doe jij ook al aan die hetze tegen joden mee? v jou had ik zo'n reaktie al helemaal niet verwacht, jij kwam op mij over als iemand met een vrije geest , niet in een hokje te plaatsen en v alle markten thuis,, je bent dus tóch ook het "slachtoffer" v massa conditionering chatt
De vraag is juist zijn wie hier het "slachtoffer" van massa-conditionering is, matou of Chatt ?
Ik ben inderdaad een wat je noemt "vrije geest",ik ben wars van alle propaganda en andersoortige bla bla,ik kijk naar de feiten en vorm mijn eigen mening gebaseerd op wat ik met mijn eigen ogen zie, lees en hoor.
Zou je ook eens moeten doen...
Begin maar eens met het aandachtig doorlezen van dit:
http://www.lrb.co.uk/v28/n06/mear01_.htmlEen studie van john mearsheimer and stephen walt,maar in jouw ogen is dit de zoveelste aanval op die o zo zielige joden,jegh ?
In een tijdperk waarin het bezetten en koloniseren van een land verleden tijd leek is Israel (de Joodse staat) sinds 1948 tot op heden bezig de oorspronkelijke bewoners te verjagen en te vermoorden zodat buitenlandse Joden de "alijah" kunnen verrichten. Een mega-concentratie kamp genaamd Gaza bewaken terwijl je de tv niet kunt aanzetten of je treft weer een weerzinwekkende film over die verderfelijke Nazi's die zielige joden vernietigen. De (geestelijk )gehandicapte, homofiele,communistische,anti-Nazistische Duitsers, Roma,Sinti en vele anderen die ook in de concentratiekampen omkwamen ? Ach,dat waren geen joden...
Zelfs een grappige Jood genaamd Sacha Baron Cohen a.k.a Ali G,Borat die Kazachstan te kijk heeft gezet als een achterlijke samenleving gaat keurig zijn jaar "kibbutz" in Rosh HaNikra volbrengen in een nog achterlijker en bloeddorstiger land genaamd Israel. Heel grappig....
Ik weet dat Incognito een beetje doorgeslagen is,maar het probleem is dat wat hij en anderen bekendmaken,publiceren, uitschreeuwen niemand een moer kan schelen! Het is inderdaad een gevecht tegen de Bierkaai,een gevecht tegen een Jood die onoverwinnelijk is in alle opzichten en op alle gebieden .
Als ik de leider van de Palestijnen was zou ik ze oproepen en masse te emigreren of in Jim Jones-stijl de hand aan zichzelf te leggen. Een doorn kun je langzaam eruit halen en lange tijd pijn lijden of in een ruk eruit trekken en een kort moment pijn lijden....