Vlag van Irrifiyen & Imazighen

Gestart door Don_Tmasint ®, 04/08/2006 om 10:50:14

SAMADIE

Citaat van: Abogado op 06/09/2006 om 12:29:52
Citaat van: Kingyassin op 04/08/2006 om 14:43:58
Prachtige blauwe Middellandse Oceaan.
Groene, prachtige, vruchtbare grond van Tamazgha.
Gele, droge dorre woestijn in het zuiden.

Zo dor is het dus niet in het Zuiden en dan heb ik het vooral over de visindustrie en de sterke economie in Agadir en Laayoune. Wat zijn mensen toch jaloers.

Lang leve Imazighen n Atlantique imqurn!!!


NOU JIJ voelt  je  wel snel  op  je teentjes  getrapt, het is dat ik genoeg mensen ken uit het zuiden, anders zou ik denken dat jullie  zo  zouden zijn,
het zuiden, is gewoon indd een woestijn, en dat is gewoon een feit, en over welke econnmie heb jij  het, la3jjoen die wordt gebouwd door geld die eiegenlijk is bedoeld  voor de rest van marokko, om  zo de sahara bij marokko  te houden, en agadir, die heeft zijn econimie aan de tourisme industrie te danken, en de meest hotel`s zijn van mensen uit arif, en de vis handel  die is overal in marokko groot.

Abogado

Citaat van: SAMADIE op 06/09/2006 om 12:58:30
Citaat van: Abogado op 06/09/2006 om 12:29:52
Citaat van: Kingyassin op 04/08/2006 om 14:43:58
Prachtige blauwe Middellandse Oceaan.
Groene, prachtige, vruchtbare grond van Tamazgha.
Gele, droge dorre woestijn in het zuiden.

Zo dor is het dus niet in het Zuiden en dan heb ik het vooral over de visindustrie en de sterke economie in Agadir en Laayoune. Wat zijn mensen toch jaloers.

Lang leve Imazighen n Atlantique imqurn!!!


NOU JIJ voelt  je  wel snel  op  je teentjes  getrapt, het is dat ik genoeg mensen ken uit het zuiden, anders zou ik denken dat jullie  zo  zouden zijn,
het zuiden, is gewoon indd een woestijn, en dat is gewoon een feit, en over welke econnmie heb jij  het, la3jjoen die wordt gebouwd door geld die eiegenlijk is bedoeld  voor de rest van marokko, om  zo de sahara bij marokko  te houden, en agadir, die heeft zijn econimie aan de tourisme industrie te danken, en de meest hotel`s zijn van mensen uit arif, en de vis handel  die is overal in marokko groot.


Haha! Jij weet dus echt niks over het zuiden. Hou jij je voortaan gewoon bezig met arif en ga daar hotelletjes bouwen, als jullie daar zo goed in zijn, hahaha! o ja, Riffijnen werken in Agadir meestal als metselaars, loodgieters, vissers of in de marmerfabrieken.


(Offline)

he ik begrijp hier iets niet, hoeveel vlaggen hebben wij dan?

en is die alleen van de rifijnnen of maghrib of tamazgha?


                             ??????

Don_Tmasint ®

Citaat van: nesh_da_sha^m op 30/09/2006 om 12:15:01
he ik begrijp hier iets niet, hoeveel vlaggen hebben wij dan?

en is die alleen van de rifijnnen of maghrib of tamazgha?


                             ??????

de rode was van rif republiek... maar is niet meer bekkend,
de andere (blauw, groen, geel) is van alle imazighen (die van marokko, algerij, enz)


SAMADIE

Citaat van: Abogado op 06/09/2006 om 13:31:21
Citaat van: SAMADIE op 06/09/2006 om 12:58:30
Citaat van: Abogado op 06/09/2006 om 12:29:52
Citaat van: Kingyassin op 04/08/2006 om 14:43:58
Prachtige blauwe Middellandse Oceaan.
Groene, prachtige, vruchtbare grond van Tamazgha.
Gele, droge dorre woestijn in het zuiden.

Zo dor is het dus niet in het Zuiden en dan heb ik het vooral over de visindustrie en de sterke economie in Agadir en Laayoune. Wat zijn mensen toch jaloers.

Lang leve Imazighen n Atlantique imqurn!!!


NOU JIJ voelt  je  wel snel  op  je teentjes  getrapt, het is dat ik genoeg mensen ken uit het zuiden, anders zou ik denken dat jullie  zo  zouden zijn,
het zuiden, is gewoon indd een woestijn, en dat is gewoon een feit, en over welke econnmie heb jij  het, la3jjoen die wordt gebouwd door geld die eiegenlijk is bedoeld  voor de rest van marokko, om  zo de sahara bij marokko  te houden, en agadir, die heeft zijn econimie aan de tourisme industrie te danken, en de meest hotel`s zijn van mensen uit arif, en de vis handel  die is overal in marokko groot.


Haha! Jij weet dus echt niks over het zuiden. Hou jij je voortaan gewoon bezig met arif en ga daar hotelletjes bouwen, als jullie daar zo goed in zijn, hahaha! o ja, Riffijnen werken in Agadir meestal als metselaars, loodgieters, vissers of in de marmerfabrieken.




wallah jij bent grapige het zijn de sous en se7rawa die dat werk doen in arif does, de rif die komen naar EU maar de rest van maroc die gaat na rif, ik nodig je wel om na nador te komen dan kan je het zelf zien

(Offline)

Citaat van: Don_Tmasint ® op 30/09/2006 om 13:12:06
Citaat van: nesh_da_sha^m op 30/09/2006 om 12:15:01
he ik begrijp hier iets niet, hoeveel vlaggen hebben wij dan?

en is die alleen van de rifijnnen of maghrib of tamazgha?


                             ??????

de rode was van rif republiek... maar is niet meer bekkend,
de andere (blauw, groen, geel) is van alle imazighen (die van marokko, algerij, enz)


ok bedankt voor je uitleg.

niet meer bekend? wij gaan hem bekend maken :P

Tabekoyt

Heeft er iemand een foto van onze Arif republiek vlag? Zou je die S.V.P. willen plaatsen?

Azul

Tabekoyt