Hoofdmenu

milouda

Gestart door appie187, 24/05/2004 om 18:08:41

appie187

wie heeft er foto's van van milouda en wie weet hoe oud ze is

hakim_k

#1
blijkbaar heeft niemand echte foto's van haar. Zij is te lelijk om op de foto te komen. Wel een keer heb ik het toch kunnen zien, en vond haar niet knap in ieder geval! leeftijd schat ik tussen 40 en 45

Wasilla tarifest

#2
Hakim schaam je om zo over iemand te praten die je niet eens persoonlyk kent! Misschien heeft zy wel hele andere redenen om haar foto's niet te plaatsen! Oordeel niet zo snel over mensen die je helemaal niet kent. En wat allah heeft geschapen is allemaal mooi!!!


AZUL

appie187

#3
die foto's op haar albums is zij dat niet

Wasilla tarifest

#4

Citeerdie foto's op haar albums is zij dat niet

nee, meestal zyn dat engelse modellen

abrid

#5
Er zijn ook video banden van haar te koop. Zelf heb ik er 2 een met Sellam Arifi en een met echt een oude man naam onbekend. Die ken me een partij izran. Vooral over  moulay mouhand.

Ik heb ze in de bazar op de hoefkade gekocht.

Wasilla tarifest

#6

CiteerEr zijn ook video banden van haar te koop. Zelf heb ik er 2 een met Sellam Arifi en een met echt een oude man naam onbekend. Die ken me een partij izran. Vooral over  moulay mouhand.

Ik heb ze in de bazar op de hoefkade gekocht.

waar is dat hoefkade? Lykt me leuk om ze te bekyken ben namelyk gek op sellam arifi

Tarifit

#7
Appie

Kijk op www.mimoun.net
Hier vindt je een echte foto van Milouda


hakim_k

#8

CiteerAppie

Kijk op www.mimoun.net
Hier vindt je een echte foto van Milouda



Zo heb ik haar ook ongeveer op de foto gezien bij saada muziek in Utrecht. zij ziet onverzorgd uit maar kan wel jonger en mooi lijken als zij zich opmaakt. haar stem is mooier en jonger dan zij zelf. vandaar misschien dat zij geen eigen foto laat gebruiken. Een ding is zeker bij mij: Ik vind haar het beste van Rif samen met Ithran en Omar Ayyaou.

ozl13

#9
waar is dat hoefkade? Lykt me leuk om ze te bekyken ben namelyk gek op sellam arifi


Hoefkade loopt dwars door de Haagse Schilderwijk. Kun je niet missen.

hakim_k

waar kun je het meer kopen. wil zoek ook heel graag een videoband van haar of van iemand anders. als het maar bekende rifzanger is.  

Wasilla tarifest

#11

CiteerZo heb ik haar ook ongeveer op de foto gezien bij saada muziek in Utrecht. zij ziet onverzorgd uit maar kan wel jonger en mooi lijken als zij zich opmaakt. haar stem is mooier en jonger dan zij zelf. vandaar misschien dat zij geen eigen foto laat gebruiken. Een ding is zeker bij mij: Ik vind haar het beste van Rif samen met Ithran en Omar Ayyaou.

ewa als je je eerst moet gaan opmaken om mooi te worden dan ben je eigenlyk gewoon niet mooi

Wasilla tarifest

#12

Citeerwaar is dat hoefkade? Lykt me leuk om ze te bekyken ben namelyk gek op sellam arifi


Hoefkade loopt dwars door de Haagse Schilderwijk. Kun je niet missen.
en als er 1 iemand is die weet dat ik niet naar zulke plaatsen ga dan ben jy het wel

ozl13

#13
Ja, daar zeg je wat...
We gaan met zijn allen naar de Hoefkade, OK?

Maar jij komt ook eens keer naar Outremeuse in Liège (Luik). Nog veel gezelliger!

;)

Wasilla tarifest

#14

CiteerJa, daar zeg je wat...
We gaan met zijn allen naar de Hoefkade, OK?

Maar jij komt ook eens keer naar Outremeuse in Liège (Luik). Nog veel gezelliger!

;)
jajajajajajajaj