Zo kijk is wie verassend uit de hoek komt. Ik dacht dat je na je time out wel wat wijzer was geworden maar ja sommige mensen veranderen maar niet.
Wat een achterlijke domme redenering zeg. Ik ben terug om je te bestrijden en harder dan ooit.
De tijd van nu is niet hetzelfde als die van abdelkrim el khattabi qua wapens en intenties. Hij zou de islamitische wereld natuurlijk niet alleen stichten maar natuurlijk met samenwerking.
Ga je gang en begin met Palestina. Abd Alkarim koos voor Arif.
Als jullie mij niet geloven zie hier de kleinzoon van abdelkrim el khattabi zegt het jullie wel
http://video.google.com/videoplay?docid=5753347143955485995&hl=nl&emb=1#
spoel door naar min 15
Waar in hij zegt dat hij en islamitische staat wou die de gehele islamitische wereld bevat.
Die man is zijn neef en geen kleinzoon.
Ze kregen de opdracht van de koning om te vertellen wat je Palestijnse broeders graag willen horen. Ik heb de brief van Abd Alakrim gelezen en daarin stond dat het Rifijnse volk onafhankelijk wil worden net als alle volkeren in de wereld.
Je gaat geen vlag, geld maken om lid te worden van de Alawieten.
Vergeet niet dat Abd Alkarim geen vader is van de Rifijnen. Rifijnen houden van hem omdat hij voor hun vrijheid heeft gestreden. Als hij voor de Palestijnen had gestreden, dan was hij nu lager dan een hond.