KAN HIJ RAPPEN, OF DENKT IE DAT IE HET KAN ??

Gestart door SAMADIE, 25/06/2006 om 14:53:22

SAMADIE

mensen aangezien we  hier erg kritisch zijn, zou ik  graag julllie  mening willen horen over deze, marokaanse aanstormend`` talent``?,

http://www.noorderklank.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=38

deze link is  van een clip, en op www.noorderklank.nl zijn er nog ander nr te horen. ewa ik wacht op de reacties

SAMADIE

#1
ZO TEzien zijn jullie niet zo kritisch als ik  had verwacht

allasian


SAMADIE

#3
zijn geluid wordt steeds beter, aleen hij mist iets maar wat, en zijn teksten hebben niet mijn smaak

Hadou


allasian

#5
Mana Rap a ? ik houd totaal niet van dit soort westerse muziek.

Y.assine

#6
Raapt hij veel op?

Nah... Ik hou niet dit type rap.

SAMADIE

#7
ik ook niet, hou meer van raymzter enzo, vindt ik inhoudelijker, maar hij heeft ook een aantal  ander nr,`op zijn site

Izouran

#8
Yeh kinderbijslag muziek. ff serieus mana ooh je maakt me gek, toen je in me ogen keek...
ewa safie dat noem je geen muziek man.

tikizdelah

#9
ik weet niet of ie goed kan rapen ??? maar rappen daar bakt ie nix van! hij staat nog in kinderschoentjes,hij zet het niet echt neer...zoals bijv negativ,extince,raymzter,lange frans...dat zijn mijn favo nl mc.

Isefrawen



Immortel Technique
KRS-One
Xzbit
Sticky Fingaz
Juvenile
etc...

Laat hem daar eens goed naar luisteren, vergeet die hollandse hop hop...


groenebriefjes

voor rap moet je bij mij zijn hihi. als iemand toevallig een album zoekt, k heb er 10.000den.

Isefrawen

Citaat van: Dagobert-Rifi op 26/06/2006 om 14:49:10
voor rap moet je bij mij zijn hihi. als iemand toevallig een album zoekt, k heb er 10.000den.

Doe es wat meer Immortel en Xzibit plaatsen aub!

athsaynou

#13
Citaat van: SAMADIE op 25/06/2006 om 19:29:16
zijn geluid wordt steeds beter zorg ik  wel voor, aleen hij mist iets maar wat



Hij heeft er de skills niet voor en inhoudelijk is ......heb er geen woorden voor!

SAMADIE

kortom ik ben niet de enige die  er niet in gelooft, van de nl  mc`s vind ik raymzter jawat , opgezwole en negative de beter, en voor de rest 2pac  die is van alle  markten thuis