balkenellende wil verder !!!! is dit nou democratie !!

Gestart door SAMADIE, 30/06/2006 om 21:55:16

SAMADIE


SAMADIE

Dit is het toppunt  van arrogantie,en tegelijker tijd onzekerheid van een genadeloze verkiezing nederlaag, deze twee partijen zijn bang voor een te vroeg verkiezingen, neemt niet weg dat  d66 een partij is met een identiteitcrisis, die eigenlijk nooit deel had mogen nemen aan het kabinet, je kan deze mensen die  bang zijn voor de  verkiezing vergelijken met een student die zijn tentamen niet heeft geleerd en bang is dan voor het eindresultaat, dan meld ie zich ziek zodat hij de tentamen als nog op  een later moment kan maken. Ik zou zeggen menneer balkenellende weg wezen. We leven tenslotte in een democratie. Of weet hij niet wat het woord betekent.

hassan123

de meeste mensen hadden hetzelfde gedaan als ze in zijn schoenen stonden, het is heel erg logisch dat deze stap wordt gezet, dat zeg je zelf in je bericht. De meeste mensen langs de zijlijn en tegenstanders zijn het natuurlijk met jou standpunt eens, maar dit is dus democratie.

SAMADIE

uit wilke zin blijkt dat dat ik dat mijn tekst zeg ?

hassan123

en tegelijker tijd onzekerheid van een genadeloze verkiezing nederlaag, deze twee partijen zijn bang voor een te vroeg verkiezingen,


SAMADIE


Sa3ieD

Hij heeft gelijk, tuurlijk wil hij verder. Wat is het nut van verkiezingen die niet eens 1 jaar te vroeg komen. Het is niet dat het kabinet gevallen is om iets groots of om het gevoerde beleid. Was gewoon een domme actie van d66. Het is juist dat de linkse oppositie hyenna's bang zijn aangezien zij het in de polls steeds slechter doen en zo gauw mogelijk verkiezingen willen zodat ze niet nog meer zetels verliezen.

SAMADIE

SA3IED, als deze kabinet nog een jaar doorgaat, beteknet het dat ze een mooi begroting kunnen maken zodat ze  geen nederlaag icaseren, dat betekent does dat we in het jaar dat er opvolgt als nog achtter uit gaan,,

Sa3ieD

Citaat van: SAMADIE op 01/07/2006 om 14:52:40
SA3IED, als deze kabinet nog een jaar doorgaat, beteknet het dat ze een mooi begroting kunnen maken zodat ze  geen nederlaag icaseren, dat betekent does dat we in het jaar dat er opvolgt als nog achtter uit gaan,,
Die begroting is al gemaakt, het jaar 2006 is al meer dan een jaar onderweg en in september wordt er een begroting gepresenteerd. Als er in oktober verkiezingen zijn is er op z'n vroegst een begroting in januari en dat schiet niet op. Sowieso als een begroting op de steun kan rekenen van een meerderheid in de 2e kamer is het gewoon een "democratische" begroting dus ik snap je probleem niet. De begroting wordt ook door de LPF en de SGP goedgekeurd en heeft zo dus een meerderheid.

SAMADIE

ik  heb geen probleem, ik kondige puur mijn mening, en merk iets. maar  jah als jij dat een probleem  vindt, dan heb jij eerder een probleem.

Sa3ieD

Citaat van: SAMADIE op 01/07/2006 om 19:20:14
ik  heb geen probleem, ik kondige puur mijn mening, en merk iets. maar  jah als jij dat een probleem  vindt, dan heb jij eerder een probleem.
Zucht.....Begrijp je niet wat woorden betekenen? De titel die je dit onderwerp hebt gegeven geeft al aan dat je het een probleem vindt dat balkenende verder wil. Je vraagt je immers af of dit nou democratie is, je hebt dus een probleem met balkenende die verder wil anders zou je je die vraag niet stellen. Verder spreek je van arrogantie etc, je hebt problemen met wat hij zegt of doet anders zou je je er niet over opwinden.

SAMADIE

sa3ied ga eerst een les nemen wat discuseren betekent kom dan treug dan praten we verder.
ik geef mijn mening en mijn mening lees je in mijn stuk, een probleem is meer vraag stuk iets wat je kan oplossen,

Sa3ieD

Argumentatie voor dummies:
1. Samadie leest artikel over balkenede
2. Samedie vindt het belachelijk wat balkenende wil
3. Samedie ziet een probleem tussen wat balkenende zegt en de democratische principes
4. Samedie opent een topic op Amazigh.nl
5. Sa3ieD zegt tegen Samedie dat ie Samedie's probleem niet snapt omdat er geen sprake is van tegenstrijdigheden met de democratische principes.
6. Samedie ontkent dat ie een probleem heeft met wat Balkenende wil
7. Said legt uit wat een probleem is
8. Samedie steekt zijn hoofd in het zand en begint een liedje te zingen.

SAMADIE

#13
jij bent grapige/dummie
maar als je het vaak genoeg zegt geloof je het zelf  wel, verder jah wat zal ik zeggen, je moet nog een keer gaan uitzoeken wat een mening betekent,

SAMADIE

in een discussie hou je altijd respecct voor elkaar maar zo  tezien heb jij dat gemist,
maar je hebt een afoenaas  op  je foto, dat he je wel goed gezien