Hoofdmenu

milouda

Gestart door appie187, 24/05/2004 om 18:08:41

sabahtaza

ik heb wel een keer een foto van haar gezien..op internet
en zelf heb ik een keer op de radio een intervieuw gehoord op de radio van die marokaanse zender ofz.

ze vertellde toen dat ze 38 jaar oud was, op die foto leek ze ook rond die leeftijd, terwijl haar stem net lijkt van een meisje van 20.
ze heeft 3 kinderen, en is woonachtig in titouan.
maar is afkomstig uit houcima(aytwajager)
ze werkt voor haar kinderen en voor haar ouders had ze verteld.
ze vertellde ook dat ze al 20 jaar zingt.
dit was ongeveer 3 jaar gelden dus ze zou nu wel in de 40 zijn.
thallaa sabah

Izouran

Citaat van: appie187 op 24/05/2004 om 18:08:41
wie heeft er foto's van van milouda en wie weet hoe oud ze is





ik denk dat ze ergens in de 40 is

athsaynou

#17
Een pracht zangeres...zij is een van de mensen die de Izran in stand heeft gehouden..ze heeft al heel wat uitgebracht...

onwetend

yep ze is ook mijn favoriet ik hou niet echt van marokkaanse muziek maar voor haar izran voel ik wel wat dat ze in tetouan woont betwijfel ik ik zag haar dochter vaak in biya (al-hoceima) lopen ze zeggen dat ze nu met een man getrouwd is uit duitsl;and maar dat weet ik niet zeker azul

onwetend

ik heb trouwens ook gehoord dat ze geen muziek meer maakt (zingen) weet iemand hier meer over...???

athsaynou

Citaat van: onwetend op 30/05/2005 om 22:28:41
ik heb trouwens ook gehoord dat ze geen muziek meer maakt (zingen) weet iemand hier meer over...???

Ze zingt nog..

Citaat van: abrid op 25/05/2004 om 08:20:31
Er zijn ook video banden van haar te koop. Zelf heb ik er 2 een met Sellam Arifi en een met echt een oude man naam onbekend. Die ken me een partij izran. Vooral over  moulay mouhand.

Ik heb ze in de bazar op de hoefkade gekocht.

Abrid toch! van tegenwoordig of die oude van ze?

Adres?

abrid

Citaat van: m'Izran op 30/11/2005 om 16:06:17
Citaat van: onwetend op 30/05/2005 om 22:28:41
ik heb trouwens ook gehoord dat ze geen muziek meer maakt (zingen) weet iemand hier meer over...???

Ze zingt nog..

Citaat van: abrid op 25/05/2004 om 08:20:31
Er zijn ook video banden van haar te koop. Zelf heb ik er 2 een met Sellam Arifi en een met echt een oude man naam onbekend. Die ken me een partij izran. Vooral over  moulay mouhand.

Ik heb ze in de bazar op de hoefkade gekocht.

Abrid toch! van tegenwoordig of die oude van ze?

Adres?

Die winkel zat in de Bazar op de hoefkade in Den Haag. Maar ik heb gezien dat dat pand nu leeg staat. Dus jammer mischien is ie verhuisd.