balkenellende wil verder !!!! is dit nou democratie !!

Gestart door SAMADIE, 30/06/2006 om 21:55:16

Sa3ieD

Citaat van: SAMADIE op 01/07/2006 om 22:01:45
jij bent grapige
maar als je het vaak genoeg zegt gellof je het zelf  wel, verder jah wat zal ik zeggen, ik geef mijn MENING  OF MAG DAT NIET \.

Pfffff, je mening is gebasseert op iets waar jij het dus niet mee eens bent. ZOALS ik zei constateer jij een probleem, namelijk die van wat balkenende zegt en wat democratie is. Je vraagt je af of het democratisch is, vervroegde verkiezingen zijn volgens jou de oplossing.
Jouw mening:
Probleem: Balkenende wil verder, maar je vraagt je af of dat wel democratisch is
Oplossing: Vervroegde verkiezingen

Ik zeg dat er geen sprake is van een probleem met democratie want zolang beleid kan rekenen op een meerderheid is het legitiem.

Maarja ik ga mijn tijd hier niet meer aan verspillen ik heb het je namelijk al 3x uitgelegd en je wilt het niet begrijpen.

PS: Respect? Omdat ik het niet eens ben met je ben ik opeens respectloos.....? Je ziet ze vliegen vriend.

SAMADIE

discussern:
1. samad leest een artiekel
2. samad heeft een mening erover
3.samad  schrijft een betoog erover
4. samad  geeft zijn mening erover
5. iemand die  het niet mee eens is  mag zijn meing geven

Isefrawen

#17
Er staat een vet varken voor de deur met drie veren op zijn kop te verkondigen dat het laatste uur geslagen heeft; wat moeten we doen?

A. Onze koffers pakken en maken dat we wegkomen
B. Soerat alquds opzeggen terwijl we een bot mes slijpen die het laatste uur voor het varkentje zal slaan
C. Nieuwe verkiezingen uitschrijven
D. De heilige maagd Maria tot vergiffenis vragen
E. Een klacht indienen omdat het vet varkentje de indianen ongefundeerd beledigd heeft door het dragen van veren
F. {...} We openen een topic op Amazigh.nl

SAMADIE

Pfffff, je mening is gebasseert op iets waar jij het dus niet mee eens bent.

Ik zeg dat er geen sprake is van een probleem met democratie want zolang beleid kan rekenen op een meerderheid is het legitiem.

Maarja ik ga mijn tijd hier niet meer aan verspillen ik heb het je namelijk al 3x uitgelegd en je wilt het niet begrijpen.

PS: Respect? Omdat ik het niet eens ben met je ben ik opeens respectloos.....? Je ziet ze vliegen vriend.
Citeer


JAH eindelijk heb jij door wat een mening betekent

SAMADIE

Citaat van: 3abbesBuhakus op 01/07/2006 om 22:20:31
Er staat een vet varken voor de deur met drie veren op zijn kop te verkondigen dat het laatste uur geslagen heeft; wat moeten we doen?

A. Onze koffers pakken en maken dat we wegkomen
B. Soerat alquds opzeggen terwijl we een bot mes slijpen die het laatste uur voor het varkentje zal slaan
C. Nieuwe verkiezingen uitschrijven
D. De heilige maagd Maria tot vergiffenis vragen
E. Een klacht indienen omdat het vet varkentje de indianen ongefundeerd beledigd heeft door het dragen van veren
F. {...} We openen een topic op Amazigh.nl


oke mag ik  vragen wat dit kan toevoegen aan deze  discuissie

MBTiza

Citaat van: Sa3ieD op 01/07/2006 om 15:28:25
Die begroting is al gemaakt, het jaar 2006 is al meer dan een jaar onderweg en in september wordt er een begroting gepresenteerd.

Die begroting maken ze zo effe tijdens hun vakantie op...;D om deze vervolgens in spetember te presenteren.

Ighes



Dit is JUIST democratie a khari Samadie, die eigenwijze Said heeft het dit keer echt wel bij het rechte eind (wat zelden het geval is, daar ben ik wel met je eens).

“Balkenellende wil verder, is dat nou democratie’ Inderdaad zoals Said al zei is dat democratie, want de meerderheid van de kamer is er voor. Verder is het Balkenende en niet Balkenellende.

Ps. Probeer zinnen als 'Mijn mening geven' te voorkomen. Dit soort  zinnen daar walgen de meeste mensen er van.

SAMADIE

ZO TE ZIEN WEET JIJ NIET WAT EEN MENING IS,
verder ga ik  niet mijn tijd verdoen hier  aan jullie,

Izouran

Het kabinet valt en ze gaan vrolijk verder, nu zijn we de laatste jaren aan alle kanten door deze regering bestolen. Kijk eens naar het ziekenfonds stelsel enz., het kabinet gaat op zijn bek een heel groot deel van de Nederlanders is er blij mee. De koningin die wijst Lubbers aan om een nieuw kabinet te vormen en dan kan balkenende vrolijk verder met zijn onzinnig werk in Den Haag. Mijn vertrouwen hebben ze in iedere geval niet.


Y.assine


(Offline)

Citaat van: Kingyassin op 04/08/2006 om 20:57:43
Citaat van: Don_Tmasint op 04/08/2006 om 20:38:50
Citaat van: SAMADIE op 30/06/2006 om 21:55:16
http://www.ad.nl/binnenland/article441628.ece

wat heeft dit topic te maken met imazighen en arif?...

...en wie zegt dat dat ermee te maken moet hebben? :P
niemand zegt dat
maar daar gaat men wel van uit
het heet niet voor nix amazigh.nl (voor zover ik weet heeft p.balkende geen enkele betrekking op het amazighzijnde)
dit is een van de weinige fora's die voor nl'se imazighen zijn, vandaar dat ik die opmerking van don wel op zen plaats vind! ;)

Y.assine

De site is gericht op imazighen, maar dat betekent niet dat er helemaal geen discussies mogen zijn die helemaal geen betrekking hebben tot de Imazighen.

Het is mischien wel amazigh.nl, maar die laatste twee letters moeten ook niet vergeten worden -- het zijn immers nederlandse imazighen die hier actief zijn, er moet dus ook een plaats zijn voor nederlandse onderwerpen, met of geen betrekking met de Imazighen. :P

(Offline)

Citaat van: Kingyassin op 07/08/2006 om 16:25:58
De site is gericht op imazighen, maar dat betekent niet dat er helemaal geen discussies mogen zijn die helemaal geen betrekking hebben tot de Imazighen.

Het is mischien wel amazigh.nl, maar die laatste twee letters moeten ook niet vergeten worden -- het zijn immers nederlandse imazighen die hier actief zijn, er moet dus ook een plaats zijn voor nederlandse onderwerpen, met of geen betrekking met de Imazighen. :P
ik heb mijn punt duidelijk gemaakt, ik hoop dat je het begrijpt
want denk niet dat ik de enigste ben die hier zo over denkt
dus ik weet niet wat jij denkt uit komt te leggen ??? met die 2 laatste letters, het kon net zo goed .com .tk .net of iets in die richting zijn!

:P :P :P :P :P :P

Y.assine

Okay, okay, het is een amazigh site, en ik kan het wel begrijpen... Hoewel, Don_tmasint is al lang genoeg lid van dit forum om te begrijpen dat er ook ruimte is voor niet-amazigh-gerelateerde onderwerpen zijn. Anders vindt ik het wel vreemd dat hij in al die talloze (non-amazigh-relateerde) topics deze vraag niet heeft gesteld.

Maar goed, ik ben weer koppig aan het doen, en dat leidt weer tot een discussie die nergens over gaat... wat is dit toch met mij de laatste tijd?