NOORDERKLANK WORD AANGEVALLEN MAAR TOCH GROEIT DE ACHTERBAN

Gestart door Noorderklank, 07/07/2006 om 18:52:24

Noorderklank

ER ZIJN MENSEN DE KRITIEK LEVEREN OP DE JONGE MAROKAANSE RAPPER VAN NOORDERKLANK MAAR IK NIET HIJ IS NOG JONG EN AAN HUN WEBSITE WORD NOG GEWERKT DUS DE NUMMERS DIE DAAR TE DOWNLOADEN ZIJN SLECHTS OUWE DEMOS MAAR VANAF 15 SEPTEMBER KOMT ER OP WWW.NOORDERKLANK.NL NIEUWE MUZIEK NIEUWE PLAATJES EN BINNEN KORTE TIJD ZAL ER OOK EEN CLIP UITKOMEN DUS VOOR ALLE MENSEN DIE KOMENTAAR OP HEM HEBBEN WACHT MAAR DAN ZULLEN JULLIE ZELF WEL ZIEN HOE GOED DIE JONGEN IS

Isefrawen



Yoepiey, goed voor jou... maar hou op met schreeuwen, damn ik heb al koppijn...

Y.assine

#2
Ik haat het wanneer iemand dat doet... Soms wil ik gewoon dat die caps lock van het toetsenbord verdwijnt, de meesten zijn toch te lui om de hele tijd shift ingedrukt te houden, en zullen het dus alleen gebruikten wanneer het hoort.

groenebriefjes

Citaat van: Noorderklank op 07/07/2006 om 18:52:24
ER ZIJN MENSEN DE KRITIEK LEVEREN OP DE JONGE MAROKAANSE RAPPER VAN NOORDERKLANK MAAR IK NIET HIJ IS NOG JONG EN AAN HUN WEBSITE WORD NOG GEWERKT DUS DE NUMMERS DIE DAAR TE DOWNLOADEN ZIJN SLECHTS OUWE DEMOS MAAR VANAF 15 SEPTEMBER KOMT ER OP WWW.NOORDERKLANK.NL NIEUWE MUZIEK NIEUWE PLAATJES EN BINNEN KORTE TIJD ZAL ER OOK EEN CLIP UITKOMEN DUS VOOR ALLE MENSEN DIE KOMENTAAR OP HEM HEBBEN WACHT MAAR DAN ZULLEN JULLIE ZELF WEL ZIEN HOE GOED DIE JONGEN IS
wtf is noorderklank? heb k wat gemist? drop eens een nr van hem dan, dan drop ik ook 1 van me broertje haha.

groenebriefjes

never mind, k heb geluisterd op die site..not impressed..

Noorderklank


groenebriefjes

Citaat van: Noorderklank op 27/07/2006 om 17:35:11
oke www.noorderklank.nl daar kun je gratis nummers downloaden
Gratis? Waarom dat woord erbij? Denk je iemand gaat betalen voor die shit? No offense.. Laat k verder maar zwijgen haha. Peace

Tamza

Voor beginners klinkt het niet eens zo slecht.

Veel succes!

Tamza

Vooral het nummer 'Noorderklank' klinkt goed. Die eerste rapper valt wel tegen, met dat Antiliaans accentje. Totaal geen flow. Maar die tweede wel.

bou-yafar

een ding moet ik jullie nageven, het is marketing op z,n best alleen die slogen kan beter (je weet wel van die achterban en zo je praat als of het hebben over een gureliastrijders.)

Noorderklank

bedankt tamza die anti hoort ook niet bij noorderklank noorderklank heeft maar een rapper en dat is samir of ook dt genoemt maar er komen binnenkort wel leuke dingen van noorderklank uit hun album aan het eind van het jaar en ook nog hun eerste clip en wat ik nou leuk vind aan noorderklank is dat ze hun hele album inkomsten doneren aan goede doelen in marokko

MBTiza

ja herrie...dat er uberhaupt mensen zijn die hiernaar luisteren..echte shitmuziek zeg..