Author Topic: De Arnhemse Huiskamerfilosoof  (Read 35583 times)

« Reply #60 on: 28/02/2010 om 20:46:37 »
Hilversum!     Ballentent...

En jij,hoe rijk ben jij,maak je de studio's schoon zoals een vriend van me deed eind jaren 70?

Neeeeee geen hilversum. K ben rijk genoeg heb elke dag wel wat te eten, heb een auto voor de deur die me vervoert, binnenkort een vrouwtje in huis, zo kom k er wel btje bij btje.

K wil rijk zijn aan kennis en informatie. Niet rijk aan materiaal.

Chatt zie arif

« Reply #61 on: 28/02/2010 om 20:47:56 »
Moet jij zo nodig zeggen a Jack Nicholson....

Ps. Als jij alleen al 15 min gaat kijken van de lezing zal er witte rook uit jouw oren komen. Gegarandeerd.

Liever witte rook rond m'n lendenen...

« Reply #62 on: 28/02/2010 om 20:49:48 »
Liever witte rook rond m'n lendenen...

Spaanders, witte rook.... Wat heb jij een houtzagerij tussen jouw benen ?

Chatt zie arif

« Reply #63 on: 28/02/2010 om 20:51:07 »
Neeeeee geen hilversum. K ben rijk genoeg heb elke dag wel wat te eten, heb een auto voor de deur die me vervoert, binnenkort een vrouwtje in huis, zo kom k er wel btje bij btje.

K wil rijk zijn aan kennis en informatie. Niet rijk aan materiaal.

Ewa,wsa7tak a dhawmat,ik wens je het allerbeste in je leventje,echt waar!

Heel filosofisch allemaal,ik schat dat je rond de 22 a 24 jaar oud bent, jong en idealistisch,maar vergeet niet wat Chatt je hier gaat zeggen: 'kennis en informatie zijn niet als betaalmiddel toegestaan en ook niet eetbaar!'

Chatt zie arif

« Reply #64 on: 28/02/2010 om 20:52:09 »
Spaanders, witte rook.... Wat heb jij een houtzagerij tussen jouw benen ?

Jongen,ik durf jou niet te laten zien wat ik tussen mijn benen heb,te bang dat je flauwvalt...

« Reply #65 on: 28/02/2010 om 20:55:58 »
Ewa,wsa7tak a dhawmat,ik wens je het allerbeste in je leventje,echt waar!

Heel filosofisch allemaal,ik schat dat je rond de 22 a 24 jaar oud bent, jong en idealistisch,maar vergeet niet wat Chatt je hier gaat zeggen: 'kennis en informatie zijn niet als betaalmiddel toegestaan en ook niet eetbaar!'
ja is toch ook het mooiste wat er is filosiferen over hoe het leven is en waar je vandaan komt en waar je na toe gaat. dat heeft mij ook op deze site gebracht. K ben inmiddels al 27 jaar... K wens jou ook het allerbeste toe!

Tqadash

« Reply #66 on: 28/02/2010 om 21:17:54 »
Jongen,ik durf jou niet te laten zien wat ik tussen mijn benen heb,te bang dat je flauwvalt...

So do not unleash the beast....

Chatt zie arif

« Reply #67 on: 28/02/2010 om 21:19:23 »
ja is toch ook het mooiste wat er is filosiferen over hoe het leven is en waar je vandaan komt en waar je na toe gaat. dat heeft mij ook op deze site gebracht. K ben inmiddels al 27 jaar... K wens jou ook het allerbeste toe!

Tqadash

Mwa,t'is heel makkelijk uit te leggen waar je vandaan komt, hoe 't leven is en waar je naartoe gaat. One is born,life's a bitch and then you die... (don't get f....d in between,try to f... her as many times as possible!)

Zevenentwintig is een mooie leeftijd,eindelijk echt volwassen. Alleen moet je die 'matrix' shit uit je hoofd proberen te zetten,man! Matrix-waandenkbeelden en jwannath=psychose!
« Last Edit: 01/03/2010 om 21:02:15 by Chatt le Mal Barré »

Chatt zie arif

« Reply #68 on: 28/02/2010 om 21:21:41 »
So do not unleash the beast....

Maak je geen zorgen,jong! Ik val alleen op stevige vrouwen met dito dijen,dus je bent veilig. Hoewel ik wel moet zeggen dat je mooie handjes hebt,je zou haast denken dat je een manicure bezoekt de temps en temps...

« Reply #69 on: 28/02/2010 om 21:25:28 »
Maak je geen zorgen,jong! Ik val alleen op stevige vrouwen met dito dijen,dus je bent veilig. Hoewel ik wel moet zeggen dat je mooie handjes hebt,je zou haast denken dat je een manicure bezoekt de temps en temps...

Vandaar die foto van P. Diddy.... en Chatt ik heb zon eeltvijl thuis.

Ps. Chinatown heet die film btw van Jack Nicholson. Goed acteerwerk van hem en een heel goed verhaal.

Chatt zie arif

« Reply #70 on: 28/02/2010 om 21:28:46 »
Vandaar die foto van P Diddy.... en chatt ik heb zon eeltvijl thuis.

WTF,neeeeeee...dat zijn geen dijen,dat zijn brugpijlers die ze als reserve kunnen aanhouden voor het geval de Golden Gate een keer op instorten staat.

Ik bibber nog steeds van schrik!

Ehmmm,vandaar die poezelige handjes van je,heb je ook een stel dijen thuis,stevig of frele maakt in dit geval niet uit?

« Last Edit: 01/03/2010 om 21:03:10 by Chatt le Mal Barré »

« Reply #71 on: 28/02/2010 om 21:34:10 »
Ehmmm,vandaar die poezelige handjes van je,heb je ook een stel dijen thuis,stevig of frele maakt in dit geval niet uit?

Om precies te zijn heb ik 5 paar dijen thuis. 2 zijn wat stevig en 3 zijn wat aan de langere kant...
« Last Edit: 28/02/2010 om 21:38:27 by incognito »

Chatt zie arif

« Reply #72 on: 28/02/2010 om 21:38:25 »
Om precies te zijn heb ik 5 paar dijen thuis. 2 zijn wat stevig en 3 zijn wat aan de lange kant...

Jij is een lucky son of a gun! Chatt heeft er maar twee,en ze roept me as we speak! Chatt's getting ready to rumble.....

Slaap lekker,Inco!

« Reply #73 on: 28/02/2010 om 21:39:53 »
Jij is een lucky son of a gun! Chatt heeft er maar twee,en ze roept me as we speak! Chatt's getting ready to rumble.....

Jaja, en hoeveel heddegij in Spanje?

Slaap lekker,Inco!

Insgelijks.
« Last Edit: 28/02/2010 om 21:41:55 by incognito »

« Reply #74 on: 01/03/2010 om 08:36:54 »
Om precies te zijn heb ik 5 paar dijen thuis. 2 zijn wat stevig en 3 zijn wat aan de langere kant...

huh..?   en je zit altijd hier       komen dié effe tekort.. of is me iets ontgaan