Author Topic: Koning van Marokko Mohamed 6 heeft zijn broer in Spanje vermoord.  (Read 13743 times)

« on: 20/12/2009 om 15:10:04 »
Hicham Mandray zegt dat hij de broer van Mohamemd 6 is. Zijn vader is koning Hassan 2 en zijn moeder is Farida Charqawi.  Hij zegt dat hij beschikt over zeer geheim en gevoelige informatie over de monarchie die een eind aan het regime zullen betekenen.  De man is later in 2004  in Spanje vermoord.

Marokkaanse krant “Sahifa” had een gesprek gehad met de “broer van Mohamed 6”, maar de directeur van de krant weigerde het interview te publiceren, omdat het eind van de krant zal betekenen.  De was voor de interviewer een reden om de krant te verlaten. 

Na het interview werd de broer van Mohammed 6 in Malaga vermoord.  Na de dood heeft de krant een klein stuk van het interview gepubliceerd.

De Interviewer publiceert op de site hieronder het gesprek met de vermoorde broer van Mohamed 6 .

http://www.hespress.com/?browser=view&EgyxpID=14445
« Last Edit: 20/12/2009 om 15:11:45 by TamurtIno »

« Reply #1 on: 20/12/2009 om 15:29:38 »
De vermoorde prins had 63 miljoen euro gekregen van zijn vader Hassan 2, maar zijn broer Mohammed 6 heeft het geld van hem afgepakt.

Hicham vertelt ook dat zijn vader Hassan 2 beschikte over minstens 43 miljard  dat verdeeld is over Franse, Amerikaanse, Duitse banken.
Koning is de enige die alles bestuurt en dat partijen het land besturen is gewoon een leugen, volgens hem.

De man beweert ook dat hij  ruime 200 officieren heeft die in het Marokkaanse leger werken.

« Reply #2 on: 20/12/2009 om 16:36:51 »
Ja, hij had de kant van de palestijnen gekozen en wou met dat geld jihad gaan voeren tegen de zionisten daarom heeft m6 hem het geld afgepakt

toch? toch? of niet dan!

wow Tamurt N Refdi7at! jij bent goed man! De forumleden en bezoekers hebben echt wat aan jou!

Ga vooral zo door!

« Reply #3 on: 24/12/2009 om 17:46:00 »
Ik had al geschreven dat jij net zo'n journalist bent die voor een roddelblad werkt.

Jij doet nu net voorkomen alsof er keihard bewijs is dat M6 achter deze moord zit.Feit is echter dat niemand weet wie daartoe opdracht heeft gegeven.Mandari was een duistere figuur en daarom zou het mij niet verbazen als het gewoon een afrekening in het criminele circuit was,

Ik vrees echter dat wij, net als in de zaak ben Barka, nooit de achter de waarheid zullen komen.

« Reply #4 on: 24/12/2009 om 18:05:35 »
Ik had al geschreven dat jij net zo'n journalist bent die voor een roddelblad werkt.

Jij doet nu net voorkomen alsof er keihard bewijs is dat M6 achter deze moord zit.Feit is echter dat niemand weet wie daartoe opdracht heeft gegeven.Mandari was een duistere figuur en daarom zou het mij niet verbazen als het gewoon een afrekening in het criminele circuit was,

Ik vrees echter dat wij, net als in de zaak ben Barka, nooit de achter de waarheid zullen komen.
jij wilt tot de "harem" van M666 behoren ?

« Reply #5 on: 24/12/2009 om 18:32:06 »

Tuurlijk is het niet bekend wie het gedaan heeft.
Het is ook niet bekend wie professor Qadi Qador heeft vermoord.

Het is onbekend omdat de moord gepleegd is door het geheim dienst.
Iemand die zo veel dingen over de koning zegt, wordt nooit gespaard?Als je zijn uitspraken leest, dan kan je alleen maar 1 conclusie trekken. Als hij nog leeft, dan zal de koning hem vermoorden.
Als hij dood is, dan is hij door de koning vermoord. 
Als je zegt dat de koning miljarden heeft, wordt je ontvoerd  laatstaat als je de koning persoonlijk bedreigt.

Daarnaast staat het mij vrij om eigen conclusie te trekken. Voor mij is het heel duidelijk dat hij vermoord is door de koning. Je wacht totdat de koning zegt: Ik heb hem vermoord.

« Last Edit: 24/12/2009 om 18:40:00 by TamurtIno »

« Reply #6 on: 24/12/2009 om 18:41:13 »
Het staat mij vrij om eigen conclusie te trekken. Voor mij is het heel duidelijk dat hij vermoord is door de koning. Je wacht totdat de koning zegt: Ik heb hem vermoord.

Wacht totdat hij het zegt.
Jij maakt geen onderscheid tussen een FEIT en een MENING.Jouw vermoedens breng jij als FEITEN.En daarmee verspreid jij leugens op deze site.

« Reply #7 on: 24/12/2009 om 18:56:17 »
Jij maakt geen onderscheid tussen een FEIT en een MENING.Jouw vermoedens breng jij als FEITEN.En daarmee verspreid jij leugens op deze site.

Het is een leugen als het onderzoek heeft bewezen dat ik ongelijk heb. Zolang het tegendeel is niet bewezen, blijft het mijn mening.

Aangezien ik nergens heb gezegd dat rechter ABCD heeft aangetoond, blijft het mijn mening.
Heb je ooit een wetenschappelijk artikel geschreven?

"Volgens", "aldus", "zegt... " gebruik je om te verwijzen naar de mening van anderen.
Als je dat niet zegt, dan is dat je mening. In mijn reactie staat nergens, aldus , volgens. Mijn mening is dus nooit een leugen.

Ik denk dat je alleen een probleem hebt.  Probeer voortaan te discussiëren en mening over een onderwerp te geven. Wat je van mij vind, vind ik niet belangrijk. Maar je mening over het onderwerp is wel belangrijk.
« Last Edit: 24/12/2009 om 19:01:47 by TamurtIno »

« Reply #8 on: 24/12/2009 om 19:05:41 »
Hebben de beheerders geen klacht gekregen van de geheimdienst van Marokko in Nederland.?
Ik kan me voorstellen dat ze jullie hebben benaderd over de topics die ik post.  ik wil voor de site geen problemen. Als jullie benaderd worden, dan moet ik het  helaas anders aanpakken. 

« Reply #9 on: 24/12/2009 om 19:05:57 »
Dan wordt de topictitel als volgt: "Ik denk dat Koning van Marokko Mohamed 6 heeft zijn broer in Spanje vermoord".

En anders is die titel onjuist.

« Reply #10 on: 24/12/2009 om 19:16:29 »
Dan wordt de topictitel als volgt: "Ik denk dat[b/] Koning van Marokko Mohamed 6 heeft zijn broer in Spanje vermoord".

En anders is die titel onjuist.

Misschien denken sommigen dat de titel van mijn topic een vertaling is van de titel van het artikel waarnaar ik verwijs. Om gezeik te voorkomen, zal ik titels vertalen. Voor de rest blijft het overal mijn mening. Ik ga niet iedere zin beginnen met: Ik denk.

« Reply #11 on: 24/12/2009 om 22:12:13 »
Topic gaat nergens over. Wordt gesloten.