Ik ben zelf nog druk bezig om het te bestuderen. Dus ik heb niet alle antwoorden voor jou. Maar misschien kun jij mij helpen om dit onderwerp wat verder uit te zoeken...
K moet eerst zelf bewust worden en begrijpen van alles om mij heen. K heb deze topic hier voor geopend. Deze theorieën gaan heel diep en het mooie er van is dat we er allemaal aan verbonden zijn.
Sidi Arbbi zie ik als de schepper van alles en hij is de gene die van dood leven kan maken en van leven dood kan maken. Hij is de energiebronnen van alles om ons heen want uiteindelijk is alles energie. En dat is tegelijkertijd ook die matrix. Alles komt op elkaar terug en alles heeft een tegenpool. Zeg maar die eeuwige weegschaal. Als je, je pc defragmenteert zo zie ik het leven, bestaan van de mens.
K moet er wel achterna zeggen Allah oe 3alam. K ben maar een simpele ziel die achter de waarheid en logica probeert te komen. Van hoe het werkelijk in elkaar steekt. Want als we zo als een kudde gaan leven dan zal je er nooit achter komen, nogmaals ALLAH OU 3ALAM!