DEMONSTRATIE IN NADOR, tegen het geweld in het MO

Gestart door SAMADIE, 22/07/2006 om 10:42:17

SAMADIE

gister heeft de verneging/partij voor gerechtgheid en liefdadegheid, een demonstratie georganiseerd in nador.
http://www.nadorcity.com/modules/news/article.php?storyid=728

Sa3ieD

Naar problemen van anderen te kijken om de eigen problemen niet te hoeven aanpakken, dat is Marokkaanse politiek.

SAMADIE

SA3IED WEEr, waneer ga je een keer op inhoud reageren
deze demostratie is niet door de overheid georganiseerd

Sa3ieD

Citaat van: SAMADIE op 22/07/2006 om 12:27:11
deze demostratie si niet door de oveheid georganiseerd
Pfffff, ben je nog bezig met je inburgeringscursus of wat? Als mensen niet zo goed goed Nederlands schrijven is het niet erg maar als iemand keer op keer reacties gewoon NIET begrijpt dan is het toch wat anders.

1. Mijn reactie is inhoudelijk aangezien het kritiek is op die demonstratie.

2. Ik heb geen overheid gezegd, ik zei POLITIEK aangezien die demonstratie door een POLITIEKE partij georganiseerd is namelijk de PJD.

Parakaló

Citaat van: SAMADIE op 22/07/2006 om 10:42:17
gister heeft de verneging/partij voor gerechtgheid en liefdadegheid, een demonstratie georganiseerd in nador.
http://www.nadorcity.com/modules/news/article.php?storyid=728
eindelijk een goede initiatief van de amazigh kant

check hier de agressie van de gewetenloze zionisten die onschuldige burgers met chemische wapens uitmoordt

Daarom begrijp ik niet waarom sommige berbers waaronder de admin van deze site pal achter israel staan

Sa3ieD

Imazighen my ass, wacht maar totdat de PJD aan de macht komt dan zul je zien wat er gaat gebeuren met Imazighen, die partij staat namelijk niet bekend als eentje die een Amazigh taal of cultuur waardeerd. Mensen daar moeten zich bezighouden met hun eigen land want zo goed gaat het niet in Marokko. Denk je dat het iemand kan schelen of er in Marokko gedemonstreerd wordt? Landen in het midden oosten kijken sowieso zwaar neer op Marokkanen. Demonstraties tegen zaken in andere landen zijn de grootste vorm van tijdverspilling. Of nee Israel gaat nu denken van SHIT ze hebben in Nador gedemonstreerd, we houden op met het bombarderen van Libanon :s.

Ik heb alleen gezegd dat Israel het RECHT heeft zich te verdedigen tegen aanvallen op hun burgers of de ontvoering van hun soldaten. Een aanval kan een staat niet ongemoeid laten, er moet altijd een vergelding plaatsvinden want een staat hoort haar burgers te beschermen. Het probleem is dat de mietjes van Hezbollah zich in woonwijken verschuilen waardoor onschuldige burgers de dupe worden. Verder zijn de Israeliers ook afhankelijk van inlichtingen over de locaties waar Hezbollah terroristen zich bevinden, deze inlichtingen zijn niet altijd even nauwkeurig waardoor het aantal dode onschuldige burgers alleen maar toe zal nemen. Hezbollah mietjes vluchten hun huis uit waardoor de recht van mensen die er wonen het moeten ontgelden.

Ik zou zeggen, neem een voorbeeld aan Abdelkrim en bespaar je volk de slachting en geef je over. Maarja despotische leiders staan nou niet bepaald bekend om hun menslievendheid. Moeten er 10.000 mensen sterven zodat er 1000 uit de gevangenis vrij worden gelaten?

ameziane

Citaat van: Sa3ieD op 22/07/2006 om 13:39:38
aangezien die demonstratie door een POLITIEKE partij georganiseerd is namelijk de PJD.
Die was georganiseerd door 'Al3adl wa-Li7saan', dat is een andere groepering dan de PJD.

SAMADIE

Citaat van: SAMADIE op 22/07/2006 om 12:27:11
deze demostratie si niet door de oveheid georganiseerd
Pfffff, ben je nog bezig met je inburgeringscursus of wat? Als mensen niet zo goed goed Nederlands schrijven is het niet erg maar als iemand keer op keer reacties gewoon NIET begrijpt dan is het toch wat anders.

1. Mijn reactie is inhoudelijk aangezien het kritiek is op die demonstratie.

2. Ik heb geen overheid gezegd, ik zei POLITIEK aangezien die demonstratie door een POLITIEKE partij georganiseerd is namelijk de PJD.

hahah jahoor  daar komt de integratie, grap/zwak excuus,  de pjd neemt geen deel aan de regering, en heeft nog niet mee  gedaan aan de verkiezing. het is meer een vreineging dan een politiek parij.
en jah meschien schrijf wel slecht nl, maar  kan het zijn dat jij niet goed gewoon niet goed articuleert.

E3ber_Tastite

Citaat van: ameziane op 22/07/2006 om 17:02:32
aangezien die demonstratie door een POLITIEKE partij georganiseerd is namelijk de PJD.
Die was georganiseerd door 'Al3adl wa-Li7saan', dat is een andere groepering dan de PJD.

Beidde anti amazigh

SAMADIE

Citaat van: Sa3ieD op 22/07/2006 om 14:02:04
Imazighen my ass, wacht maar totdat de PJD aan de macht komt dan zul je zien wat er gaat gebeuren met Imazighen, die partij staat namelijk niet bekend als eentje die een Amazigh taal of cultuur waardeerd. Mensen daar moeten zich bezighouden met hun eigen land want zo goed gaat het niet in Marokko. Denk je dat het iemand kan schelen of er in Marokko gedemonstreerd wordt? Landen in het midden oosten kijken sowieso zwaar neer op Marokkanen. Demonstraties tegen zaken in andere landen zijn de grootste vorm van tijdverspilling. Of nee Israel gaat nu denken van SHIT ze hebben in Nador gedemonstreerd, we houden op met het bombarderen van Libanon :s.

Ik heb alleen gezegd dat Israel het RECHT heeft zich te verdedigen tegen aanvallen op hun burgers of de ontvoering van hun soldaten. Een aanval kan een staat niet ongemoeid laten, er moet altijd een vergelding plaatsvinden want een staat hoort haar burgers te beschermen. Het probleem is dat de mietjes van Hezbollah zich in woonwijken verschuilen waardoor onschuldige burgers de dupe worden. Verder zijn de Israeliers ook afhankelijk van inlichtingen over de locaties waar Hezbollah terroristen zich bevinden, deze inlichtingen zijn niet altijd even nauwkeurig waardoor het aantal dode onschuldige burgers alleen maar toe zal nemen. Hezbollah mietjes vluchten hun huis uit waardoor de recht van mensen die er wonen het moeten ontgelden.

Ik zou zeggen, neem een voorbeeld aan Abdelkrim en bespaar je volk de slachting en geef je over. Maarja despotische leiders staan nou niet bepaald bekend om hun menslievendheid. Moeten er 10.000 mensen sterven zodat er 1000 uit de gevangenis vrij worden gelaten?
de mietjes van hizbo  allah, hoe bedoel  je mietjes,  wat weet jij over hisbo  allah behalf wat de media jou  voorkouwt, en hoe bedoel  je als een staat, aangevallen wordt, israel is geen staat, het is een groepje moordenaars, die een heikel  ook aan jou hebben want jij bent geen jood, en die soldaten zijn maar een aanleiding/excuus, en als we het over mietjes hebben, en tegelijkterijd over jou gezeur dat het niet goed gaat in  marokko, ik zou zeggen jij bent hier de  man gaat het dan veranderen, weet je waarom het niet goed gaat in marokko  want wij zeuren aleen maar we wachten maar alles af,
er worden huizen van tonne gebouwed veel te groot, maar de straar is  gewoon nog van zand en vol  met kuilen, waarom bouwen we  gewoon niet minder duur huizen en zamel  geld  in om ons land  op te bouwen, maar  neeh hoor  zeuren daar zijn we goed in.

ameziane

Citaat van: E3ber_Tastite op 22/07/2006 om 17:08:24

Beidde anti amazigh
Dat weet ik ook wel.

SAMADIE

Citaat van: ameziane op 22/07/2006 om 17:33:36
Citaat van: E3ber_Tastite op 22/07/2006 om 17:08:24

Beidde anti amazigh
Dat weet ik ook wel.

er was een paar weken geleden in nador een protest mars  tegen jam3aat al 3adl  wal e7saan, ik kan de foto`s niet meer vinden

Sa3ieD

Citaat van: SAMADIE op 22/07/2006 om 17:07:38
hahah jahoor  daar komt de integratie, grap/zwak excuus,  de pjd neemt geen deel aan de regering, en heeft nog niet mee  gedaan aan de verkiezing. het is meer een vreineging dan een politiek parij.
Ja duhh tuurlijk zitten ze niet in de regering, de regering wordt namelijk door een premier gevormd en die premier wordt weer door de koning aangesteld, LOS van de verkiezingsuitslag. Jettou was van geen een partij lid maar werd als premier aangesteld.

Verder heeft de PJD weldegelijk meegedaan met de vorige verkiezingen, ze hebben namelijk 42 zetels in het parlement.
http://psephos.adam-carr.net/countries/m/morocco/morocco1.txt

(Ameziane heeft al kenbaar gemaakt dat de demonstratie georganiseerd is door de de partij van de extremisten).

Citeer
en jah meschien schrijf wel slecht nl, maar  kan het zijn dat jij niet goed gewoon niet goed articuleert.
Pfff je hebt weer mijn bericht niet begrepen. Als iemand slecht Nederlands schrijft boeit het niet zolang het maar begrijpbaar is en het bericht zinnig is. Zoals ik zei is dat in jouw geval jammergenoeg niet zo, je begrijpt berichten gewoon niet. Een voorbeeld: Je weet niet wat ironie of een grap is:
http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=9877

Verder kun je beter geen woorden gebruiken waarvan je de betekenis niet kent. Articuleren heeft namelijk met uitspraak te maken.

SAMADIE

`SHADOW`

die kut extrimisten komen zieltjes winnen in het noorden (Nador) terwijl ze zeer anti amazighiteit zijn.  Saïd heeft gelijk. Die fundi's moeten ze niet alleen tegen demonstreren, maar Nador eruit schoppen.