CFO,ze geloven me niet man!
Ze denken dat mijn waargebeurd verhaal op fantasie berust terwijl Chatt's ziel toentertijd onherstelbaar beschadigd werd.
Toch ben ik stiekem blij dat ze me niet geloven,het betekent dat ik iets unieks heb meegemaakt, iets wat een normale sterveling gewoon niet kan bevatten.
En ik, ik geloof je natuurlijk op je woord.
En ach, medesenior, wat weet de jeugd heden ten dage nou nog van liefde en dromen?
Dat van dat plastificeren vind ik een beetje pathetisch, dat gegoogle kan ik me wel indenken.
Grappig is dat ik ook recentelijk mijn middelbareschoolliefde weer eens getroffen heb voor hjet eerst in 20 jaar. Ze was lief en zo hoor, maar gewoon net zo'n burgertrut geworden als waar ik nu mee getrouwd ben.
Wat is trouwens het nut van een ziel zonder diepe krassen? (zoiets als een 'heel' maagdenvlies?)
Tot slot van deze ochtendbaldadigheid, namens allle verliefde stelletjes: fuck alle ouders en schoonouders. Zoals wfh al zei:
Weet je waarom in de Bijbel speciaal staat dat je je vader en moeder niet mag vervloeken? Omdat ze de eerste personen zijn die voor zo’n behandeling in aanmerking komen.