Hoofdmenu

intersection help

Gestart door master_m, 11/05/2004 om 20:50:28

MissyR

Citeerhet lukt me niet man hoe moet het ???



ook k ben een meid :P
ma mn zusje heeft dat gedaan, wat k heb begrepen van haar moet je naar downloads gaan, ma je kan pas downloaden als er ergens een poppetje of pionetjes of zoiets groen is in plaats van rood...en daar staan alle liedjes op..
Of geef me je emailadres dan stuur k er wat op...key?

master_m

#16
m`n emaile adres is missnador2004@hotmail.com
Citeerook k ben een meid :P
ma mn zusje heeft dat gedaan, wat k heb begrepen van haar moet je naar downloads gaan, ma je kan pas downloaden als er ergens een poppetje of pionetjes of zoiets groen is in plaats van rood...en daar staan alle liedjes op..
Of geef me je emailadres dan stuur k er wat op...key?

MissyR

#17

Citeerm`n emaile adres is missnador2004@hotmail.com


Ik stuur t wel als k online ben key??

master_m

#18
het lukt me nog steeds niet ookal is dat pionnetje groen

Citeerook k ben een meid :P
ma mn zusje heeft dat gedaan, wat k heb begrepen van haar moet je naar downloads gaan, ma je kan pas downloaden als er ergens een poppetje of pionetjes of zoiets groen is in plaats van rood...en daar staan alle liedjes op..
Of geef me je emailadres dan stuur k er wat op...key?

master_m

#19
eey ik wil alle mennse bedanke vooral: Fatiha19 en MissyR enne marochaarlem jij kan de pot op maar ik heb de cd al

master_m

#20
eey het boeit me niet dat je ze elke dag ziet en dat je alle cd`s hebt ik vraag dat niet of kan je niet leze nou als je het niet kan zou ik zegge ga naar school

Citeerhahahhahahahha intersection dat zijn mijn buurjongens ik heb alle cd s ik zie ze elke dag