DE GOED NEWS SHOW: Kabinet Balkenende-2 gevallen

Gestart door SAMADIE, 29/06/2006 om 20:39:49

SAMADIE

Kabinet Balkenende-2 gevallen
Het kabinet is gevallen. Premier Balkenende maakte dat bekend in de Tweede Kamer. Hij biedt het ontslag van zijn kabinet morgen aan de koningin aan.

Het kabinet is gevallen omdat de D66- ministers Brinkhorst en Pechtold uit het kabinet zijn gestapt.


SAMADIE

AJOUW  heerlijk om weer gellijk te hebben, ik heb al weer een weddeschap gewonnen dankzij balekened

Isefrawen



Het doortrekken heeft lang geduurd, maar de keutel is eindelijk losgekomen van de pot...

Izouran


Lezeres

Nederland is 4 jaar lang door een poppenkast geregeerd, het ontbrak alleen nog aan Jan Klaassen en Katrijn :D

Y.assine

Correctie: De poppenkast was niet eens in staat het 4 jaar lang vol te houden. :P

Lezeres


Izouran

Moeten we nu weer gaan stemmen? Geen zin in.

miss.F.

Ik vind het storend dat het kabinet gevallen is vanwege zo'n stom issue. Die trut van een Verdonk heeft wel ergere dingen op haar geweten (Schipholbrand) waarom is het toen niet gevallen. Ik denk dat de D66 gewoon zieltjes probeert te winnen. Ik ben benieuwd of het ze wel lukt

Dora

alsof we blij moeten zijn..nu heeft de lpf zich aangesloten..het er nog erger aan toe dan voorheen..

Isefrawen

Die prutsers van lpf heeft er voor gezorgd dat balkie 1 uit elkaar ging, nu balkie 2 ook ten onder gaat is de kans groter dat ze als demonen-ministers onder een vvd-cda coalitie verder gaan, in ieder geval tot prinsjesdag, daarna komen er als het goed is verkiezingen. er komt nog een lijmpoging... ik sta ook niet raar te kijken als ineens blijkt dat d66 door de 'lijmpoging' het kabinet toch niet laat vallen.

SAMADIE

DE lpf  IS ZO goed as gesmolten, ik denk eerder dat  d66 bang is voor de twee  neiuwe partijen geertje wilders en pastors, en als e r  nu dus  eerder dan verwacht verkeizing zijn hebben die twee minder tijd  om zich voor tebereiden, en daar  bij d66 is gewoon een partije met een identiteit crissis. aleen het is indd jammer  dat het valt om zo iets.
het best cab is toch een met pvda en vvd.
ben niet echt een socia maar ga wel  links stemmmen

groenebriefjes

Het kabinet is gevallen voor Ayaan...te triest voor woorden, en die verdonk moest allang oprotte uit de kamer, die hoort in artis tijgers te voeren. Ze is gewoon te trots om haar fout te erkennen, telkens weer, domme afounas. Fout maken is menselijk, maar k denk dat zij zou zeggen, neej een fout is een fout, en regels zijn regels hahaha. Kowed met die hele politiek. Al die mensen hier in de kamer zijn nog erger dan marokkaanse parlementsleden..kkzielige poppekast.

Tamza

Ik vond die kop van Pechtold echt tof toen Brinckhorst aankondigde dat D66 uit het kabinet is gestapt. Pechtold glunderde, je kon het gewoon aan zijn kop aflezen. Prachtig.