Author Topic: Marokkaanse vruouwen mishandelen hun mannen  (Read 2288 times)

« on: 23/12/2009 om 16:27:53 »
Als je de Hollandse media volgt, dan zijn Marokkaanse vrouwen slachtoffers van hun mannen. Vrouwen doen wat de man wil en buigen ze voor hun man. Alles wat een vrouw doet, komt van haar man, volgens Nederlandse media.

Als een vrouw een hoofddoek draagt, dan wordt ze door haar man gedwongen om een hoofddoek te dragen, volgens de Nederlandse media dan.

Een paar maanden geleden las ik in een Marokkaanse krant dat een vrouw  in Marokko is van haar man geschieden omdat de man zijn vrouw dwingt om geen hoofddoek te dragen. Wat?  Nederlandse media zal geen Nederlandse media zijn, als ze de feiten niet verdraaien.
Vandaag las ik in de Marokkaanse variant van nu.nl, dat minstens 700 Marokkaanse mannen worden door hun vrouwen mishandeld.   

O, slechte nieuws voor de Nederlandse media. Niet omdat ze tegen de mishandeling zijn, maar omdat ze andere verhalen naar buiten willen brengen.

Meer hierover..
http://www.hespress.com/?browser=view&EgyxpID=17535

BBC over mishandelen van mannen in Marokko door hun vrouwen.
Mohammed is aangevallen door zijn vrouw met een mes.
http://www.youtube.com/watch?v=522wsnB2Zlk&feature=player_embedded

« Last Edit: 23/12/2009 om 16:30:26 by TamurtIno »

« Reply #1 on: 23/12/2009 om 17:21:02 »
heel naief de meeste hollanders, wat weten zij nou  , sommigen denken zelfs dat in maroc geen vrouwen op straat komen

trouwens wel lachen , vrouw die man slaat, meestal is het andersom

« Reply #2 on: 23/12/2009 om 17:25:20 »

dankzij M6, "koning" van de vrouwen .

de vrijheid voor vrouwen in marokko is erger dan in Nl.
hier kun je tenminste aangifte doen wegens mishandeling als je over de bewijzen beschikt.
mijn oom moet  nog steeds voor zijn ex-vrouw,  in Alhoceima,  onderhoudsplicht  betalen terwijl hij geen inkomen heeft.

« Reply #3 on: 23/12/2009 om 17:35:08 »

de vrijheid voor vrouwen in marokko is erger dan in Nl.
hier kun je tenminste aangifte doen wegens mishandeling als je over de bewijzen beschikt.
mijn oom moet  nog steeds voor zijn ex-vrouw,  in Alhoceima,  onderhoudsplicht  betalen terwijl hij geen inkomen heeft.
Aan andere kant trouwen mannen onnodig vaak en met meerderen. Het moet toch een keer afgelopen zijn met het misbruiken van vrouwen!!

« Reply #4 on: 23/12/2009 om 17:41:06 »

Grappig dat jij hem "de koning van de vrouwen noemt"

Igarbiyen noemen hem weer op hun beurt "malik dyel rwaffa"

Ontopic: mannen die hun laten mishandelen door hun vrouw zijn geen mannen

(andersom ook)

mannen die hun vrouwen slaan zijn ook geen mannen...

« Reply #5 on: 23/12/2009 om 17:44:02 »
Aan andere kant trouwen mannen onnodig vaak en met meerderen. Het moet toch een keer afgelopen zijn met het misbruiken van vrouwen!!

Ik moest aan jou denken a Hadou...hahahahah

nu kan dat niet meer.
je moet 1ste de toestemming van jouw vrouw hebben en die krijg je nooooooooooooooooooooit .

Almoudawwana is door M6, in marokko,  al gewijzigd .