Zal ik jou wat vertellen?
1. Ik was in Marokko.nl en daar mag ik niet eens een topic openen over onderdrukken van Imazighen. Khalid uit Ait Touzin vindt dat de hele wereld om de Palestijnen gaat.
2. Ik was in Maghrebonline: De admin daar die Almakki heet, zei tegen mij: We zijn goed bezig om jullie in een korte tijd uit te roeien.
3. Ik was in Nederlandse sites waaronder de telegraaf. Mijn beschaafde mening wordt niet gepubliceerd alleen om het feit dat ik niet eens ben met de leugens van de Telegraaf.
4. Ik was in een Marokkaanse Arabische site en ik zag racisme overal. Ik verdedigd mijn medemens van Imazighen tot ongelovigen tot Joden. Reactie zoals "Hitler was een goede held en heeft Joden afgeslacht. We hebben een held nodig die iedere vijand van de islam moet afmaken. " Wordt wel gepubliceerd. Maar mijn reactie: "Joden zijn ook mensen en Hitler was geen mens maar een monster", wordt niet gepubliceerd.
"Tamazight moet verboden worden", wordt wel gepubliceerd. Maar mijn reactie: "Arabisch hoort in het land van Arabieren en niet in het land van Imazighen Noord-Afrika", wordt niet gepubliceerd.
Je hebt deze site waar je met je eigen broeders kunt discussiƫren, en je moet blij zijn.