Author Topic: Vriendschap tussen het Amazigh en het Joodse volk  (Read 13619 times)

« on: 11/10/2009 om 18:52:45 »
Sommige Amazigh bewegingen hebben een stichting opgericht voor vriendschap  tussen het Amazigh volk en het Joods volk. De hele Arabische wereld vond dat wij zionisten zijn en werken met zionisten om haat te zaaien. Van Aljazeera tot Saoedische zenders tot kranten in Marokko, alles vindt dat ontoelaatbaar. Berbers die voor hun Arabische meesters werkten, vonden ook dat wij zionisten zijn.

Wij mogen toch niet zelf onze vrienden kiezen. Dat bepalen anderen voor ons. Deze anderen hebben natuurlijk Israël nodig om steun te krijgen voor alle hun zaken.

Van Politieke leiders tot religieuze  leiders , hebben allemaal contact met Israel. Arabisch media erkent Palestina niet meer. Alles is Israel en alles draait om hun eigen Joodse neven. Maar wij mogen geen vriendschap sluiten met Joden, Tja.

« Last Edit: 11/10/2009 om 18:54:41 by Nech »

« Reply #1 on: 11/10/2009 om 19:05:07 »
Hier ga maar vrienden zoeken in Amsterdam... >

Word vriend(in) van CIDI   

CIDI verstrekt sinds 1974 onafhankelijke informatie over Israel en het Joodse volk. Onze publicaties over Jeruzalem, het vredesproces, antisemitisme en de economie van Israel worden door velen gelezen.
Het CIDI zet zich in voor de vrede tussen Israel en zijn Arabische buren, smeedt hechte banden tussen Nederland en Israel en bestrijdt antisemitisme. Het CIDI onderhoudt goede banden met de beleidsmakers in politiek Den Haag.

Het werk van het CIDI wordt mogelijk gemaakt door de Vrienden van CIDI.
Voor 50 Euro per jaar (fiscaal aftrekbaar) kunt u ook Vriend van CIDI worden. Jongeren tot 30 jaar kunnen voor 14 Euro lid worden van CiJO (CIDI Jongeren Organisatie).
Vrienden ontvangen onze publicaties gratis: de Israel Nieuwsbrief, met 11 maal per jaar opinies plus een schat aan nuttige informatie en het achtergrondkatern CIDI Informatie.

Geïnteresseerd? Klik hier om u direct aan te melden. Na uw aanmelding ontvangt u een acceptgirokaart.

« Reply #2 on: 11/10/2009 om 21:30:10 »
Hier ga maar vrienden zoeken in Amsterdam... >

Word vriend(in) van CIDI   

CIDI verstrekt sinds 1974 onafhankelijke informatie over Israel en het Joodse volk. Onze publicaties over Jeruzalem, het vredesproces, antisemitisme en de economie van Israel worden door velen gelezen.
Het CIDI zet zich in voor de vrede tussen Israel en zijn Arabische buren, smeedt hechte banden tussen Nederland en Israel en bestrijdt antisemitisme. Het CIDI onderhoudt goede banden met de beleidsmakers in politiek Den Haag.

Het werk van het CIDI wordt mogelijk gemaakt door de Vrienden van CIDI.
Voor 50 Euro per jaar (fiscaal aftrekbaar) kunt u ook Vriend van CIDI worden. Jongeren tot 30 jaar kunnen voor 14 Euro lid worden van CiJO (CIDI Jongeren Organisatie).
Vrienden ontvangen onze publicaties gratis: de Israel Nieuwsbrief, met 11 maal per jaar opinies plus een schat aan nuttige informatie en het achtergrondkatern CIDI Informatie.

Geïnteresseerd? Klik hier om u direct aan te melden. Na uw aanmelding ontvangt u een acceptgirokaart.

CIDI is voor de Joden en de topic gaat over iets anders psycho

« Reply #3 on: 11/10/2009 om 21:32:25 »
Er is geen enkele Arabier of moslim die klaagt over de vriendschap tussen Marokko en Isreal.

« Reply #4 on: 11/10/2009 om 21:33:26 »

« Reply #5 on: 11/10/2009 om 21:35:04 »
Palestijnen lachen gezellig met hun Joodse broeders en domme Berbers huilen wanneer ze een Jood zien.

« Reply #6 on: 11/10/2009 om 21:37:03 »
Arabische liga bezoekt Isreal voor vriendschap met hun zionistische  broeders:

« Last Edit: 11/10/2009 om 21:46:35 by Nech »

« Reply #7 on: 11/10/2009 om 21:41:21 »
Joerdanie sluit broederschap met hun zionistische broeders:

« Reply #8 on: 11/10/2009 om 21:43:16 »
"We houden van elkaar", zeggen Arabische leiders en hun zionistische broeders tegen elkaar.

« Reply #9 on: 11/10/2009 om 21:44:54 »
Palestijnse vrouw en een Jodin, sluiten broederschap:

« Reply #10 on: 11/10/2009 om 22:15:22 »
Handjesschudden wil niks zeggen, hoor. Dat is maar een formaliteit.
Het ligt er aan waarvoor je vriendschap sluit. Als je vriendschap met joden sluit omdat je moe bent dat imazighen zich zo betrokken voelen met de palestijnen, dan ben je verkeerd bezig. Niet alle joden zijn hetzelfde, dat weet ik ook.
Ik vind een officiële vriendschap met de Joden het niet waard als dat alleen maar verdeeldheid onder ons Imazighen creeërt terwijl wij bezig moeten zijn met ons zelf. Het is superidioot zelfs.
De amazighzaak is heel gevoelig en mij heel dierbaar, dat gaat boven alles. ALLES, dus ook 1 of andere vriendschap met Joden als collectief. Ik heb niks tegen Joods zijn. Ik ben alleen bezig met mijn eigen ding.
« Last Edit: 11/10/2009 om 22:17:02 by allasian »

« Reply #11 on: 11/10/2009 om 22:20:39 »

Ik vind een officiële vriendschap met de Joden het niet waard als dat alleen maar verdeeldheid onder ons Imazighen creeërt terwijl wij bezig moeten zijn met ons zelf. Het is superidioot zelfs.

Vriendschap met Arabieren zaait ook haat tussen Imazighen onderling. Als ze broederschap willen sluiten met Arabieren, dan sluit ik broederschap met de duivel en Satan.

ps. Denk je dat die Arabieren naar Isreal gaan om alleen handen te schudden?
De heel Arabische liga is naar Israel gegaan om met hun zionistische broeders te praten. Doen ze dat ook alleen om handen te schudden?
« Last Edit: 11/10/2009 om 22:24:40 by Nech »

« Reply #12 on: 11/10/2009 om 22:29:30 »
Vriendschap met Arabieren zaait ook haat tussen Imazighen onderling. Als ze broederschap willen sluiten met Arabieren, dan sluit ik broederschap met de duivel en Satan.
Dat veel imazighen zich overdreven met de palestijnen bezighouden mag jou niet blind maken voor de onderdrukking van het palestijnse volk door Israel.
ps. Denk je dat die Arabieren naar Isreal gaan om alleen handen te schudden?
De heel Arabische liga is naar Israel gegaan om met hun zionistische broeders te praten. Doen ze dat ook voor broederschap?
Het kan me niks schelen waarvoor ze dat doen. Er zit natuurlijk wel een reden achter die niet zo moeilijk te raden is.

« Reply #13 on: 11/10/2009 om 22:38:30 »
Het kan me niks schelen waarvoor ze dat doen. Er zit natuurlijk wel een reden achter die niet zo moeilijk te raden is.
Maar ze vinden het belangrijk dat we geen vriendschap mogen sluiten met Joden. Alleen ze willen broederschap sluiten met hun zionistische broeder om geld van Amerika te krijgen. Ik wil ook hulp van Amerika, dus ik sluit vriendschap met Joden en zionisten en ik neem hiermee het voorbeeld aan onze broeders.
Je moet niet te naaif  blijven,  aan Arabieren en Palestijnen heb je niets.

We hebben tegen Frankrijk  en Spanje gevochten. Toen waren Arabieren bezig met het steunen van Frankrijk en Spanje. Ze kregen Marokko en wij  de hel.
« Last Edit: 11/10/2009 om 22:44:42 by Nech »

« Reply #14 on: 12/10/2009 om 10:04:37 »
We hebben tegen Frankrijk  en Spanje gevochten. Toen waren Arabieren bezig met het steunen van Frankrijk en Spanje. Ze kregen Marokko en wij  de hel.
En wat verwacht je van Joden te krijgen ?