Author Topic: Vechten tegen de Bierkaai  (Read 88594 times)

Chatt zie arif

« Reply #165 on: 13/09/2009 om 16:43:36 »
Als je mij uitscheld, dan komt er een dag dat ik terug sla. Dit is niet de eerste keer dat je mij uitmaakt voor "landloze landloper". Ik heb je vaak genegeerd, maar nu moest ik terug slaan. Ik vind het jammer dat ik je moet uitschelden, maar een andere keuze heb ik helaas niet.
Geef respect, krijg je respect terug.

Ok,landloze landloper!

Wat het schelden betreft;Chatt heeft een olifantenhuid!

« Reply #166 on: 13/09/2009 om 17:59:18 »
dat is nou precies wat ik wilde zeggen, dat is ook de rede voor het vernietigings besluit v hitler , pure afgunst en jaloezie, joden hadden toen al de beste posities, en toen die wegvielen bleef er niets meer over, alles zakte als een plumpudding in elkaar , is gewoon een feit

De hardwerkende (niet-zionistische)joden, hadden goede posities idd. De zionisten, hebben indirect de joden laten afslachten, en als de ''zielige jood'' eruit gekomen, om uiteindelijk zelf die goeie posities over te nemen. Snap je m... dus je hebt zionisten, en je hebt de gewone jood.. ''and a zionist doesn't care about a jew''
« Last Edit: 13/09/2009 om 18:13:55 by ZwaarRebels »

« Reply #167 on: 13/09/2009 om 18:02:34 »
wat ik niet begrijp dat er eerst gekankerd wordt op arabieren als dé grote bezetter en onderdrukker  v de imazighen , en ineens zijn de rollen weer veranderd, ruikt naar valse oppportunisme, zo te zien spelen arabieren een dubbelrol dus, enerzijds brengers vd islam , anderzijds onderdrukkers, het zwaard snijdt aan twee kanten zo te zien
...je bent duidelijk nieuw hier.

« Reply #168 on: 13/09/2009 om 18:11:37 »
.....Heel simpel!Omdat Joden de kennis, kunde en het netwerk hebben. Dit is wat je nodig hebt om een bank te besturen. ...

Ik denk dat ze eerder ver zijn gekomen door manipulatie, corruptie, chantages, sluwheid, propaganda, genadeloosheid etc etc en het uitmoorden van wetenschappers/mensen met kennis
« Last Edit: 13/09/2009 om 18:15:07 by ZwaarRebels »

« Reply #169 on: 13/09/2009 om 19:10:04 »
Ik denk dat ze eerder ver zijn gekomen door manipulatie, corruptie, chantages, sluwheid, propaganda, genadeloosheid etc etc en het uitmoorden van wetenschappers/mensen met kennis

Als ik aan deze eigenschappen denk, denk ik niet aan Joden. Corruptie, chantage, manipulatie, propaganda genadeloosheid komen het vaakst in Arabische landen.

1. chantages: Wie een afwijkende mening heeft, wordt in Arabische landen opgepakt een mishandeld. Of je wordt bedreigd met het liquideren van je hele familie.
2. vervalsingen geschiedenis van de mensheid hebben ze van A tot Z vervalst, zo leren ze in Marokko dat voorouders van Marokkanen wetenschappers zijn en als voorbeeld nemen ze de Iranier Arrazie.
3. Corruptie is het enige wat in Arabische landen regeert.
4. manipulatie : Joden hebben wetenschappers gekend en voorbeelden daarvan kent iedereen. Door manipulatie  en vervalsingen hebben Arabieren eigen wetenschappers verzonnen.  Berbers komen uit Jemen en Noord-Afrika is van Arabieren. Chekspier en Hanibal zijn Arabieren, wie democratie wil, is een zionist.
4. Propaganda: Toen Arabs in Darfur moslims levend aan het begraven waren, zeiden ze op Aljazeera dat "Israëli het grootste racistisch land in de wereld".  Ik weet dat het Israëlische paspoort ook in het Arabisch geschreven is. Maar Marokkaanse paspoort is alleen in het Frans en Arabisch geschreven.
5. Moorden: Je hebt oorlog tussen Jamanieten onderling, tussen Irakezen onderling, tussen Soedanezen onderling, tussen Palestijnen onderling, tussen Arabische Marokkanen in het Noord en zuiden.  Opblazen van burgers bijvoorbeeld in Algerije en Egypte.
6. Genadeloosheid: Heb je iets tegen Israel, dan word je door Isreal opgepakt. Heb je iets tegen Marokko, wordt je hele familie opgepakt. Toen Imazighen in Marrakesh demonstreerden, heeft Hassan 2 Marakkech vanuit de lucht gebombardeerd. Ook onschuldige mensen werden vanuit de lucht vermoord. De huidige koning heeft een politie chef beloond voor moorden op Nadorianen .

Het enige wat Joden doen is bezetten van een klein landje en dat is niet te vergelijken met het bezetten van hele Noord-Afrika en het midden oosten. Je hebt wel Joden die niet eerlijk zijn en geld van banken roven. Maar dat is te verwaarlozen met wat in Arabische en islamitische landen gebeurt. De rijkste koningen in de wereld zijn Arabisch en moslims. Wil je een getuigschrift in een Arabisch land krijgen, dan moet je eerst geld betalen aan Chawch.
« Last Edit: 13/09/2009 om 19:46:30 by TamurtIno »

« Reply #170 on: 13/09/2009 om 20:27:04 »

nou nou dat is nogal wat   hahaha

« Reply #171 on: 13/09/2009 om 20:49:13 »
De vraag is juist zijn wie hier het "slachtoffer" van massa-conditionering is, matou of Chatt ?

Ik ben inderdaad een wat je noemt "vrije geest",ik ben wars van alle propaganda en andersoortige bla bla,ik kijk naar de feiten en vorm mijn eigen mening gebaseerd op wat ik met mijn eigen ogen zie, lees en hoor.

Zou je ook eens moeten doen...

Begin maar eens met het aandachtig doorlezen van dit: http://www.lrb.co.uk/v28/n06/mear01_.html
Een studie van john mearsheimer and stephen walt,maar in jouw ogen is dit de zoveelste aanval op die o zo zielige joden,jegh ?

In een tijdperk waarin het bezetten en koloniseren van een land verleden tijd leek is Israel (de Joodse staat) sinds 1948 tot op heden bezig de oorspronkelijke bewoners te verjagen en te vermoorden zodat buitenlandse Joden de "alijah" kunnen verrichten. Een mega-concentratie kamp genaamd Gaza bewaken terwijl je de tv niet kunt aanzetten of je treft weer een weerzinwekkende film over die verderfelijke Nazi's die zielige joden vernietigen. De (geestelijk )gehandicapte, homofiele,communistische,anti-Nazistische Duitsers, Roma,Sinti en vele anderen die ook in de concentratiekampen omkwamen ? Ach,dat waren geen joden...

ik ben realistisch genoeg om te zien dat het niet klopt wat er in palestina/israel gebeurt, maar dat gehamer v incognito alsmaar weer op hetzelfde maakt mij opstandig, iedereen proberen te overtuigen vh "joods complot" ,
by the way ik vind joden niet zielig

én ..we worden van jongsafaan al geconditioneerd ,allemaal, de kwestie is je op een gegeven moment v los te kunnen maken, een eigen mening vormen in een wereld die bolstaat v dubbelzinnige berichten is het niet makkelijk erachter te komen wat wel of niet waar is ,vooral nu met internet erbij

« Reply #172 on: 13/09/2009 om 20:59:54 »
Ok,landloze landloper!

oftewel balling , en dat klinkt weer romantischer , want ik denk dat tamurtino door al zijn moedige uitspraken hier 2 x moet nadenken naar maroc te gaan, de geheime dienst wacht hem vast op bij de grens

« Reply #173 on: 13/09/2009 om 21:50:56 »
oftewel balling , en dat klinkt weer romantischer , want ik denk dat tamurtino door al zijn moedige uitspraken hier 2 x moet nadenken naar maroc te gaan, de geheime dienst wacht hem vast op bij de grens
Het enige wat in Marokko verboden is, is kritiek op de koning. 
Alhoewel een politica uit Oujda heeft gezegd dat Mohammed 6 de verkiezingen persoonlijk heeft vervalst in het belang van de partij van zijn eigen vriend.
Voor de rest zijn mijn uitspraken heel gewoon bij Amazigh activisten in Marokko.
« Last Edit: 13/09/2009 om 21:55:00 by TamurtIno »

« Reply #174 on: 14/09/2009 om 03:04:11 »
jij hebt zo te zien weinig boeken opengeslagen, internet is ook niet alles mon cher, je zit er vaak naast

In het kader van lees eens een (echt) boek! >

De Holocaust-industrie

De Holocaust-industrie (2000) is de titel van een boek van de Amerikaanse politicoloog en historicus Norman Finkelstein. De volledige titel luidt: De Holocaust-industrie: bespiegelingen over de exploitatie van het joodse lijden. De oorspronkelijke Engelstalige titel luidt: The Holocaust Industry - Reflections on the Exploitation of Jewish Suffering. Het vormt een gedocumenteerde aanklacht tegen vermeende praktijken van Joodse belangengroepen. De auteur is Norman Finkelstein, hoogleraar aan de DePaul University (Chicago). Hij is de zoon van joodse ouders uit Warschau die Auschwitz hebben overleefd. In het boek beschrijft hij zijn ervaringen als kind van Holocaust-overlevenden.

Finkelstein maakt een consequent onderscheid tussen de nazi-holocaust, de historische gebeurtenis, en de Holocaust, met hoofdletter, als PR-campagne die volgens Finkelstein sinds 1967 in vooral de Verenigde Staten wordt gevoerd. Dit noemt hij de Holocaust-industrie. Hij schrijft in dit boek over een 'industrie', die er uit bestaat de nazi-holocaust te gebruiken om macht en geldelijk gewin te vergaren. Deze industrie zou geleid worden door Amerikaanse Joodse organisaties die uit zouden zijn op etnische suprematie en politiek en financieel gewin.

- Het politieke gewin voor die Joodse organisaties uit zich in het vrijwel onmogelijk maken van kritiek, gerechtvaardigd of niet, op Israël en de Amerikaanse Joodse gemeenschap.
- De drang naar financieel gewin zou zich uiten door het onder druk zetten van regeringen en bedrijven. Ook zou deze blijken uit het aanpraten van schuldgevoelens aan de Duitse en Zwitserse gemeenschap in het algemeen, waar veel banktegoeden van Joden verdwenen zijn.
- Een ander verwijt in het boek is dat de Holocaust-musea het leed van de Sjoa voor de Joden zouden monopoliseren door de andere vervolgde groepen uit te sluiten.

Finkelstein hekelt niet de slachtoffers zelf. Hij meent dat deze recht hebben op een schadevergoeding. Waar hij zich tegen verzet is dat naar zijn interpretatie grote bedragen verdwijnen in de zakken van de toch al rijke Joodse organisaties in Amerika die het geld vervolgens zouden inzetten om macht te kopen.

Het boek bouwt voort op een eerdere boekuitgave; The Holocaust in American Life van Peter Novick. Hierin wordt de wijze waarop de interpretatie van de Holocaust in het Amerikaanse leven zich ontwikkeld heeft, kritisch bekeken. Omdat Finkelstein van mening was dat Novick te gematigd was in zijn kritiek, heeft Finkelstein er in zijn boek De Holocaust-industrie een schepje bovenop gedaan. Een van de specifieke betichtingen die Finkelstein zegt te documenteren is dat machtige Joodse groeperingen traditie van de Holocaust exploiteren voor politieke en financiële winst waarbij eigenlijke slachtoffers (zoals de ouders van Finkelstein) worden gebruikt als argument, maar opvallend weinig als compensatie krijgen. Hij noemt als illustratie zijn moeder, die Auschwitz overleefde en 3500 dollar kreeg. Een advocaat die een boek over de Holocaust las, claimde alleen al daarvoor $ 2400.

Zijn overige kritiek op de Holocaust-industrie omvat:

- Er blijken anno 1998 meer levende Holocaust-overlevenden te zijn dan in 1945.
- Talloze nep-claims zijn ingediend door fraudeurs die zichzelf voor overlevenden van de Holocaust uitgeven.
- Sommige pogingen om het leed van Joodse Holocaustslachtoffers te compenseren verlopen oneerlijk.
- Sommige agentschappen (vertegenwoordigingen van joodse groeperingen), die beweren Joodse overlevenden van de Holocaust te vertegenwoordigen in rechtszaken, zouden geld hebben achtergehouden dat voor overlevenden bedoeld was.
- Dat veel Amerikaanse Joden geen Jodendom praktiseren, maar het door een dogma hebben vervangen: fund-raising voor Joodse belangen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Holocaust-industrie

Ps. matou bedankt voor het opzetje!
« Last Edit: 14/09/2009 om 03:09:34 by incognito »

« Reply #175 on: 14/09/2009 om 10:25:33 »
Ik weet dat Incognito een beetje doorgeslagen is,maar het probleem is dat wat hij en anderen bekendmaken,publiceren, uitschreeuwen niemand een moer kan schelen! Het is inderdaad een gevecht tegen de Bierkaai,een gevecht tegen een Jood die onoverwinnelijk is in alle opzichten en op alle gebieden .
Een beetje?

'Moreel' gezien ben ik het wel met je eens denk ik. De vraag wie daaro goed en fout zit is -met mijn ethische bril op- niet zo ingewikkeld.
Practisch gezien is het ondertussen wel wat ingewikkelder geworden, al was het maar omdat al die reli suffies (joods christen en islamiet) dat stuk stinkwoestijn als heilig beschouwen. De meest practische oplossing komt natuurlijk van wijlen willem oltmans die voorstelde dat hele land gewoon, inclusief sinaasappelboompjes, naar Texas te verhuizen. Zand zat daaro.

Maar dat de incognito's van deze wereld zo doorslaan komt door het hilarische beeld dat de strijd in deze wereld zal gaan tussen 'de Islam' en 'het Westen'. Dat terwijl iedereen weet dat op een 'wereldschaal' Islam en westen juist tot één beschaving horen, te weten die beschaving die ontstaan is in de 'vruchtbare halve maan'.

Als straks 'het Oosten' de baas is van de hele wereld, met hun terechte minachting voor christenen en moslims gelijk, zal dat hele gedoe daar als net zo marginaal worden beschouwd als de de katholieken en protestanten die elkaar de hersens insloegen vanwege de heerschappij op dat Ierse tyfuseiland.
Zodra die onmenselijkheid daar niet meer als het brandpunt van de wereld beschouwd wordt, maar gewoon als de uitkomst van 2000 jaar religieuze haters, is de fun er snel af. Over achterhoede gevechten maakt namelijk niemand zich druk, zelfs de incognito's van deze wereld niet. Of mot ik over Darfur beginnen?
« Last Edit: 14/09/2009 om 10:27:38 by TheCFO »

Chatt zie arif

« Reply #176 on: 14/09/2009 om 11:00:40 »

Yeah right...ze gniffelen nog in hun vuistje dat ze nog een landloper armer zijn.....
Aan de grens zijn ze vooral aan het wachten op leeghoofden van Marokkanen die ze misschien een biljet van honderd dirham afhandig kunnen maken.

Ik ken mensen die nog extremer zijn in hun opvattingen over de Marokkaanse overheid,terwijl hen geen haar wordt gekrenkt.Oog in oog met surete nationale,gendarmerie en andere "wetshandhavers".

« Last Edit: 14/09/2009 om 11:07:11 by Chatt,le Fou Sentimental. »

Chatt zie arif

« Reply #177 on: 14/09/2009 om 11:11:31 »
Of mot ik over Darfur beginnen?

Daar kunnen ze tenminste nog vluchten..

We hebben het hier niet over jouw toekomstvisie Herr CFO,we hebben het over het hier en nu in Israel. Het land dat als enige tegen de wereld kan zeggen:wij hebben schijt aan jou!

Bill Clinton viel een keer uit tegen de huidige Premier:" Who's the superpower here ? ,goddamn it"! Netanyahu zei niets,maar ik heb een donkerbruin vermoeden wat hij dacht...

« Reply #178 on: 14/09/2009 om 11:22:33 »

We hebben het hier niet over jouw toekomstvisie Herr CFO,we hebben het over het hier en nu in Israel. Het land dat als enige tegen de wereld kan zeggen:wij hebben schijt aan jou!

Als enige? :-)

En verder zoals gezegd, ben ik het met je morele beoordeling over het hier en nu in Israel vast wel eens.

« Reply #179 on: 14/09/2009 om 11:32:16 »
Als enige?

Ja, het enige land van wie het zondermeer wordt getolereerd. >

Israël grootste schenner VN-resoluties

Het is maar weinigen bekend: toen Israël in 1948 het lidmaatschap van de Verenigde Naties aanvroeg werd dat prompt geweigerd. De reden? De nieuwe staat saboteerde op alle mogelijke manieren de bemiddeling van de VN en hun bemiddelaar, graaf Folke Bernadotte, werd door joodse terroristen vermoord.

Een jaar later werd Israël in mei via resolutie 273 van de Algemene Vergadering wel toegelaten, onder de uitdrukkelijke voorwaarde dat het onvoorwaardelijk de resoluties van de VN zou eerbiedigen. Iedereen weet dat Israël die resolutie nooit heeft nageleefd, evenmin als het verdelingsplan van 1947 en de resolutie over de terugkeer van de Palestijnse vluchtelingen.

Meer nog, sedertdien heeft Israël zich ontpopt als de kampioen van het niet-naleven van de VN-resoluties. Waarmee het in feite zijn eigen legitimiteit en bestaansrecht ondergraaft.

Men kan zich dan ook de vraag stellen waarom de Verenigde Staten, die als argument tegen Irak niet-naleving van VN-resoluties en ondermijning van het gezag van de Veiligheidsraad inroepen, nog niet de strengste sancties tegen Israël hebben geëist. Het antwoord is gewoon: omdat Israël een vriend en bondgenoot is. En vrienden en bondgenoten mogen alles.

Het Amerikaanse, en Britse argument, dat president Saddam Hoessein het gezag van de Verenigde Naties uitdaagt en hun geloofwaardigheid ondergraaft, keerde als een boemerang terug. Palestijnse en Arabische diplomaten konden zich nog eens uitleven met statistieken en citaten. De Amerikaanse regering zal er zich voortaan wel voor wachten nog eens, zoals vorig jaar, een boekje met de titel "A Decade of Defiance" over de Iraakse schendingen van VN-resoluties uit te geven.

In de publieke vergadering van de Veiligheidsraad van 23 september 2002 merkte de Palestijnse permanente waarnemer bij de VN, Nasser al-Kidwa, die zich beperkte tot de periode vanaf resolutie 242 van 22 november 1967 en tot de Veiligheidsraad, dat Israël de VN al meer dan drie decennia uitdaagt. In die periode werden er 28 resoluties goedgekeurd over de toestand in de bezette gebieden. En, zo merkte hij op, "geen enkele ervan werd toegepast". (Voor Irak zou het om 16 resoluties gaan).

De Syrische ambassadeur viel zijn Palestijnse collega bij en merkte fijntjes op dat "een staat met het einde van de wereld wordt bedreigd als hij de resoluties van de Veiligheidsraad niet naleeft". De Libische ambassadeur parodieerde de Amerikanen door te stellen dat "de regering-Sharon de VN belachelijk maakt". De Saoediarabische afgevaardigde liet gelden dat "men alle geloofwaardigheid verliest als men uitzonderingen toestaat".

Er werd uitvoerig geciteerd uit de door Israël genegeerde resoluties. Te beginnen met resolutie 242, die werd goedgekeurd na de zesdaagse Israëlisch-Arabische oorlog van juni van dat jaar. Daar staat namelijk in te lezen dat "de verwerving van gebied door oorlog onaanvaardbaar is". Verder wordt erin "de terugtrekking van de Israëlische strijdkrachten uit de tijdens het recente conflict beztte gebieden" geëist – maar 36 jaar laten zijn ze er nog steeds.

De Arabieren kregen tijdens het debat heel wat steun. Namens de groep van Niet-gebonden Landen stelde Zuid-Afrika dat "de legitimiteit en de geloofwaardigheid van de VN worden bedreigd". China vroeg dat de Veiligheidsraad "zijn verantwoordelijkheid" zou opnemen en Rusland vond dat de Raad tegen de uitdaging van zijn gezag moest ingaan. Frankrijk ten slotte zei dat alle resoluties op gelijke wijze uitvoerbaar zijn.

Als men de Amerikaanse professor Stephen Zunes van de universiteit van San Francisco, over wiens telling een artikel verscheen in Le Monde Diplomatique, mag geloven onderschatte de Palestijnse afgevaardigde nog het aantal Israëlische schendingen. Volgens hem lapt Israël sedert 1968 32 resoluties van de Veiligheidsraad aan zijn laars – of het dubbele van Irak. Turkije is goed voor 24 schendingen (alle over de kwestie Cyprus) en Marokko voor 16 (met betrekking tot de Westelijke Sahara). Dus: drie goede bondgenoten van de Verenigde Staten zijn goed voor het negeren van 72 resoluties op een totaal van 91 genegeerde(de resoluties tegen Irak niet meegerekend). Een mooie prestatie! Wellicht overtreedt Irak te weinig resoluties om in de gunst van Washington te staan? Voor de volledigheid: de andere overtreders op de lijst van prof. Zhunes zijn: Kroatië (6), Indonesië (4), Soedan (3), Rusland (1), India en Pakistan met elk één.

Het "palmares" van Israël zou nog indrukwekkender zijn dan de lijsten van 28 en 32 als men terug zou gaan tot het ontstaan van de Verenigde Naties én als men de resoluties van de Algemene Vergadering in de lijst zou opnemen. Zoals bv. resolutie 110 over het recht op terugkeer van de Palestijnen, die nog elk jaar opnieuw door de Algemene Vergadering wordt hernomen.

En moesten de Verenigde Staten niet te pas en te onpas van hun vetorecht gebruik maken – meestal is dreigen ermee al voldoende om een tekst te doen klasseren – om Israël te beschermen dan zou men al zeker tegen de 200 Veiligheidsraadsresoluties zitten!

Een mooi voorbeeld van hoe het niet moet is het veto dat de VS op 20 december 2002 stelden tegen een Syrische ontwerpresolutie. Daarin werden het doodschieten van de Britse VN-ambtenaar Iain Hook door een Israëlische soldaat en de bewuste vernietiging door Israël van een voedselopslagplaats van het Wereldvoedselprogramma van de VN in Gaza, waarbij 537 ton – 537.000 kg!- voedsel ter waarde van 275.000 euro of ruim 11 miljoen fr. verloren ging, aan de kaak gesteld. Het hoeft geen betoog dat Washington heel anders zou reageren en de hardste maatregelen eisen moest er ooit in Irak een VN-ambtenaar om het leven komen of VN-voedsel bewust zou worden vernietigd.

Maart 2003

Paul Vanden Bavière

http://www.uitpers.be/artikel_view.php?id=29
« Last Edit: 14/09/2009 om 11:39:33 by incognito »