Hoofdmenu

privacy

Gestart door Dora, 19/07/2006 om 16:22:30

Dora

ik heb begrepen dat de admin's toegang hebben om de pm's van de leden te lezen.
ik ging er van uit dat de admin's zo fatsoenlijk waren om dat niet te doen..helaas is alles minder waar.

dus mocht je als lid belangrijke persoonlijke info hebben in je inbox..verwijder het.

gegroet L_L.

Y.assine

Ja, dat is inderdaad zo... maar ik denk niet dat er misbruik van wordt gemaakt...

Dora

ik heb me er nooit in verdiept..zoals ik al zei omdat ik ervan uitging dat ze fatsoenlijk waren.

maar iemand anders is er achter gekomen dat er een slimme admin is die het wel doet..

goed dit is alleen een waarschuwing voor de leden die net zo naief waren als moi...

Isefrawen

#3
Er is maar 1 administrator op dit forum, en die heeft het veel te druk om andermans pm's te lezen.
Moderators kunnen dat niet! De Administrator kan eventueel pm's lezen mits daar specifiek toestemming voor is afgegeven door de gebruiker van het forum. Deze mogelijkheid wordt alleen gebruikt indien men bedreigd is of dat soort wangedrag.

Dora

hoe kan belangrijke info dan uitgelekt zijn??..als iemand dingen tegen je zegt die ze nooit kunnen weten dan kan het haast niet anders dan dat iemand in je pm's is gaan rondneuzen..

Tamza

Denk even goed na met je nare dramatische kop voordat je de admin beschuldigd van zoiets zieks.

Er bestaat helemaal geen 'truc' om andermans PM's te lezen. Moderators kunnen sowieso niks checken, zelfs het ip-adres niet. Slechts 1 persoon is de admin en die heeft wel betere dingen te doen dan lopen rondneuzen in andermans inbox en OOK nog eens die informatie aan anderen lopen verspreiden. Zelfs als er bij de admin melding wordt gemaakt van gestalk via PM, dan kijkt de admin niet zo snel in de inbox van de 'verdachte', tenzij er duidelijke aanwijzingen zijn dat dit wel het geval is.

En als je met een beschuldiging komt, kom dan maar met een concreet voorbeeld. De 'privé info' is zogenaamd toch al uitgelekt? Niets te verliezen dus. Heb je geen bewijs, houd dan wijselijk je lasterpraatjes bij je.

admin

Zullen we afspreken dat we later Allah laten bepalen wie iets wel of niet doet.... Train maar alvast iedere dag in de sauna dan weet je hoe de hel aan gaat voelen voor lasterpraters.

Van mezelf weet ik dat ik geen PM's lees, ik heb dus niets te vrezen. Maar jij weet wel zeker dat ik het doe anders zou je mij niet publiekelijk beschuldigen, toch?

Schaam je diep.

*****

#7
Ik heb vrij recent een bijzonder slechte ervaring gehad met bovengenoemd verschijnsel. Doe niet of je neus bloedt. Tamza refereerde aan zaken die ze niet kan weten, tenzij pm wordt gelezen en zelfs besproken onder "vriendjes". De enige die dat kan is admin. Wie Tamza's meest recente en nogal onreglementaire reacties op mijn
bijdragen herinnert, weet wat ik bedoel, herhalen is hier niet nodig.
Naar aanleiding hiervan heb ik verzocht, via pm om geen stennis te schoppen, mijn lidmaatschap te beeindigen. Daarna heb ik alleen nog uit interesse de discussies gevolgd, maar niet meer geprobeerd in te loggen. Kan je checken hoor, admin.
Naar aanleiding van deze discussie werd de nieuwsgierigheid gewekt.
Ik merk nu dat het beeindigen helaas niet is gelukt. Als dit technisch niet mogelijk is, willen jullie dan zo vriendelijk te zijn me te "bannen" svp? Ik zou dit zeer waarderen, en het is bekend dat dit erg makkelijk gaat. Zo niet, dan ga ik gewoon alle discussies verruwen in Tamza-stijl. Er is er maar een persoon die hier ongestraft kan schrijven op een dergelijk onbeschofte manier zonder geband te worden, dus dan ben ik hopelijk wel zo weg.

Beetje ziek om Allah hier bij te halen trouwens. 

*****

Citaat van: 3abbesBuhakus op 19/07/2006 om 16:31:45
Er is maar 1 administrator op dit forum, en die heeft het veel te druk om andermans pm's te lezen.
Moderators kunnen dat soweerso niet! De Administrator kan eventueel pm's lezen mits daar specifiek toestemming voor is afgegeven door de gebruiker van het forum. Deze mogelijkheid wordt alleen gebruikt indien men bedreigd is of dat soort wangedrag.

Ik heb me niet slecht gedragen en niemand bedreigd.

admin

Citaat van: ***** op 19/07/2006 om 19:13:12
Citaat van: 3abbesBuhakus op 19/07/2006 om 16:31:45
Er is maar 1 administrator op dit forum, en die heeft het veel te druk om andermans pm's te lezen.
Moderators kunnen dat soweerso niet! De Administrator kan eventueel pm's lezen mits daar specifiek toestemming voor is afgegeven door de gebruiker van het forum. Deze mogelijkheid wordt alleen gebruikt indien men bedreigd is of dat soort wangedrag.

Ik heb me niet slecht gedragen en niemand bedreigd.

Nou doe je verhaal maar mevrouw roddeltante.

*****

Je hebt je verhaal nu.

*****

Nou kom op schijterd, durf je me niet te bannen met je zieke dramatische rotkop.
Steek die vieze roddelkop maar in je aangekoekte reet, oh nee toch maar niet want dan kan je er niet meer in genomen worden. Oh ja toch wel dat aarsgat is uitgewoond en er is plek voor tien.

Zo, Tamza stijl. Mooi he? Ik zelf vind het nogal walgelijk, ga nu even mijn dochen, wat zal die Tamza ziek zijn van zichzelf want zij doet dit met regelmaat om haar "schrijftalent" te etaleren.

Kom op, ban me dan, als je durft, lafbek.

*****

Ik ga maar, kan je even fijn het laatste woord nemen. Dan heb je tenminste nog iets, zielepiet.

admin

Citaat van: ***** op 19/07/2006 om 19:12:15
Ik heb vrij recent een bijzonder slechte ervaring gehad met bovengenoemd verschijnsel. Doe niet of je neus bloedt. Tamza refereerde aan zaken die ze niet kan weten, tenzij pm wordt gelezen en zelfs besproken onder "vriendjes". De enige die dat kan is admin. Wie Tamza's meest recente en nogal onreglementaire reacties op mijn
bijdragen herinnert, weet wat ik bedoel, herhalen is hier niet nodig.
Naar aanleiding hiervan heb ik verzocht, via pm om geen stennis te schoppen, mijn lidmaatschap te beeindigen. Daarna heb ik alleen nog uit interesse de discussies gevolgd, maar niet meer geprobeerd in te loggen. Kan je checken hoor, admin.
Naar aanleiding van deze discussie werd de nieuwsgierigheid gewekt.
Ik merk nu dat het beeindigen helaas niet is gelukt. Als dit technisch niet mogelijk is, willen jullie dan zo vriendelijk te zijn me te "bannen" svp? Ik zou dit zeer waarderen, en het is bekend dat dit erg makkelijk gaat. Zo niet, dan ga ik gewoon alle discussies verruwen in Tamza-stijl. Er is er maar een persoon die hier ongestraft kan schrijven op een dergelijk onbeschofte manier zonder geband te worden, dus dan ben ik hopelijk wel zo weg.

Beetje ziek om Allah hier bij te halen trouwens. 


Ik weet niet wat voor leven jij hebt maar ik heb andere dingen te doen dan de pm's lezen van een 40jarige hollandse vrouw die lid is van een Berbers forum. Maar zoals ik zei, van mezelf weet ik dat ik geen pm's lees. Aangezien ik de enige ben die toegang heeft tot de database loop jij zwaaaar te ijlen.

Verder gun ik jou de ban niet, je mag lekker aan de schandpaal blijven hangen waar je vaak genoeg op bent genageld door leden van dit forum. Als je het niet aankan om met de realiteit geconfronteerd te worden inzake je vriendje dan moet je hier gewoon niet komen, kom geen zielige nonsense verhaaltjes aanhouden over PM's die gelezen worden. Je kunt niet om het feit heen dat je keer op keer in discussies keihard op je bek gaat. Verder laat ik het hierbij.

Tamza

#14
Citaat van: ***** op 19/07/2006 om 19:12:15
Ik heb vrij recent een bijzonder slechte ervaring gehad met bovengenoemd verschijnsel. Doe niet of je neus bloedt. Tamza refereerde aan zaken die ze niet kan weten, tenzij pm wordt gelezen en zelfs besproken onder "vriendjes". De enige die dat kan is admin. Wie Tamza's meest recente en nogal onreglementaire reacties op mijn
bijdragen herinnert, weet wat ik bedoel, herhalen is hier niet nodig.
Naar aanleiding hiervan heb ik verzocht, via pm om geen stennis te schoppen, mijn lidmaatschap te beeindigen. Daarna heb ik alleen nog uit interesse de discussies gevolgd, maar niet meer geprobeerd in te loggen. Kan je checken hoor, admin.
Naar aanleiding van deze discussie werd de nieuwsgierigheid gewekt.
Ik merk nu dat het beeindigen helaas niet is gelukt. Als dit technisch niet mogelijk is, willen jullie dan zo vriendelijk te zijn me te "bannen" svp? Ik zou dit zeer waarderen, en het is bekend dat dit erg makkelijk gaat. Zo niet, dan ga ik gewoon alle discussies verruwen in Tamza-stijl. Er is er maar een persoon die hier ongestraft kan schrijven op een dergelijk onbeschofte manier zonder geband te worden, dus dan ben ik hopelijk wel zo weg.

Beetje ziek om Allah hier bij te halen trouwens. 


Ongelooflijk. Jij bent met stip de domste persoon die ik tot nu toe op dit forum ben tegengekomen.

Aan welke zaken zou ik hebben gerefereerd? Bedoel je de afstraffing die ik je hier heb gegeven:

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=9732.0

De topic waarin jij je persoonlijke issues met je verloofde ZELF hebt gedeponeerd en waar wij vervolgens ongevraagd mee lastig gevallen werden. Op basis van je eigen persoonlijke info die je daar hebt gegooid, hebben zowel Sa3ied als ik de conclusie getrokken (op een overigens spottende en geen SERIEUZE manier) dat jij geflashed wordt door jouw verloofde. Nu onze conclusie blijkbaar waarheid blijkt te zijn, moet je niet rond gaan lopen liegen dat de admin in jouw inbox heeft zitten neuzen, maar moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom jij zulke gevoelige en persoonlijke shit van jezelf op een openbaar forum plaatst.

Die domme fout is jouw eigen schuld. Dat jij vervolgens niet tegen de reactie kan van mensen die niet gediend zijn van veralgemening van moslims die jij baseert op slechts ervaringen met je verloofde, is niet mijn probleem. Wees alleen geen slechte verliezer, en ga je poedeltje geen instructie geven om zo'n topic te openen waarin zij ongegrond zulke verdachtmakingen uit jegens de admin (en indirect moderators die niet eens PM's kunnen checken).

En vergeet niet dat liegen altijd slecht uitpakt. Jij staat nu twee keer voor lul. a) De spottende conclusie die wij hebben getrokken blijken blijkbaar waar te zijn. Dat spijt me heel erg voor je. b) Je hebt onterecht beschuldigingen geuit, puur uit wanhoop en wrok.

Liegen, dat is pas ziek. Moge Allah je het vergeven.