De Matrix is volgens mij de Holofractographic Universe Theory...>
Ik wil hier nog even op terug komen. We weten inmiddels dat Albert Einstein zijn theorie is: Alles is energie. Door de formule te ontdekken.

Dus ook onze menselijke lichaam. Wanneer we deze tot in de kleinste afbreken, buiten de cellen en moleculen om. Wat vinden we dan? Atomen, elektronen, protonen. Zie hier:

Wat in feite inhoud: Dat een menselijk lichaam uit de meest elementaire vorm is gebouwd van energie. En zo is de wereld en het universum om ons heen ook. Dus indirect of direct (net van welke oogpunt je het bekijkt) zijn wij één met de aarde en universum. Door deze theorie kan je ook wel begrijpen waarom de eerste mens, in de heilige geschrifte staat beschreven als ADAM! SubhanAllah.
Wij mensen zijn dus onderdeel van een grotere plaatje.....
Dit betekent dat onze schepper ons heeft geschapen als energie-zenders. (gedachten, emoties, is allemaal een vorm van energie)
We worden ook beïnvloed door de energie om ons heen. (negatieve en positieve energie)
Dit verklaart dus ook wat ik bij de topic van kaaba probeer uit te leggen. En zo word de super seanse ook duidelijker.
En het gaat nog veel dieper dan het lijkt. Konijnenholletje is heel diep. En voor de meeste mensen die dit zullen lezen zullen mij voor gek verklaren. Maar echter zal ik aan mijn plicht houden om deze informatie met mijn mede te Imazighen delen. (want zoals hier eerder is gezegd wat heb je aan informatie en kennis als je het niet deelt?)
En nu heb ik in een hele simpel uitleg gegeven over wat mijn bedoeling was toen ik de Matrix topic maakte.
Echter moet ik toegeven dat er meer achter zit dan dit. De Matrix is een strijd. Tussen + en -
Daar komt die dualiteit weer terug. (hebben we het ook eerder over gehad hier op amazigh.nl)
Dus dit onderwerp is nog niet afgelopen..... Stay tuned.