Author Topic: Vechten tegen de Bierkaai  (Read 88945 times)

« Reply #150 on: 13/09/2009 om 12:56:13 »
Incognito,

een voorbeeld van menig geven en propaganda.

Hierboven heb ik in een aantal reacties laten zien dat ik niet met je eens ben en ben niet tevreden met je posten over Joden. Maar ik ga hiermee geen dagen lang door. Als ik je overal hierover bekritiseer, dan ben ik je aan het terroriseren.
Ik hoop dat je snapt dat wat je nu doet over de Joden geen mening is, maar zwartmakerij van de Joden.
« Last Edit: 13/09/2009 om 12:57:49 by TamurtIno »

« Reply #151 on: 13/09/2009 om 12:57:20 »
Heb je het boek dan gelezen?

zeker anders kan ik je dat toch niet aanraden?

« Reply #152 on: 13/09/2009 om 12:58:06 »
zeker anders kan ik je dat toch niet aanraden?

Wat kun je mij dan vertellen over zijn boek behalve dan de titel?

« Reply #153 on: 13/09/2009 om 12:58:58 »
Incognito,

een voorbeeld van menig geven en propaganda.

Hierboven heb ik in een aantal reacties laten zien dat ik niet met je eens ben en ben niet tevreden met je posten over Joden. Maar ik ga hiermee geen dagen lang door. Als ik je overal hierover bekritiseer, dan ben ik je aan het terroriseren.
Ik hoop dat je snapt dat wat je nu doet over de Joden geen mening is, maar zwartmakerij van de Joden.

Ga spelen jij! Ik discussieer liever niet met mensen die zich niet aan hun woord kunnen houden en moeite hebben met het beantwoorden van simpele vragen.

ps. Mijn laatste reactie hierover

Deze heb ik vaker gehoord ofnie Tamurtino?
« Last Edit: 13/09/2009 om 14:02:28 by incognito »

« Reply #154 on: 13/09/2009 om 12:59:10 »
De tijd na Wereldoorlog I - the Roaring Twenties - is juist een periode van economische voorspoed. Niet gek eigenlijk als je beseft dat Westerse imperialisten dan druk bezig zijn hun kolonies leeg te zuigen en hun Westerse producten aan te smeren.

antwoord: was allemaal schijn die voorspoed, ondergronds gebeurde er veel

« Reply #155 on: 13/09/2009 om 13:01:15 »
De tijd na Wereldoorlog I - the Roaring Twenties - is juist een periode van economische voorspoed. Niet gek eigenlijk als je beseft dat Westerse imperialisten dan druk bezig zijn hun kolonies leeg te zuigen en hun Westerse producten aan te smeren.

antwoord: was allemaal schijn die voorspoed, ondergronds gebeurde er veel

Wat gebeurde er ondergronds dan?

« Reply #156 on: 13/09/2009 om 13:02:25 »
Wat kun je mij dan vertellen over zijn boek behalve dan de titel?

léés het zou ik zeggen, titel: de wereld v gisteren (herinneringen ve europeaan)

« Reply #157 on: 13/09/2009 om 13:03:15 »
Wat gebeurde er ondergronds dan?

teveel om hier zomaar weg te zetten,nogmaals  léés zou ik zeggen en niet alleen op internet

« Reply #158 on: 13/09/2009 om 13:04:07 »
léés het zou ik zeggen, titel: de wereld v gisteren (herinneringen ve europeaan)

Ik vroeg jou wat kun je mij vertellen behalve de titel. Blijkbaar niet veel dus...

« Reply #159 on: 13/09/2009 om 13:04:44 »
teveel om hier zomaar weg te zetten,nogmaals  léés zou ik zeggen en niet alleen op internet

Noem dan enkele "ondergrondse" activiteiten...
« Last Edit: 13/09/2009 om 13:38:49 by incognito »

« Reply #160 on: 13/09/2009 om 13:38:16 »
Met die valse beschuldiging aan mijn adres voel ik mij af en toe net de president van Venezuela

nou noem je ook echt wat op he, hij is zo corrupt als maar zijn kan

Daarom wilt hij ook meer sociale hervormingen doorvoeren dan als zijn voorgangers bij elkaar. Dit tot grote woede van de kapitalistische elite in Venezuela >

Klik hier om te zien welke strijd hij en zijn aanhangers hebben moeten leveren voor Venezuela.   
« Last Edit: 13/09/2009 om 13:51:29 by incognito »

Chatt zie arif

« Reply #161 on: 13/09/2009 om 15:32:58 »

doe jij ook al aan die hetze tegen joden mee?  v jou had ik zo'n reaktie al helemaal niet verwacht, jij kwam op mij over als iemand met een vrije geest , niet in een hokje te plaatsen en v alle markten thuis,, je bent dus tóch ook het "slachtoffer" v massa conditionering chatt

De vraag is juist zijn wie hier het "slachtoffer" van massa-conditionering is, matou of Chatt ?

Ik ben inderdaad een wat je noemt "vrije geest",ik ben wars van alle propaganda en andersoortige bla bla,ik kijk naar de feiten en vorm mijn eigen mening gebaseerd op wat ik met mijn eigen ogen zie, lees en hoor.

Zou je ook eens moeten doen...

Begin maar eens met het aandachtig doorlezen van dit: http://www.lrb.co.uk/v28/n06/mear01_.html
Een studie van john mearsheimer and stephen walt,maar in jouw ogen is dit de zoveelste aanval op die o zo zielige joden,jegh ?

In een tijdperk waarin het bezetten en koloniseren van een land verleden tijd leek is Israel (de Joodse staat) sinds 1948 tot op heden bezig de oorspronkelijke bewoners te verjagen en te vermoorden zodat buitenlandse Joden de "alijah" kunnen verrichten. Een mega-concentratie kamp genaamd Gaza bewaken terwijl je de tv niet kunt aanzetten of je treft weer een weerzinwekkende film over die verderfelijke Nazi's die zielige joden vernietigen. De (geestelijk )gehandicapte, homofiele,communistische,anti-Nazistische Duitsers, Roma,Sinti en vele anderen die ook in de concentratiekampen omkwamen ? Ach,dat waren geen joden...

Zelfs een grappige Jood genaamd Sacha Baron Cohen a.k.a Ali G,Borat die Kazachstan te kijk heeft gezet als een achterlijke samenleving gaat keurig zijn jaar "kibbutz" in Rosh HaNikra volbrengen in een nog achterlijker en bloeddorstiger land genaamd Israel. Heel grappig....

Ik weet dat Incognito een beetje doorgeslagen is,maar het probleem is dat wat hij en anderen bekendmaken,publiceren, uitschreeuwen niemand een moer kan schelen! Het is inderdaad een gevecht tegen de Bierkaai,een gevecht tegen een Jood die onoverwinnelijk is in alle opzichten en op alle gebieden .

Als ik de leider van de Palestijnen was zou ik ze oproepen en masse te emigreren of in Jim Jones-stijl de hand aan zichzelf te leggen. Een doorn kun je langzaam eruit halen en lange tijd pijn lijden of in een ruk eruit trekken en een kort moment pijn lijden....

« Last Edit: 13/09/2009 om 17:06:41 by Chatt,le Fou Sentimental. »

« Reply #162 on: 13/09/2009 om 16:17:36 »
Ik ben inderdaad een wat je noemt "vrije geest"
Komt het zeker door hoeren en drugs.

ik kijk naar de feiten en vorm mijn eigen mening gebaseerd op wat ik met mijn eigen ogen zie, lees en hoor.
Je hebt hersenen nodig om iets te kunnen waarnemen en analyseren. Alleen lezen is niet genoeg, gorilla. Hersenen heb je helaas niet. Zolang je geen hersenen hebt, kan je niet gezond denken en dus je kunt niet spreken van "feiten". 

Chatt zie arif

« Reply #163 on: 13/09/2009 om 16:22:25 »
Komt het zeker door hoeren en drugs.
Je hebt hersenen nodig om iets te kunnen waarnemen en analyseren. Alleen lezen is niet genoeg, gorilla. Hersenen heb je helaas niet. Zolang je geen hersenen hebt, kan je niet gezond denken en dus je kunt niet spreken van "feiten". 

Ergens anders had je het hier over typisch Marokkaanse reacties,agressief en dom,toch ?

Het zou moeten zijn..... dat komt zeker door drugs en hoeren..

Blijf Chatt vooral aandacht geven,dan kan ik je misschien een beetje fatsoenlijk Nederlands bijbrengen...

« Last Edit: 13/09/2009 om 16:25:19 by Chatt,le Fou Sentimental. »

« Reply #164 on: 13/09/2009 om 16:37:19 »
Ergens anders had je het hier over typisch Marokkaanse reacties,agressief en dom,toch ?

Als je mij uitscheld, dan komt er een dag dat ik terug sla. Dit is niet de eerste keer dat je mij uitmaakt voor "landloze landloper". Ik heb je vaak genegeerd, maar nu moest ik terug slaan. Ik vind het jammer dat ik je moet uitschelden, maar een andere keuze heb ik helaas niet.
Geef respect, krijg je respect terug.