Author Topic: Rel tussen Marokko en Libie  (Read 8915 times)

« on: 04/09/2009 om 12:17:15 »
Le Maroc proteste contre l'attitude libyenne lors des festivités du 1er septembre

Tripoli - La délégation marocaine, présidée par le Premier ministre, M. Abbas El Fassi, désignée par SM le Roi Mohammed VI, sur invitation du guide de la révolution libyenne, le colonel Mouammar Kadhafi, pour représenter le Souverain aux festivités commémorant ce jour le 40ème anniversaire de la révolution du 1er septembre, a quitté les lieux de la manifestation lorsqu'elle a constaté la présence parmi les invités du président de la soi-disant "RASD", accompagné d'une délégation.

De même, le contingent des forces armées royales (FAR), qui devait participer au défilé militaire organisé à cette occasion, a immédiatement annulé sa participation et s'est retiré.

Le gouvernement de SM le Roi exprime sa vive protestation devant cette surprenante attitude, alors que toutes les assurances avaient été données au préalable.

Le Royaume du Maroc demande aux autorités libyennes les explications nécessaires et appropriées face à ce geste inamical à l'égard des sentiments du peuple marocain.

« Reply #1 on: 04/09/2009 om 14:55:53 »
Leuk en aardig Ameziane.
wie is t met me eens, dat franse en arabische posts verboden moeten worden...We zijn in Nl, integrere turke

« Reply #2 on: 04/09/2009 om 16:20:01 »
Speciaal voor de rebellen onder ons...

Morocco delegation leaves Libyan festivities over Polisario inclusion
2009-09-03

Moroccan officials attending Libya's 40th anniversary celebration of Moamer Kadhafi's accession to power left the country abruptly on Wednesday (September 2nd) to protest the presence of a Polisario delegation, AFP reported. In addition to the departure of Moroccan Prime Minister Abbas El Fassi and the official Moroccan contingent, the Royal Armed Forces cancelled their scheduled participation in a military parade, MAP reported.

« Reply #3 on: 04/09/2009 om 17:41:07 »
Leuk en aardig Ameziane.
wie is t met me eens, dat franse en arabische posts verboden moeten worden...We zijn in Nl, integrere turke

Die ameziane met zn botte kop opent 9 v/d 10 x topics in het frans/engels/arabisch

« Reply #4 on: 05/09/2009 om 10:34:19 »
Die ameziane met zn botte kop opent 9 v/d 10 x topics in het frans/engels/arabisch
Ga jij eerst maar goed Nederlands leren schrijven. Jouw posts stikken van de spellings-en taalfouten.

Verder loop je hier tegen iedereen te schelden.Dat zegt genoeg over jou.

« Reply #5 on: 05/09/2009 om 12:39:53 »
Ga jij eerst maar goed Nederlands leren schrijven. Jouw posts stikken van de spellings-en taalfouten.

Verder loop je hier tegen iedereen te schelden.Dat zegt genoeg over jou.
Probeer je mij nou de kop in te drukken "mister de spellingsfouten"

Waar en wie scheld ik uit dan? En welke spellingsfouten zie je in mijn posts?

Nou taaldeskundige met je botte kop die er van uitgaat dat iedereen Frans/Engels/Arabisch kent, bij deze niet iedereen is een taaldeskundige als jij! Dus zou je in het vervolg topics in het Nl willen openen, misschien dat men er dan op reageert.... Ik d8 dat, dat de functie van een topic is?

Ach ja je nick zegt genoeg: ameziane/ Re3qer d'amzeiane - bnedum / d'ameziane our / d'ameziane!!!!! Is genetisch bepaald bepaald ofzo?

« Reply #7 on: 05/09/2009 om 19:21:58 »
Het is erg laf van jou om mij aan te vallen terwijl ik niet weet wie jij bent. Jij bent zeker iemand die 10x geband is en zich tig keer opnieuw heeft geregistreerd.

Ga buiten spelen, kind.

« Reply #8 on: 05/09/2009 om 19:53:42 »
Doe wat met de commentaar die er geleverd is. I.p.v persoonlijk te worden.

Jammer hé dat je me niet tegen kunt speken?

« Reply #9 on: 05/09/2009 om 20:06:58 »
.
« Last Edit: 06/09/2009 om 10:03:24 by ameziane »

« Reply #10 on: 06/09/2009 om 00:09:30 »

Ameziane is een goede man. Behandel hem aub met respect.

« Reply #11 on: 06/09/2009 om 23:18:13 »
Ameziane is een goede man. Behandel hem aub met respect.

Hadou bek houden! Jij Awayagher hater!

« Reply #12 on: 07/09/2009 om 01:56:39 »
Hadou bek houden! Jij Awayagher hater!
Dat is niet waar . Ik haat niemand.

« Reply #13 on: 07/09/2009 om 22:51:02 »
Dat is niet waar . Ik haat niemand.

Als jij niemand haat, dan doe ik het wel voor je.

Amzian is een goeie gast, maar  hij zou er goed aan doen om voortaan zijn teksten in het NL te plaatsen, want bijna niemand hier kent Frans.

PS waaarom gaan velen hier meteen met elkaar ruzie maken... hoewel dat soms heel grappig kan zijn.

« Reply #14 on: 08/09/2009 om 14:08:28 »
Amzian is een goeie gast, maar  hij zou er goed aan doen om voortaan zijn teksten in het NL te plaatsen, want bijna niemand hier kent Frans.
De reden is dat berichten die gaan over actuele zaken in Marokko meestal in het Frans zijn opgesteld.Ik probeer wel naar b.v. Engelstalige teksten te zoeken maar die zijn niet altijd te vinden.

Maar ameziane zal verder niets meer plaatsen, noch in het Frans, noch in een andere taal.

Het gaat jullie allen goed!