Robin de Ruijter: '11/9 is een leugen'

Gestart door Isefrawen, 05/07/2006 om 16:18:02

Isefrawen


http://www.yayabla.nl/Showarticle.asp?article=1414

En andere theorien over 11 september, de aanslag...
Best interessant...

miss.F.

een samenvatting aub (maar niet te lang) ik kan vandaag niet al teveel informatie doorlezen en opnemen, zal wel met het weer te maken hebben.

maar, ik heb dus ook een keer een dvd gezien waarin een journalist die het invliegen van de vliegtuigen bestudeerde en concludeerde dat er een complot zou zijn en dat het egen passagiersvliegtuigen zouden zijn die ingevlogen maar grote vliegtuigen met mogelijk een raket op de buik

groenebriefjes

#2
Citaat van: miss.F. op 05/07/2006 om 16:21:26
een samenvatting aub (maar niet te lang) ik kan vandaag niet al teveel informatie doorlezen en opnemen, zal wel met het weer te maken hebben.

maar, ik heb dus ook een keer een dvd gezien waarin een journalist die het invliegen van de vliegtuigen bestudeerde en concludeerde dat er een complot zou zijn en dat het egen passagiersvliegtuigen zouden zijn die ingevlogen maar grote vliegtuigen met mogelijk een raket op de buik
dit klopt, dit onderzoek is gedaan door spaanse wetenschappers. De gebruikte vliegtuigen waren overheidstoestellen, aangepast, die zijn iets langer, en ook hadden ze idd voorwerpen onder het vliegtuig zitten. K zal die link eens ff zoeken. k d8 op www.davidicke.com of op www.bilderberg.org

ameziane

TU Delft onderzoekt 9/11 

Uitgegeven: 31 juli 2006 10:48
Laatst gewijzigd: 31 juli 2006 15:25

DELFT - Studenten van de TU in Delft gaan de complottheorieën rond de aanslagen op het WTC en het Pentagon in de Verenigde Staten onderzoeken. Zij krijgen van Studium Generale deze zomer twee weken om onderzoek te doen.

In september organiseert het bureau een uitgebreid programma rond 9/11 en mogen de studenten hun visie tijdens een lezing naar buiten brengen. Dat heeft een woordvoerster van de TU maandag bevestigd naar aanleiding van een artikel in Trouw.
http://www.nu.nl/news/791862/10/TU_Delft_onderzoekt_9_11_%28video%29.html


Hadou

5 jaar worden wij scheef aangekeken. 100duizenden mensen zijn vermoord in Irak en afghanistan en elders. Vele duizenden zijn gevangen genomen. Ten onrechte . Omdat de brein achter die aanslagen meer aanduiden op het werk van CAI en Mossad en niet van Al Qa3ida.

Krijgen de nazaten van de doden en de onschuldige gevangen en anderen nog schade vergoeding?