Author Topic: In de naam van de islam mogen Imazighen niet vergaderen  (Read 3893 times)

« on: 11/10/2009 om 15:02:50 »
In een internationale bijeenkomst in Griekenland over de Amazigh zaak, hebben onze moslim broeders Amazigh activisten zwaar mishandeld.

Foto’s van mishandelen van Imazighen in de naam van de islam:

bron:

http://www.irifien.com/modules/news/article.php?storyid=921

« Reply #1 on: 11/10/2009 om 15:04:26 »
Zolang ze geen Palestijnen zijn, is er niets aan de hand. toch?

« Reply #2 on: 11/10/2009 om 17:28:03 »

En wat ga jij doen om die situatie te verbeteren in Griekenland?
« Last Edit: 11/10/2009 om 17:39:05 by incognito »

« Reply #3 on: 11/10/2009 om 17:43:07 »

Met alle respect voor de activiesten, maar wat heeft in Allah zn naam hier islam mee te maken

« Reply #4 on: 11/10/2009 om 18:10:32 »
Met alle respect voor de activiesten, maar wat heeft in Allah zn naam hier islam mee te maken
Degenen die Amazigh activisten hebben mishandeld zijn islamisten.
Leden van islamitische bewegingen hebben leden van Amazigh bewegingen mishandeld.

Dit is niet het eerste keer dat deze barbaren Imazighen hebben mishandeld.  In 1994 was ik in Marokko toen leden van islamitische bewegingen Amazig studenten uit Alhocima en Nador hebben ontvoerd, verkracht, hun ledematen hebben afgesneden.

Pas na 2 weken heeft het legger ingegrepen en Rifijnse studenten gered van de barbaren die in de naam van de islam Imazighen vermoorden.

« Reply #5 on: 11/10/2009 om 18:15:06 »
Degenen die Amazigh activisten hebben mishandeld zijn islamisten.

Volgens mij ben jij niet helemaal helder in je brain

« Reply #6 on: 11/10/2009 om 18:18:15 »

Dit stond ion het artikel:

الاعتداء جسديا عليه من طرف مجموعة من الإسلاميين المتطرفين

« Reply #7 on: 11/10/2009 om 18:46:37 »

Ik begrijp geen arabisch, nederlands svp?

« Reply #8 on: 11/10/2009 om 18:54:42 »

Wat fijn dat je ook gelijk een vertaling erbij geeft >

= De persoon in kwestie is fysiek aangevallen door moslim-extremisten.

Maar Tamurtino, jij weet (hopelijk) donders goed dat mensen die zich met zulke praktijken bezig houden - wat in feite niets anders is dan op een zeer actieve manier politieke invloed uitoefenen, tot aan bloedens toe - het geloof ondergeschikt maken aan hun eigen politieke doeleinden. Dus beweren dat zulke dingen in naam van de islam gebeuren zoals jij doet; laat weer duidelijk zien dat je hoofdzaken van bijzaken niet kunt onderscheiden of niet wilt onderscheiden...  
« Last Edit: 11/10/2009 om 18:58:19 by incognito »

« Reply #9 on: 11/10/2009 om 19:08:00 »
Wat fijn dat je ook gelijk een vertaling erbij geeft >

= De persoon in kwestie is fysiek aangevallen door moslim-extremisten.

Maar Tamurtino, jij weet (hopelijk) donders goed dat mensen die zich met zulke praktijken bezig houden - wat in feite niets anders is dan op een zeer actieve manier politieke invloed uitoefenen, tot aan bloedens toe - het geloof ondergeschikt maken aan hun eigen politieke doeleinden. Dus beweren dat zulke dingen in naam van de islam gebeuren zoals jij doet; laat weer duidelijk zien dat je hoofdzaken van bijzaken niet kunt onderscheiden of niet wilt onderscheiden...  

Moet je mij weer de schuld geven?

Als in de topic stond dat Joden Palestijnen mishandelen, dan was je gekomen met 30000 berichten om mijn bewering te bevestigen.  Nu geef mij mij de schuld.   

Je bent zelf ook een isalamit( van die groep die de hele dag aan Palestijnen denken en hun Amazigh broeders haten in het belang van de Palestijnen.). je hele leven draait om de Palestijnen.

Je bent niet goed in je hoofd.
« Last Edit: 11/10/2009 om 19:14:13 by TamurtIno »

« Reply #10 on: 11/10/2009 om 19:19:17 »
En wat ga jij doen om die situatie te verbeteren in Griekenland?

en wat doe jij met al je artikelen om de situatie te verbeteren v palestijnen bla bla

« Reply #11 on: 11/10/2009 om 19:27:57 »
Moet je mij weer de schuld geven?

Als in de topic stond dat Joden Palestijnen mishandelen, dan was je gekomen met 30000 berichten om mijn bewering te bevestigen.  Nu geef mij mij de schuld.   

Ik spreek jouw alleen aan op jouw incompetentie om hoofd- van bijzaken te onderscheiden. Tsja, het blijft moeilijk voor sommigen...

Je bent niet goed in je hoofd.

Nee, ik sluit me liever aan bij wat 3ich zegt over jou >

« Last Edit: 11/10/2009 om 20:33:19 by incognito »

« Reply #12 on: 11/10/2009 om 19:37:20 »
Waarom wordt je geen lid van een wahabistische of salafistische site om daar de ware islam te preken en ze duidelijk te maken dat zij degenen zijn die islamhaters in de kaart spelen met hun radicale opvattingen ?
Of ben je dat al ? Dat zou zo maar kunnen.
« Last Edit: 11/10/2009 om 19:39:09 by allasian »

« Reply #13 on: 11/10/2009 om 20:33:41 »
Waarom wordt je geen lid van een wahabistische of salafistische site om daar de ware islam te preken en ze duidelijk te maken dat zij degenen zijn die islamhaters in de kaart spelen met hun radicale opvattingen ?
Of ben je dat al ? Dat zou zo maar kunnen.

Jij zou toch buiten gaan spelen. Of regent het buiten?

« Reply #14 on: 11/10/2009 om 21:27:04 »
Jij zou toch buiten gaan spelen. Of regent het buiten?

Buiten zitten zionisten en dat is gevaarlijk, zoals je weet.

Binnen is hij veilig met de zielige Palestijnen.