschouwen jouw vast als heel leuk en slim.
Als je iemand zoekt die net als jij graag zwelgt in het leed dat joods/westers heet, kan je altijd wel terecht bij inco. Die 'denkt' net als jij. Misschien dat lekker 'filosoferen' over hoe de wereld er zonder joden en Illuminati uitgezien had goed voor jou blijkbaar verzwakte moraal is. Het is vast een 'moraal boost' te weten dat zonder joden en westerlingen jullie tweetjes wel heel groot geworden waren!

Maar ik ga 'jullie moraal ' niet lopen boosten. Dat doe je maar lekker zelf. Beetje zelfrespect gast! Ook nu de boerties in Bergen Op Zoom niet meer met elkaar vechten om welk negertje 's middags mee naar huis mag.

Hahahahaha,

Ondanks je soi-disant studie en leeftijd,blijf je voor mij een zielige,verzuurde stumperd van een Drentse Kaas. Je manier van reageren verraadt onmiddelijk je afkomst. Je bent opgegroeid in een kleinburgerlijk (pover) milieu en tot op heden heb je de daarbij behorende armetierige denktrant nog steeds niet van je afgegooid.

Ik heb geen behoefte aan wie dan ook z'n schouders,Chatt is zoals je elke keer lezen kunt een volwassene met een bijzonder sterk ontwikkeld zelfvertrouwen/eigendunk. Ja,ik hou met elke vezel in mijn lichaam van mijn mama,mijn 'bolletje' zoals ik mijn moeder noem, vindt me inderdaad heel leuk en slim. Voor haar zou ik bij de voordeur van een ziekenhuis minstens vijf personen de tanden uit de mond kunnen schoppen,dat heet temperament.Iets wat een cold-hearted/blooded bastaard van een kaas nooit zal kunnen bevatten.

Met mijn stam heb ik een haat/liefde verhouding,soms schaam ik me verrot dat ik bij hen hoor,maar soms ben ik zo trots als een pauw.Hoe dan ook, ik ben onlosmakelijk met hen en zij met mij verbonden,in tijden van voorspoed en in tijden van tegenspoed.Een soort van levenslang huwelijk zonder de mogelijkheid tot scheiding.

Sinds je comment een keer dat sommige rechtgeaarde westerlingen de mensen achter de pyreneeën maar een stel bruine bastaarden vonden,niet waard tot het 'witte' ras gerekend te worden, weet ik wat voor vlees ik in de kuip heb. Ik schreef toen iets over het verschil tussen Noord-Afrika en Europa,maar in mijn achterhoofd had ik je al een stickertje opgeplakt...

PS: Ik erger me niet aan racisten,maar aan racisten die zich weigeren,als racist,kenbaar te maken. Kom uit de kast,CFO!

Illuminati? Fuck off!
« Last Edit: 01/03/2010 om 10:54:59 by Chatt le Mal Barré »

« Reply #35 on: 28/02/2010 om 13:31:52 »
Ondanks je studie en leeftijd,blijf je voor mij een zielige,verzuurde stumperd van een Drentse Kaas.

En ik maar denken dat je uit de Achter(lijk)hoek kwam.... Doetinchem ofso....

Chatt zie arif

« Reply #36 on: 28/02/2010 om 13:36:34 »
En ik maar denken dat je uit de Achter(lijk)hoek kwam.... Doetinchem ofso....

Die hebben tenminste altijd voldoende kippen en eieren tot hun beschikking gehad :-)

« Reply #37 on: 28/02/2010 om 13:43:27 »
Die hebben tenminste altijd voldoende kippen en eieren tot hun beschikking gehad :-)

En al helemaal als ik merk dat van het overgrote gedeelte van 18-jaar en oudere Superboeren en -boerinnen die ik ken of die ik heb gekend massaal wegtrekt richting de Randstad... 

Ps. Ik denk dat het ook te maken heeft met de zeer extreem sterke secularisering van de Achterhoek van de afgelopen decennia...
« Last Edit: 28/02/2010 om 14:09:17 by incognito »

Chatt zie arif

« Reply #38 on: 28/02/2010 om 13:49:21 »
En al helemaal als ik merk dat van het overgrote gedeelte van 18-jaar en oudere  Superboeren en -boerinnen die ik ken of die ik heb gekend massaal wegtrekt richting de Randstad... 

Petshopbrothers: go west!

http://www.youtube.com/watch?v=sybik7XmFwI

« Reply #39 on: 28/02/2010 om 14:26:15 »
Dat jullie nog aandacht aan zo'n boven alles verheven arier besteden.

« Reply #40 on: 28/02/2010 om 14:28:56 »

Ewa ja, men doet wat men kan...

Chatt zie arif

« Reply #41 on: 28/02/2010 om 14:30:05 »

Nu Tam-Tam kassiewijle is moeten we toch iets te bashen hebben,a jainduz inou...

« Reply #42 on: 28/02/2010 om 14:50:56 »
Hahahahaha,

Ondanks je soi-disant studie en leeftijd,blijf je voor mij een zielige,verzuurde stumperd van een Drentse Kaas. Je manier van reageren verraadt onmiddelijk je afkomst. Je bent opgegroeid in een kleinburgerlijk (pover) milieu en tot op heden heb je de daarbij behorende armetierige denktrant nog steeds niet van je afgegooid.
(...)
PS: Ik erger me niet aan racisten,maar aan racisten die weigeren zich kenbaar te maken als racisten. Kom uit de kast,CFO!
ah, ik ben een racist, een verheven arier.

Adolfs natte droom. En dat uit het achterlijke Drenthe.

En dat paupermilieu, beschrijf je dat met afkeer of vol van melancholie? 

Chatt zie arif

« Reply #43 on: 28/02/2010 om 15:00:22 »
ah, ik ben een racist, een verheven arier.

Adolfs natte droom. En dat uit het achterlijke Drenthe.

En dat paupermilieu, beschrijf je dat met afkeer of vol van melancholie? 

Geef eens een keer eerlijk antwoord,in plaats van hier de papegaai uit te hangen.

Geen van beide,een transparante analyse behoort gevrijwaard te zijn van emotie(S) ;-)
« Last Edit: 01/03/2010 om 10:56:19 by Chatt le Mal Barré »

« Reply #44 on: 28/02/2010 om 15:09:15 »
Geef eens een keer eerlijk antwoord,in plaats van hier de papegaai uit te hangen.
wat voor antwoord?

Ja, ik wou jullie moraal niet boosten, omdat ik een pauperracist ben?
of
Sorry dat ik het niet steeds met je armzalig en zelfvoldaan geneuzel eens kan zijn, maar nee, mijn papa en mama waren echt niet arm en racistisch?