Mogelijk vertrek Ali Boussaboun

Gestart door Izouran, 03/07/2006 om 20:05:13

Camaron'N'IstIgliwa

Citaat van: Hadou op 05/10/2006 om 17:51:21
France is a football paradice for Africans. A lot of the best Africans are started to play in France.

I don't joy that League 1. I like spanish, English , German leagues. Als i hate to watch italians last years. They play deffencive. Boring!

BTW: Escude is  playing for Sevilla since last season.

My fav league is the Premier league...it's speedy and so fair-play! They have also the best players forward.

nb: you're right he plays for Sevilla.

Rif Spirit

Citaat van: ElGalloNegro op 03/10/2006 om 14:58:43
Citaat van: Hadou op 02/10/2006 om 17:26:28
Ali Boussaboun s afkomst is Midar. Zijn ouders kwamen daar vandaan. Maar hij is in Tanger geboren. Mijn zwager een umidar bevestigde dat. Hij kent veel Boussabouns, sommigen wonen in Den Haag.
portret

Onzin zeg, Ali heeft bij mij op de middelbare school gezeten en komt oorspronkelijk uit Aith Ammart maar geboren en getogen in Tanger. Z'n oudere broer Hassan heb ik nog mee in een voetbalelftal gezeten. Ali spreekt overigens wel gebrekkig Tamazight. Ik weet nog dat ie in 1996 een contract kreeg en nog bij ons op school zat, hij kocht gelijk een gloednieuwe scooter die even later werd gejat door andere Marokkanen, hij verdiende toen 3000 gulden  in de maand...was echt een vermogen voor een 16-jarige ukkie!

Amzwaru,

He still plays in the Dutch league for Feyenoord.

Hoezo Onzin? ik denk dat Haddou wel gelijk heeft, je roept wel dat ie uit Ammart komt maar je hebt daarvoor geen bewijs behalve die verhalen van ik ken zijn broer..,
Wat dacht jij van Ali Boussaboun zelf die op op forum.kooora.com in  een interview die met hem gehouden was door de leden van dat forum,  verteld uit zijn eigen mond dat ie in Tanger geboren is maar oorspronkelijk uit Nador komt (waar precies weet ik niet, maar aangezien Haddou Midar aankaarte dan zou het best wel kunnen dat ie daar vandaan stamt) en niet te vergeten de achternaam Boussaboun komt veel voor in Nador.

MBTiza

#17
Haha ya onzin...Gozer die jongen komt uit Aith 3ammarth en is een Tangaoui....z'n oom wordt niet voor niets 3ammarti genoemd.

Rif Spirit

Citaat van: ElGalloNegro op 16/03/2008 om 16:22:44
Haha ya onzin...Gozer die jongen komt uit Aith 3ammarth en is een Tangaoui....z'n oom wordt niet voor niets 3ammarti genoemd.

dat ie in Tanger geboren is dat weten allemaal en dat was niet het punt waar we over twisten.
Maar hij is geen ait ammart en die verhalen van ik ken zijn oom en bla bla en hij heet niet voor niks ammarthi bla bla dat kan mij wat schelen als hier http://forum.kooora.com/f.aspx?t=3177654 Ali Boussaboun duidelijk zelf verteld dat ie oorspronkelijk uit Nador stamt toen hem gevraagd werd waar die uit de Rif stamt

ps: je moet registreren om de topic te kunen lezen, het was een interview gehouden door  de leden van dat forum met Ali Boussaboun en op bijna ieder vraag had ie een antwoord gegeven. ook op de vraag waar hij uit de Rif stamt en hij heeft geantwoord dat ie uit Nador stamt dus dan heeft Hadou wel gelijk.

ps: misschien die zogenaamd oom van hem die jij kent wordt ie ammarthi genoemd omdat hij iammar si xarriqen ;D