Hoofdmenu

Bijbel in het Tarifith

Gestart door athsaynou, 28/06/2006 om 18:52:18

Ighes



Ighyar di ighyar waha.

Weten jullie of die boeken te bestelen zijn. Ik vind het erg leuk en interessant om de bijbel in mijn moedertaal te lezen. Graag had ik het ook gedaan met de koran, maar helaas de vertaling naar het Tmazight wordt tegen gehouden door idioten somigen hier op de site.

Arab-Amazighi

Citaat van: Ighes op 07/07/2006 om 22:19:20


Ighyar di ighyar waha.

Weten jullie of die boeken te bestelen zijn. Ik vind het erg leuk en interessant om de bijbel in mijn moedertaal te lezen. Graag had ik het ook gedaan met de koran, maar helaas de vertaling naar het Tmazight wordt tegen gehouden door idioten somigen hier op de site.

Leer jij nou maar eerst Nederlands, het is BESTELLEN en geen BESTELEN, het is SOMMIGEN en geen SOMIGEN.... Dus wie is hier de aghyur...

Ik hoop niet dat je op mij doelt, het is goed voor mensen die het Arabisch niet spreken of kunnen lezen dat zij de koran in het Tamazight kunnen lezen. Maar dat boek is niet voor niets in het Arabisch geopenbaard.

*****

Citaat van: Ighes op 07/07/2006 om 22:19:20


Ighyar di ighyar waha.

Weten jullie of die boeken te bestelen zijn. Ik vind het erg leuk en interessant om de bijbel in mijn moedertaal te lezen. Graag had ik het ook gedaan met de koran, maar helaas de vertaling naar het Tmazight wordt tegen gehouden door idioten somigen hier op de site.

Je zou gewoon dat linkje in het eerste bericht kunnen volgen, dan heb je al aardig wat leesvoer. De vertalers zijn ook geinteresseerd in eventuele verbeteringen in hun vertaling, ze pakken het wat dat betreft ook netjes aan.

*****

Citaat van: Arab-Amazighi op 07/07/2006 om 21:13:00
Citaat van: DORO op 07/07/2006 om 21:06:47
bijbel vergelijken met toiletpapier, zeg meer iets over de chit in iemands hoofd om tot deze vergelijking te komen, een beetje respect mag best wel hoor,.




Respect voor stront dat God met een mens vergelijkt is niet nodig, bagger hoort op de vuilnisbelt...

Beste dwaalgast, ik heb het nagevraagd bij een serieuze moslim. De Bijbel hoort tot de geopenbaarde boeken, jij mag die dingen daarom niet zeggen.