ben laden of is het david kohen(made is israel)

Gestart door SAMADIE, 19/07/2006 om 19:38:41

SAMADIE

voor een lang tijd was ben laden een held voor veel van ons, we trapten alemaal  in, inclusief mijself, maar sinds deze man zich achter de  islam verschuilt hebben we aleen maar elend in deze  werld, en er zijn al heel wat aanslagen op  ziijn naam opgeist 9/11, madrid en ga zo  door, en ik  geloof  niet dat alqaida dat heeft gedaan, en meschien ook wel. maar er zijn gewoon landen die eigenlijk deze organisatie finacieren, hij  was vroeger bevriend met busch, en nog een ding waar we nooit bij  hebben stil gestaan, hij kleemt voor  de palesteinen op tekomen,
maar er is nog nooit een aanslag in israel gepleegd en door alqiada opgeist, oke wel in tunesie  en casablanca,  groepering die aan alqaida worden gelinkt, maar nooit in israel is toch vreemd

SAMADIE


Sa3ieD

Binladen als held..........??? Ben ik blij dat ik als klein kind gewoon Boesh Boesh en de Snorkels keek.

SAMADIE

Citaat van: Sa3ieD op 19/07/2006 om 21:57:43
Binladen als held..........??? Ben ik blij dat ik als klein kind gewoon Boesh Boesh en de Snorkels keek.

zo  tezien is goed lezen, een kunst die jij nog niet hebt geleerd, jammer

Sa3ieD

Citaat van: SAMADIE op 19/07/2006 om 23:17:06
Citaat van: Sa3ieD op 19/07/2006 om 21:57:43
Binladen als held..........??? Ben ik blij dat ik als klein kind gewoon Boesh Boesh en de Snorkels keek.

zo  tezien is goed lezen, een kunst die jij nog niet hebt geleerd, jammer
Heb je last van dementie?
Je zegt duidelijk:

voor een lang tijd was ben laden een held voor veel van ons, we trapten alemaal  in, inclusief mijself, maar sinds deze man zich achter de  islam verschuilt hebben we aleen maar elend in deze  werld [...]

Timarzgha

Citaat van: SAMADIE op 19/07/2006 om 19:38:41
voor een lang tijd was ben laden een held voor veel van ons, we trapten alemaal  in, inclusief mijself, maar sinds deze man zich achter de  islam verschuilt hebben we aleen maar elend in deze  werld, en er zijn al heel wat aanslagen op  ziijn naam opgeist 9/11, madrid en ga zo  door, en ik  geloof  niet dat alqaida dat heeft gedaan, en meschien ook wel. maar er zijn gewoon landen die eigenlijk deze organisatie finacieren, hij  was vroeger bevriend met busch, en nog een ding waar we nooit bij  hebben stil gestaan, hij kleemt voor  de palesteinen op tekomen,
maar er is nog nooit een aanslag in israel gepleegd en door alqiada opgeist, oke wel in tunesie  en casablanca,  groepering die aan alqaida worden gelinkt, maar nooit in israel is toch vreemd
Al qaida treed steeds vaker op als vrijbrief en rechtvaardiging van/voor de amerikaanse acties.
Trek daar je conclusie maar uit, voor mij word alqadia of gegijzeld door de VS, of spannen samen en het laatste is denk ik meer van toepassing.

SAMADIE

yep zo denk ik  ook erover, de terorisme is tegen woordig een kaartblansch voor idereen wat willen bereiken verkiezingen winnen of wat dan ook, angst  is het toverwoord in de hedendaags politiek.

Timarzgha

Citaat van: SAMADIE op 01/10/2006 om 23:14:22
yep zo denk ik  ook erover, de terorisme is tegen woordig een kaartblansch voor idereen wat willen bereiken verkiezingen winnen of wat dan ook, angst  is het toverwoord in de hedendaags politiek.
klopt a tawmat, en vooral ook een vrijbrief om af te rekenen met politieke tegenstanders.
Zoals de islamitische groeperingen, en broederschappen.