Author Topic: De koning is ziek  (Read 5737 times)

« Reply #15 on: 29/08/2009 om 23:36:48 »
Hij zag er al een tijdje niet echt gezond uit, overgewicht, make-up. Ik denk dat hij niet of nauwelijks sport. Hij moet gezonder eten en meer bewegen, juist dat moet volledig uit zijn zelf komen. Dat is moeilijk omdat een koning altijd gewend dat alles voor hem gedaan wordt.
Hij zit ook op de leeftijd waarin je de rekening wordt gepresenteerd hoe je in de voorgaande 10/20 jaar hebt geleefd. Kijk maar naar wat er met Ozzie Ousborne is gebeurd. Hij zal heus niet net als Ozzie Ousborne hebben geleefd, dat niet, maar echt gezond heeft hij niet geleefd denk ik.

« Reply #16 on: 01/09/2009 om 17:39:41 »
Wat moet je dan?

I.i.g nix wat van jou is of betrekking heeft met jou. Loser! Met je bledderpoep praatjes

« Reply #17 on: 01/09/2009 om 17:41:45 »
Logisch dat ie ziek word, na al die ellende die hij heeft meegemaakt in de Rif dit keer.
Tig ontslagen, tig projecten afgeblazen en nieuwe projectleiders aangewezen, tig nieuwe projecten etc etc.
Kortom die man die ik dit jaar in lhucima zag , zag er al bleekjes uit en waarschijnlijk icm die vermoeidheid dat ie even ziek is.
Voor de idioten die weer meteen beginnen te fantaseren over zn dood, wees blij dat hij er is want we weten allemaal nog toen de grote hond aan de macht was.
Niet dat ik hem op handen draag, maar tis tenminste wel een persoon die initatief en inzet toont voor zijn land en dus ook de Rif.

Eindelijk iemand die met zn verstand praat...

Blij zijn? Laat sommige leden dit niet lezen want straks krijgen ze nog een hart aanval!

« Reply #18 on: 01/09/2009 om 18:01:52 »
I.i.g nix wat van jou is of betrekking heeft met jou. Loser! Met je bledderpoep praatjes

Bitch.

« Reply #19 on: 01/09/2009 om 19:57:05 »
« Last Edit: 10/09/2009 om 19:10:49 by 3ich »

« Reply #20 on: 02/09/2009 om 00:42:48 »
Niet te geloven dat er nog Marokkanen zijn die enige respect hebben voor het koningshuis.
De grootste vijand van Marokko is het koningshuis zelf.
Dus wat mij betreft mag het hele Alouie familie de rest van hun leven aan diarree lijden.