Author Topic: De Riffijnse zanger Rabih Salem bedankt de koning M6  (Read 1258 times)

« on: 22/12/2009 om 12:25:30 »
الفنان رابح سلام يشكر الملك محمد السادس على عنايته المولوية وحالته الصحية تشهد التحسن

Rabih vrede bedanken koning Mohammed VI aan het Royal College, zijn aandacht en zijn verbetering van de gezondheid gezien

Zie link voor foto's en video's.

http://nadorcity.com/الفنان-رابح-سلام-يشكر-الملك-محمد-السادس-على-عنايته-المولوية_a2312.html

« Reply #1 on: 22/12/2009 om 12:51:59 »
llah ikuf 3awen

bigbrother n arrif!

« Reply #2 on: 22/12/2009 om 13:08:26 »
llah ikuf 3awen

bigbrother n arrif!
Is gwn een publiciteitstunt!

Om zo ook een wit voetje te halen bij de Riffijnnen. Ze zouden een concert organiseren voor de zanger in BE allerlei Rifijnse artiesten zouden optreden en de opbrengst er van zouden ze aan hem doneren, zodat hij zen operatie kon betalen.

« Reply #3 on: 22/12/2009 om 13:11:29 »
Ik weet niet of dat zo is, maar als het waar is dan wil hij geliefde  worden bij de Rifijnen.

Hij dacht als ik een volkszanger in Rif help, zullen zijn liefhebbers van mij gaan houden.

Ach, hij vergeet dat hij Chakin Alkhayari en tientallen Rifijnse journalisten en advocaten heeft gearresteerd , en onze taal heeft hij geliquideerd met IRCAM. Hij vergeet dat hij ons volk niet eens erkent door ons land "het land van Arabieren" te noemen.

Van mij mag hij de ziekte van Rabih Salem overnemen, nee die ziekte wens ik zelfs niet voor hem
« Last Edit: 22/12/2009 om 13:46:54 by TamurtIno »

« Reply #4 on: 22/12/2009 om 16:21:58 »
Ik weet niet of dat zo is, maar als het waar is dan wil hij geliefde  worden bij de Rifijnen.

Weet je niet of het zo is, of wil dat het niet zo was?