Wat heeft M6 met Ajdir.

Gestart door Gordo, 10/07/2006 om 22:39:55

Dora

ow dat wist ik niet...we hebben ook 2 kasitta's tog?
in qzeneya en bij aith touzine nietwaar?

miss.F.

Citaat van: Dora op 18/08/2006 om 10:49:52
ow dat wist ik niet...we hebben ook 2 kasitta's tog?
in qzeneya en bij aith touzine nietwaar?

ja volgens mij zijn er ook 2 kasita´s. Zoe zie je maar, men was niet echt origineel wat plaatsnamen betreft

Dora

Citaat van: miss.F. op 18/08/2006 om 10:53:50
Citaat van: Dora op 18/08/2006 om 10:49:52
ow dat wist ik niet...we hebben ook 2 kasitta's tog?
in qzeneya en bij aith touzine nietwaar?

ja volgens mij zijn er ook 2 kasita´s. Zoe zie je maar, men was niet echt origineel wat plaatsnamen betreft

hahahaha :)


E3ber_Tastite

Er is maar een Kassita n J3ounna en het behoort tot de Ait Touzine, al wonen er wel meer Izenayyen in.

Er is er dus maar eentje.

Dora

nee joh gekkie..kasitta is naast bouankoud..daar doen ze boodschappen.
kan nooit van aith touzine zijn.

E3ber_Tastite

Citaat van: Dora op 19/08/2006 om 20:52:52
nee joh gekkie..kasitta is naast bouankoud..daar doen ze boodschappen.
kan nooit van aith touzine zijn.

Hahah, kassitta behoort toch echt tot de Ait touzine en het zit net op de grens van Gzenaya en de Ait Touzine, helaas voor ons want we hebben al zo weinig stadjes, misschien dat Bou3enkoud nog wel een stadje kan worden, mits al die oujdanaren weer eens terugkeren. Vind je niet?

Dora

Citaat van: E3ber_Tastite op 20/08/2006 om 00:25:43
Citaat van: Dora op 19/08/2006 om 20:52:52
nee joh gekkie..kasitta is naast bouankoud..daar doen ze boodschappen.
kan nooit van aith touzine zijn.

Hahah, kassitta behoort toch echt tot de Ait touzine en het zit net op de grens van Gzenaya en de Ait Touzine, helaas voor ons want we hebben al zo weinig stadjes, misschien dat Bou3enkoud nog wel een stadje kan worden, mits al die oujdanaren weer eens terugkeren. Vind je niet?


hahaha...wij pakken het groots aan..een stad in beslag nemen wat nog niet van jou is heeft meer werk en strategie nodig dan een dorpje dat al van jou is opknappen..
maar we zijn onderweg :)

nee nee volgens mij klopt je theorie echt niet...als papa en mama weer terug zijn ga ik dat vragen..ik weet zeker dat er 2 kassita's zijn waarvan 1 van ons.

(Offline)


nee nee volgens mij klopt je theorie echt niet...als papa en mama weer terug zijn ga ik dat vragen..ik weet zeker dat er 2 kassita's zijn waarvan 1 van ons.
Citeer
kweet niet welke arif jij geweest ben, of welke ariffie jou dit wijs heb gemaakt...
maar kassita is er maar 1 van, en het behoort tot de ait touzin, en is provincie alhoceima! :P

Dora

vraag je broer even dan..die heeftdaar wel verstand van...

mara

Er bestaat maar 1 Kassita van de ait touzien, maar de igzenajen domineren dat stadje wel, zowel economisch als demografisch.

(Offline)

Citaat van: Dora op 20/08/2006 om 15:29:31
vraag je broer even dan..die heeftdaar wel verstand van...

hahaha, daar heb ik mij big brother niet bij nodig hoor ;)
ik heb zelf hele arif bijna  gezien, en ik weet ongveer hoe en wat...
en ik weet gewoon zker dat ik gelijk heb, geloof me nou!

Dora

#41
Citaat van: nich_da_shem op 21/08/2006 om 12:39:13
Citaat van: Dora op 20/08/2006 om 15:29:31
vraag je broer even dan..die heeftdaar wel verstand van...

hahaha, daar heb ik mij big brother niet bij nodig hoor ;)
ik heb zelf hele arif bijna  gezien, en ik weet ongveer hoe en wat...
en ik weet gewoon zker dat ik gelijk heb, geloof me nou!

damn jullie hebben gewoon gelijk..heb net collega gevraagd..het is idd van de aith touzine maar grenst aan qzeneya..

almohim nesti3ma..:)

(Offline)

Citaat van: Dora op 21/08/2006 om 12:46:31
Citaat van: nich_da_shem op 21/08/2006 om 12:39:13
Citaat van: Dora op 20/08/2006 om 15:29:31
vraag je broer even dan..die heeftdaar wel verstand van...

hahaha, daar heb ik mij big brother niet bij nodig hoor ;)
ik heb zelf hele arif bijna  gezien, en ik weet ongveer hoe en wat...
en ik weet gewoon zker dat ik gelijk heb, geloof me nou!

damn jullie hebben gewoon gelijk..heb net collega gevraagd..het is idd van de aith touzine maar grenst aan qzeneya..

almohim nesti3ma..:)
grenst indd aan qzeneya, daar in kassita zijn ook die douaniérs...daar sla je af als  je richting dagilia wilt taza fes meknes enz enz

toevallig vorig jaar langs gereden, vandaar dat ik het met volle overtuiging beweerde!

Dora

nou was daar in 2003 me tante in al hoceima opzoeken...en vorig jaar toen we familie in taza bezochten om richting agadir marrakech enz te gaan..dus het ging niet zozeer om waar het lag..maar meer om het idee dat ik had dat er nog een 2e was ergens daar in rif...

mara

#44
Citaat van: nich_da_shem op 20/08/2006 om 12:36:45

nee nee volgens mij klopt je theorie echt niet...als papa en mama weer terug zijn ga ik dat vragen..ik weet zeker dat er 2 kassita's zijn waarvan 1 van ons.
Citeer
kweet niet welke arif jij geweest ben, of welke ariffie jou dit wijs heb gemaakt...
maar kassita is er maar 1 van, en het behoort tot de ait touzin, en is provincie alhoceima! :P
Kassita ligt in de provincie Nador hoor ;) Als je bij Kassita rechtdoor gaat kom je op een gegeven moment bij een houten brug aan (wat je een brug mag noemen), daar eindigt de provincie Nador.