Author Topic: http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13515.msg258637#msg258637  (Read 18889 times)

« Reply #30 on: 29/12/2009 om 19:47:14 »
open topic er over. en dan mag jij ook uitleggen waarom jij hem haat.
Ik heb je eerder die vraag gesteld. Jij gaf geen antwoord.

Antwoord heb ik al lang gegeven dus de volgende keer beter lezen a y'eqzin!
« Last Edit: 29/12/2009 om 19:57:23 by incognito »

« Reply #31 on: 29/12/2009 om 19:55:35 »
Hadou met zijn baasje... >

« Reply #32 on: 29/12/2009 om 19:58:06 »

Dit is laster. smaad. Ik protesteer.

« Reply #33 on: 29/12/2009 om 20:00:48 »
Antwoord heb ik al lang gegeven dus de volgende keer beter lezen a y'eqzin!
Dit is beledigend. Laster. Smaad. Ik protesteer.
Verder vind ik dat  dit forum beleid aangescherpt moet worden. Het amazigh-geraliteerde-gehalte wordt over schaduwd, door niet relevante onderwerpen.

« Reply #34 on: 29/12/2009 om 20:02:17 »
Dit is beledigend. Laster. Smaad. Ik protesteer.
Verder vind ik dat  dit forum beleid aangescherpt moet worden. Het amazigh-geraliteerde-gehalte wordt over schaduwd, door niet relevante onderwerpen.

Woef Woef! Blaffende honden bijten niet. En ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag: >

Waarom gedraag jij je zo slaafs en onderdanig tav M6?

Ps. Wat betreft de laster, is Hadou soms vergeten hoe hij tegen mij te keer is gegaan in deze discussie?
« Last Edit: 29/12/2009 om 20:08:51 by incognito »

« Reply #35 on: 29/12/2009 om 20:04:29 »

Het  Arabische dagblad "Alwatan Alarabi" uit Engeland  had een gesprek met  Mao 6 voordat hij koning werd. Daarin stonden foto's van Mao 6 met 2 heel grote zwarte honden die naast hem in bed lagen. In een van die foto's werd het gezicht van Mao 6 gelikt door een van die grote zwarte honden.

ps. Hadou krijgt minstens 4000 euro  per maand van Mao 6 om te spioneren. Hij is op deze site om iedere dag een verslag over ons naar Rabat te sturen. Daar woont Mao 6 en 2 van zijn honden.
« Last Edit: 29/12/2009 om 20:06:00 by TamurtIno »

« Reply #36 on: 29/12/2009 om 20:41:55 »
Het  Arabische dagblad "Alwatan Alarabi" uit Engeland  had een gesprek met  Mao 6 voordat hij koning werd. Daarin stonden foto's van Mao 6 met 2 heel grote zwarte honden die naast hem in bed lagen. In een van die foto's werd het gezicht van Mao 6 gelikt door een van die grote zwarte honden.

ps. Hadou krijgt minstens 4000 euro  per maand van Mao 6 om te spioneren. Hij is op deze site om iedere dag een verslag over ons naar Rabat te sturen. Daar woont Mao 6 en2 van zijn grote zwarte honden.

Ik heb fout gemaakt en zoals je ziet, geef ik toe als ik een fout maak.
Ik zei 2 van zijn grote zwarte honden. Maar het zijn meer.  2 honden hebben 4 benen en zijn van buiten zwart. Daarnaast heeft hij nog duizenden honden met 2 benen en zwart van binnen.

Luister eens naar deze Imam:
Onrecht komt van de top, komt van de regering . Onrecht komt van machthebbers: 

http://www.youtube.com/watch?v=Vydpwc5idr4&feature=related

« Last Edit: 29/12/2009 om 20:46:32 by TamurtIno »

« Reply #37 on: 30/12/2009 om 17:14:40 »
Onderdanig (of overdanig, dit woord heb ik net uitgevonden) doen is een kwestie van overtuiging. Laten we de iedereen respecteren.

« Reply #38 on: 30/12/2009 om 22:54:14 »
Onderdanig (of overdanig, dit woord heb ik net uitgevonden) doen is een kwestie van overtuiging. Laten we de iedereen respecteren.
Niet te veel nieuwe woorden bedenken, Lezen.
Straks staat Dik Van Dalen vol met je woorden zoals Overdanig, Imazigisch, etc.

« Reply #39 on: 30/12/2009 om 22:56:43 »

Vraagje..
Wie van die twee hierboven is Hadou?  De avatar van Hadou lijkt op die man in het water.
De andere naast hem is de baas van Marokko toch? 

« Reply #40 on: 31/12/2009 om 14:11:18 »
Laat die man met rust en Hadou ook. Laat iedereen lekker in zn waarde. Sinds die M6 op de stoel zit hebben ze hem voor alles en nog wat uitgemaakt.. Dat ie een flikker is dat ie psycho is dat het de koning van de rweffa is. Dat ie nu een 2e vrouw heeft. en nu mag ie opeens geen waakhond hebben ofzo?

Pffff! Dit gaat nergens over, K heb gemengde gevoelens hierbij. Alle koningshuizen kloppen niet! Maarrrrrrrrr sinds hij op de stoel zit is er aanzienlijk veel verandert ook in Rif.

« Reply #41 on: 31/12/2009 om 14:24:06 »
Laat die man met rust en Hadou ook. Laat iedereen lekker in zn waarde. Sinds die M6 op de stoel zit hebben ze hem voor alles en nog wat uitgemaakt.. Dat ie een flikker is dat ie psycho is dat het de koning van de rweffa is. Dat ie nu een 2e vrouw heeft. en nu mag ie opeens geen waakhond hebben ofzo?

Pffff! Dit gaat nergens over, K heb gemengde gevoelens hierbij. Alle koningshuizen kloppen niet! Maarrrrrrrrr sinds hij op de stoel zit is er aanzienlijk veel verandert ook in Rif.

tjongen jonge mensne iedereen ziet toch dat die foto nep is, hij is gefotoshopt..... als die hele ruzie hier gaat om die foto dan kan ik je nu al zeggen dat hij nep is

« Reply #42 on: 31/12/2009 om 14:25:34 »

Waarom is hij beter dan alle Marokkanen? Kan je bewijzen dat er geen Marokkaan is die beter is dan hem? Stuur die man weg en laat het volk zelf kiezen wie hij beter vind. Ik kies voor Rachid Raga  uit Rif en jij kiest voor Mohamed 6 uit Saoedie-Arabie.

« Reply #43 on: 31/12/2009 om 14:31:22 »
Waarom is hij beter dan alle Marokkanen? Kan je bewijzen dat er geen Marokkaan is die beter is dan hem? Stuur die man weg en laat het volk zelf kiezen wie hij beter vind. Ik kies voor Rachid Raga  uit Rif en jij kiest voor Mohamed 6 uit Saoedie-Arabie.

Waar staat dat hij beter is dan alle Marokkanen? Wie zegt dat ik kies voor m6 uit S-A? Dus jij maakt je eigen waarheid? Weet je wat begrijpend lezen is?

Stuur die man weg, wuhahahahahahahahaaaa! Volgens mij ken jij de geschiedenis niet omtrent de stoel heb je die topic gelezen van H2?

« Reply #44 on: 31/12/2009 om 17:16:56 »
Maarrrrrrrrr sinds hij op de stoel zit is er aanzienlijk veel verandert ook in Rif.
waarom je liegt.

de kleine werkzaamheden doen in Rif, het is dankzij lalla Europa (U.E).

zamal n m666 netta aqa min itegg : http://a2zmacau.com/2586/moroccos-king-loses-millions-in-macau-fishermans-wharf-venture/