Author Topic: NIET VAN TOEPASSING OP AMAZIGH.NL  (Read 21971 times)

« Reply #60 on: 11/10/2009 om 19:16:27 »
temperament he

« Reply #61 on: 11/10/2009 om 19:27:31 »
wij zijn niet tegen souassa , wij hebben een hele goede relatie met isousiyyen activisten .wij hebben ze allemaal hier naar toe laten komen, optreden , praten  ook prijs halen (mohamed chafik )  .Maar isousiyyen zoals jij hebben geen respect verdiend  want jij denkt dat je een superman bent  terwijl je bent gewoon avfal van isousiyyen waha !!! iwa qewwad !!!

wa pa7 pa7, jouw haat tegen ms tasousit is niet mijn probleem, zo te lezen heeft ze jou veel pijn gedaan, hehe. Vertel me niet wat isoussiyan doen of wie ze zijn, ook niet mijn probleem..ik denk in dit geval met mijn pik, hehe.

« Reply #62 on: 11/10/2009 om 19:29:42 »
hahha

Het is kinderachtig van twee getrouwde volwassen mannen.

Hehe, gelijk hebben jullie, deze aghiyour is goed genaaid door die tasousit, kan niet anders..liever dronkelap Chacha als artiest, dan psycho ayned, hehe

« Reply #63 on: 11/10/2009 om 19:31:33 »
blablabla bla  arra gha zzat heheheheheh !!!weet je wat ? bied 10 euro aan iedereen die komt dan krijg je misschien een paar in de zaal hehehehehh !!!!
hchouma , wellah ila hchouma  !!! eheheheh ik bedoel hchouma en zielig  heheheh iwa schiet op voor dat deze topic gesloten wordt !!! deghya  ik heb nog tijd voor jou !!!!

je hebt tijd voor me, hehe..mis n ouday, ga, ga met je oppe akalaw spelen, hehe

« Reply #64 on: 11/10/2009 om 19:32:46 »

Tzdak Tzdak Tzdak, een grote djwarou voor IFINC! tzdaktzdaktzdak, hehe
« Last Edit: 11/10/2009 om 22:45:32 by Awarinou »

« Reply #65 on: 11/10/2009 om 19:33:59 »

Hehe, gelijk hebben jullie, deze aghiyour is goed genaaid door die tasousit, kan niet anders..liever dronkelap Chacha als artiest, dan psycho ayned, hehe

iwa zoals te zien  hier , jij hebt geen probleem ! alleen je pik nog !heheheh zou ik hier durfen zeggen dat je een Z......er bent?heheheheheh. iwa dat is ook mijn probleem niet . als je een probleem hebt met je pik bel markouch ! hehehehehehehe

« Reply #66 on: 11/10/2009 om 19:36:37 »
Tzdak Tzdak Tzdak, een grote djwarou voor IFINC! tzdaktzdaktzdak, hehe

al dat je deze flyer 10.000 plaats je bent nog a lang niet van mij af heheheheh !!! niks zdaq zdaq zdaq a kidi .
wie heeft de andere genaaid tassoussit of ayned ., laat het een liden hier de archief spreekt de waarheid . heheheh !

« Reply #67 on: 11/10/2009 om 19:37:12 »
Mensen negeer elkaar zoals ik die Palestijn vaak negeer.

« Reply #68 on: 11/10/2009 om 19:37:32 »
iwa zoals te zien  hier , jij hebt geen probleem ! alleen je pik nog !heheheh zou ik hier durfen zeggen dat je een Z......er bent?heheheheheh. iwa dat is ook mijn probleem niet . als je een probleem hebt met je pik bel markouch ! hehehehehehehe

Z......wat? Schrijf het dan voluit, a pa7 pa7, je hebt hier wel lol, hehehe..Marcouch pakt liever iele zangertjes, met mij loopt-ie de kans dat hij genaaid wordt, hehe..als ik aan ms Tasousit denk, denkt mijn pik ook mee, hehehhe

« Reply #69 on: 11/10/2009 om 19:39:22 »
al dat je deze flyer 10.000 plaats je bent nog a lang niet van mij af heheheheh !!! niks zdaq zdaq zdaq a kidi .
wie heeft de andere genaaid tassoussit of ayned ., laat het een liden hier de archief spreekt de waarheid . heheheh !

Hehehe, JIJ bent DRIEDUBBELDWARS door die tasousit genaaid, hehehe..lees je reacties na, a pa7 pa7.

« Reply #70 on: 11/10/2009 om 19:40:45 »
Mensen negeer elkaar zoals ik die Palestijn vaak negeer.

Ach joh, i am having fun, hehhe..die man ziet spoken, hhehehe..zeker dronken en high achter het toetsenbord. Ach, hij is toch een ARTIEST? Hehehehwhahahahahaha

« Reply #71 on: 11/10/2009 om 19:41:52 »
sorry, jij hebt gelijk . ik moet voluit schjrijven  ik bedoel met die Z......   ZAMER  !!!!

« Reply #72 on: 11/10/2009 om 19:45:13 »
Ach joh, i am having fun, hehhe..die man ziet spoken, hhehehe..zeker dronken en high achter het toetsenbord. Ach, hij is toch een ARTIEST? Hehehehwhahahahahaha
Nee, nee  ik ben niet dronken  heheheh ik ben nu al jaren er mee gestopt . jij nog niet ? heheheh en ik ben geen artiest . Ik ben hier voor jou !!!! ik zie geen spoken maar ik zie dat je van jezlef een spook maakt  heheheh en daar hou ik van !!! zielig ! je weet steeds niet wat je wilt en wij zijn op pagina 5 heheheheheh !!!
plaar nog een keer die plyer als comma  heheheheheheheheh

« Reply #73 on: 11/10/2009 om 19:46:23 »
sorry, jij hebt gelijk . ik moet voluit schjrijven  ik bedoel met die Z......   ZAMER  !!!!

huh..? je bedoelt zeker hamer 

« Reply #74 on: 11/10/2009 om 19:46:31 »

A babba Ayned, ben je soms moe geworden? Heheheh