I rest my case.
Jij heb helemaal niks van hem begrepen, en wat zijn strategie was, en wat zijn motivatie was, en wat zijn politieke doeleinden was, jij heb helemaal niks begrepen van de Imjahden, noch van Abdelkarim. Je komt hier nu wijs doen nadat je jezelf heb volgestopt met westerse ideologiën en vervalsingen die alles aan na hun toe schrijven.
K heb me ook zwaar vergist in jou. Me beeld over jou is als een kaarthuis in één klap in elkaar gestort. TFOE!
Denk je nou echt dat ik daarmee kan zitten dat jij je in mij vergist hebt?
Mensen zoals jij die wel hun mond vol hebben van de New World Order, maar gelijk lopen te piepen - "besef je wel dat je nu met vuur aan het spelen bent" - zodra er hier op het forum de joods-zionistische overheersing van Marokko wordt besproken.
Of mensen zoals jij die wel hun mond vol hebben van de ideologie van Abdelkrim el Khattabi, maar nog niet eens weten van wie Abdelkrim zijn politieke en religieuze opvattingen heeft gekregen.
Of mensen zoals jij die wel hun mond vol hebben van het islamitische eergevoel, maar nog steeds niet in willen zien dat de Marokkaanse overheid duizenden moskeen gebruikt om Irifien tot apolitieke makke schaapjes te vormen?
Of mensen zoals jij die in deze discussie over de autonomie van de Rif wel hoog van de toren willen blazen, maar tot nu toe met geen woord hebben gerept over autonomie of zelfbestuur?