[Gezocht] Irizam- Al Hoceima tasekwaath

Gestart door Thadbath, 20/08/2006 om 11:23:51

Thadbath

Azul,

Ik ben op zoek naar Irizam met Al Hoceima thasekwaarth. Het is een liedje uit de jaren 70 ( ik weet niet precies wanneer, maar het is wel eind 70 ).  Je hoort dit liedje niet zo vaak meer en volgens mij is het ook nergens meer te verkrijgen. Ik hoop dat iemand hier op amazigh.nl dit liedje misschien wel heeft, of anders mij kan vertellen waar ik dit liedje kan vinden. Alvast bedankt mensen!

Thadbath

bouaouiouach

azul, thadbath en iedereen
(alhocima ya thassekorth) dat lied ben jarenlang aan het zoeken en nog steeds, wat ik niet weet is, of is ie wel door irizam gezongen,
almohim, ik heb één bandje of twee van irizam, maar of dit lied ook er op
staat, weet ik niet.
tanemmiert    mo.

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Thadbath op 20/08/2006 om 11:23:51
Azul,

Ik ben op zoek naar Irizam met Al Hoceima thasekwaarth. Het is een liedje uit de jaren 70 ( ik weet niet precies wanneer, maar het is wel eind 70 ).  Je hoort dit liedje niet zo vaak meer en volgens mij is het ook nergens meer te verkrijgen. Ik hoop dat iemand hier op amazigh.nl dit liedje misschien wel heeft, of anders mij kan vertellen waar ik dit liedje kan vinden. Alvast bedankt mensen!

Thadbath

Azul a Tadbath,
Dit nummer van Irizam heb ik wel liggen. Ik zal het nummer vandaag of morgen voor je uploaden.

Adwenni nta

Bouyafar

Azul,

Ik ken dit lied ook maar het is gezongen door Mimoun Refrou3. Het is een van zijn eerste liederen.