Author Topic: Ik heb haar gevonden.....  (Read 11298 times)

« Reply #45 on: 03/09/2009 om 13:10:48 »

Het was die "andere",toen Chatt op de lagere school zat had je twee kleuterklassen en daarna de eerste tot de zesde klas,nog geen groepen.Sinds het woord "groep" zijn intrede heeft gedaan op sociaal,economisch en financieel gebied is de wereld literally "groepsverkracht".

(Hmm,bij de woorden sociaal,economisch en financieel denk ik aan een bepaald persoon,hint:ze ruikt naar bedorven vis!)

Mermi manaya?

Dans l'hiver et le printemps de mille neuf cent quatre vingt neuf.

Monsieur Le Coq Noir,
Je profite de cette occasion pour vous presenter mes salutations distinguées.

Ik kap er trouwens mee,niemand gelooft in mij,Chatt deelt met volstrekt onbekenden zijn ziel en zaligheid en oogst hoon en spot in return.Vooral die Awar(odh)inou kan ik missen als kiespijn,waarom quote je altijd het hele bericht,halve zool.Als je het lef hebt nog een keer HEHE of HAHA te typen spoor ik je via je IP op en spoel je door de eerste de beste plee die ik tegenkom!

Vertaling voor the CFO,awarodh-inou betekent mijn stront.

En jij hebt te veel hersenpoep, hehe, trek je kop door de plee door, my guess. This is the end of Chatt the Psycho, hahaha, heb ik je een complex aangepraat? Hahahaha, ga heen en kom nooit meer terug! Hahah!
« Last Edit: 03/09/2009 om 20:00:50 by Awarinou »

« Reply #46 on: 04/09/2009 om 01:19:11 »

Ik kap er trouwens mee,niemand gelooft in mij,Chatt deelt met volstrekt onbekenden zijn ziel en zaligheid en oogst hoon en spot in return.

Je kan nie eens tegen wat kritiek!

« Reply #47 on: 06/12/2009 om 01:04:36 »
En hoe is het afgelopen?

Chatt zie arif

« Reply #48 on: 16/12/2009 om 19:26:49 »
[
« Last Edit: 19/03/2011 om 23:59:28 by Itfu »