Author Topic: Ik heb haar gevonden.....  (Read 11290 times)

« Reply #15 on: 30/08/2009 om 22:36:25 »
De streek heet Languedoc Roussillon,waar vrijwel alle wijn uit Frankrijk vandaan komt.
:-)

Maar wel meer dan genoeg om bezopen van te worren

Chatt zie arif

« Reply #16 on: 30/08/2009 om 22:47:54 »
[
« Last Edit: 19/03/2011 om 23:57:06 by Itfu »

« Reply #17 on: 30/08/2009 om 22:52:08 »

Ik wil niks winnen,materieel gezien heb ik niets te klagen.Als ik de staatsloterij zou winnen zou ik hoogstwaarschijnlijk alles aan het rode kruis doneren.Even ervan uitgaand dat ik natuurlijk staatsloten ZOU kopen,wat dus nooit is gebeurd.

Ik ben iets verloren wat met al het goud en zilver op aarde niet gekocht kan worden!

Beste Awarinou,ken je het gezegde:paarlen voor de zwijnen werpen?

Don't give a rats ass.

« Reply #18 on: 30/08/2009 om 22:53:03 »

CFO,ze geloven me niet man!

Ze denken dat mijn waargebeurd verhaal op fantasie berust terwijl Chatt's ziel toentertijd onherstelbaar beschadigd werd.

Toch ben ik stiekem blij dat ze me niet geloven,het betekent dat ik iets unieks heb meegemaakt, iets wat een normale sterveling gewoon niet kan bevatten.

Dat zie ik, ja. Damaged goods ben je zeker, ik begin bijna medelijden met je te krijgen.

« Reply #19 on: 30/08/2009 om 22:55:06 »
Nou,dat zwerven moet ik toch een beetje relativeren,maat. Na een tijdje te hebben getreurd kwam ik een Franse jongedame tegen die me de hemel en alles erop en eraan beloofde als ik haar zou volgen naar Parijs.

Het was niet zo dat een sterk vermagerde Chatt ergens onder een Seine-brug op een gitaar zat te tokkelen met de alcoholisten en kunstenaars die overdag bij Place Pigalle rondhingen.

Na twee jaar bij haar kwam ik een flamboyante boetiek-bezitster tegen die in Anduze woonde,een klein dorpje in de buurt van Nimes.De streek heet Languedoc Roussillon,waar vrijwel alle wijn uit Frankrijk vandaan komt. Toen werd ik wel een alcoholist,maar dan langs een rivier zonder bruggen die GARD heet.

Maar hoeveel Francaises ,hoeveel wijn en hoeveel afstand ook,Chatt was een lege huls! Niets kon me gelukkig maken,ZIJ ZIJ ZIJ........ was er niet!

Raap jezelf toch op, man.

« Reply #20 on: 31/08/2009 om 07:53:45 »

Ze denken dat mijn waargebeurd verhaal op fantasie berust terwijl Chatt's ziel toentertijd onherstelbaar beschadigd werd.

Toch ben ik stiekem blij dat ze me niet geloven,het betekent dat ik iets unieks heb meegemaakt, iets wat een normale sterveling gewoon niet kan bevatten.

En ik, ik geloof je natuurlijk op je woord.

En ach, medesenior,  wat weet de jeugd heden ten dage nou nog van liefde en dromen?

Dat van dat plastificeren vind ik een beetje pathetisch, dat gegoogle kan ik me wel indenken.

Grappig is dat ik ook recentelijk mijn middelbareschoolliefde weer eens getroffen heb voor hjet eerst in 20 jaar. Ze was lief en zo hoor, maar gewoon net zo'n burgertrut geworden als waar ik nu mee getrouwd ben.

Wat is trouwens het nut van een ziel zonder diepe krassen? (zoiets als een 'heel' maagdenvlies?)

Tot slot van deze ochtendbaldadigheid, namens allle verliefde stelletjes: fuck alle ouders en schoonouders. Zoals wfh al zei:
Weet je waarom in de Bijbel speciaal staat dat je je vader en moeder niet mag vervloeken? Omdat ze de eerste personen zijn die voor zo’n behandeling in aanmerking komen.
« Last Edit: 31/08/2009 om 08:01:11 by TheCFO »

« Reply #21 on: 31/08/2009 om 12:08:09 »

Geloof ook weinig van al die verhalen die je hier post. Kan me herinneren dat je enige tijd geleden vertelde dat je gehuwd en kids hebt! En nu opeens doe je jezelf voor als 3ami zoefrie die in Arif woont en een wilde bestaan heeft!

Imazghen geven hun verleden en prive omstandigheden niet zomaar bloot. Mensen als jij bestaan niet ze willen graag zo een bestaan hebben... Doet me vermoeden dat je het allemaal voor je imago doet!

Op zn tmazight zeggen we awar n faqshger!

« Reply #22 on: 31/08/2009 om 12:20:05 »
http://www.speedyshare.com/872986209.html

Dit is de trouwens de originele 3ami zoefri! Wenitin be3da ghes bista...

« Reply #23 on: 31/08/2009 om 14:25:02 »
Weirdo's.

Chatt zie arif

« Reply #24 on: 31/08/2009 om 14:31:53 »
[
« Last Edit: 19/03/2011 om 23:57:24 by Itfu »

Chatt zie arif

« Reply #25 on: 31/08/2009 om 14:55:55 »
[
« Last Edit: 19/03/2011 om 23:57:35 by Itfu »

« Reply #26 on: 31/08/2009 om 15:09:40 »
Chatt haal die masker van je kop. Iedereen keert zich van je af

http://www.youtube.com/watch?v=nY_uLz8iqQE&feature=related

Chatt zie arif

« Reply #27 on: 31/08/2009 om 15:18:30 »
[
« Last Edit: 19/03/2011 om 23:57:46 by Itfu »

« Reply #28 on: 31/08/2009 om 15:46:50 »
Chatt is al tien jaar getrouwd en heeft nog steeds zijn overigens bloedmooie kids,maak je vooral geen zorgen.Dit jaar heb ik ze leren snorkelen.De jongste ging elke keer wilde bewegingen maken als ie vissen zag,eenmaal op het droge vroeg ik 'm waarom ie zo wild bewoog elke keer. Hij zei;ik probeer die vissen te vangen ,papa!Wat ook wel grappig is is dat hij vissers visvangers noemt. Als je zeven tot acht maanden per jaar in Arif vertoeft mag je je toch wel als inwoner rekenen of nie?

Aan het begin en eind van het schooljaar wil ik er altijd voor ze zijn,kwestie van kennismaken met nieuwe onderwijzers en gymschoenen kopen etc...

Mensen zoals Chatt zijn inderdaad niet overal verkrijgbaar,ze zijn uiterst dun gezaaid.Gelukkig maar!

Chatt is een rasechte Awayagher,die worden wild at heart geboren.Je leest het elke dag in het nieuws!

To the CFO,mijn eeuwige liefde is geen burgertrut man,zij is degene voor wie ik nog steeds een moord zou plegen.Als je een keer leest dat een restaurants-bezittende stadgenoot van je op bijzonder gewelddadige manier is omgebracht en zijn vrouw met de noorderzon is vertrokken weet je hoe laat het is!

Ps:zou je contact opnemen of niet?

Contact opnemen? Je bent toch zgn getrouwd en je hebt je zgn bloedmooie kids,whahhaha! Wat wil je dan tegen haar zeggen? Contactgestoord, ben je.

« Reply #29 on: 31/08/2009 om 15:48:05 »
Nee,ik weiger mijn identiteit bekend te maken!

Wie heeft hier last van overgewicht? Een dikke psychopaat heb ik niet eerder meegemaakt, meestal zijn het van die iele mensjes.