KAN HIJ RAPPEN, OF DENKT IE DAT IE HET KAN ??

Gestart door SAMADIE, 25/06/2006 om 14:53:22

Memma

Citaat van: SAMADIE op 25/06/2006 om 14:53:22
menesen aangezien we  hier erg kritisch zijn, zou ik  graag julllie  mening willen horen over deze, marokaanse aanstormend talent, hij wordt wel  steeds beter.

http://www.noorderklank.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=38

deze link is  van een clip, en op www.noorderklank.nl zijn er nog ander nr te horen. ewa ik wacht op de reacties

OMG, wat's dit?...zeg ajb dat dit een grap is..

groenebriefjes

Citaat van: OzewiezeXtrLX op 26/06/2006 om 14:50:42
Citaat van: Dagobert-Rifi op 26/06/2006 om 14:49:10
voor rap moet je bij mij zijn hihi. als iemand toevallig een album zoekt, k heb er 10.000den.

Doe es wat meer Immortel en Xzibit plaatsen aub!
immortel heeft ni zoveel, welke nrs heb je? of welk album, dat maakt het makkelijker voor mij om wat te posten. En welke albums van Xzibit?

Samir!

chicka je maakt mij helemaal gek, als ik naar jou kijk ga ik bijna op mijn bek.

A ru777.  Dat is toch geen rap man. Goedkope troep.

Y.assine

Inderdaad... De teksten moeten veel beter...

groenebriefjes

hier heb je paar versies van het nr Bin-Laden. Incl. instrumentals. ;d Kan je je eigen skillz testen haha.

Clean version, incl. Instrumentals.
      
http://www.megaupload.com/?d=IQVH37JH

SAMADIE

#20
Citaat van: Kingyassin op 26/06/2006 om 21:25:48
Inderdaad... De teksten moeten veel beter...
dat zeg ik steeds  tegen hem, ze  kunnen beter baets blijven produceren, zijn de boys beter in.
maar een ding inschalah maken we binnekort een mooie versie van een amazigh klasieker, alleen moet eerst de artiesten spreken in maroc, en zou graag een goed amazig raper het moet laten doen.

Samir!

Een goede tekst is niet alles. Ze moeten goede beats hebben, niet van die pc gemaakte beats. Beats gemaakt dmv echte instrumenten, beetje die echte hip hop funk erin. Goede teksten en een goede flow. En een andere attitude, met alle respect, maar zoals zij zich uitten in die clip, met die vrouwtjes, zal hun muziek zich beperken tot een bepaald publiek.


Samir!

Deze gast moet goed luisteren naar, nl rappers zoals, brainpower, extince, raymzter illicit, postman en opgezwolle.

Maar om het goed te leren moeten ze goed luisteren naar rappers zoals:

Common
Mos def
Immortal Technique
talib kweli

Vind ik :D





Tamza

Zwolle is hiphip-hoofdstad van NL, he. Jawat is ook erg goed. Hier is zijn clip 'Duidelijk' in southpark-style. Gasten van Jeugd van Tegenwoordig en The Opposites worden in die clip letterlijk afgemaakt.

http://frontpage.wezkaz.nl/2006/05/27/jawat-duidelijk/

Isefrawen

Citaat van: Dagobert-Rifi op 26/06/2006 om 21:09:23
immortel heeft ni zoveel, welke nrs heb je? of welk album, dat maakt het makkelijker voor mij om wat te posten. En welke albums van Xzibit?

Als je wat old school rap hebt uit de jaren 80 (lees public enemy enzo) en Xzbit uit de jaren 90 (hun beste nummers, ik laat dat aan jou over) dan maak je mij en mijn basswoofers blij. Zo nu en dan hebben ze gewoon goeie rap nodig om ze met bass te voeden. Ik heb van Immortel de muziek die jij geplaats hebt in een topic, ik kende ze van vroeger, je weet, schoolplein muziek. Had ze toen op platen staan en wat mc's.
Dus Public Enemy en Xzbit aub... dump maar wat jij goed vindt...

groenebriefjes

Citaat van: OzewiezeXtrLX op 27/06/2006 om 13:36:15
Citaat van: Dagobert-Rifi op 26/06/2006 om 21:09:23
immortel heeft ni zoveel, welke nrs heb je? of welk album, dat maakt het makkelijker voor mij om wat te posten. En welke albums van Xzibit?

Als je wat old school rap hebt uit de jaren 80 (lees public enemy enzo) en Xzbit uit de jaren 90 (hun beste nummers, ik laat dat aan jou over) dan maak je mij en mijn basswoofers blij. Zo nu en dan hebben ze gewoon goeie rap nodig om ze met bass te voeden. Ik heb van Immortel de muziek die jij geplaats hebt in een topic, ik kende ze van vroeger, je weet, schoolplein muziek. Had ze toen op platen staan en wat mc's.
Dus Public Enemy en Xzbit aub... dump maar wat jij goed vindt...
k zal morge wat posten zoeken en posten voor je, k heb ziekelijk veel rap/hip-hop. Komt goed ;D

Bades