Wie is je favoriete Amazigh Zanger(es) ?

Gestart door Falku, 12/11/2000 om 20:37:57

Yasmine

#60
Is het waar dat Said Mariouari verslaafd is aan cocaïne?

Mohnsen

#61
salam Yasmine hahahaha
Alles kan awetcmainoe, maar ik vind het niet erg.
Yasmine heb je het ooit geproeft???

Yasmine

#62
Nee ik heb het niet geproefd en ik zal het ook niet proeven. Ik vind het gewoon zonde dat iemand zichzelf kapot maakt met die troep.

halima (Gast)

#63
He mensen wat vinden jullie van Ramazo????????????????????????/////

Muchacho

#64
Nah zelf vind ik twatoum en benaghman het beste, maar iemand noemde de naam fikri tissakrine, wat een loser is dat zeg... hij woonde hier in den haag een tijdeje naast me, en blowen dat hij kan volgens mij vergeet hij zelfs te eten zo erg is het met hem..hij kwam uit al-hoceima aan en hete erste waar hij naar vroeg toen hij aankwam in koffiehuis al-hoceima in den haag was hasj....en z'n muziek is ook niet echt super dus.....minzi mulay mohand netta wa thjadji ... omdat ie niet meer leeft ofzo ...

Fouad (Gast)

#65
Yamna lkhemmari, Fadvma n loebbas, Sumica Lkhemmari, Mimunt n serwan,  Mudrus, Muhemmed naduri, Hamid n temsaman, Muhemmed ben jeddi, Ceotuf, Fadvma tafarxanect, Mimunt tatewzint, Muhemmed jilali, Miluda n lhvusima, Farida n Lhvusima...
Lwalid Mimun, Khalid Izri, Ithri n Mritc, Ithran eerste en twee, Allal...


ithran (Gast)

#66
ik vind deze zangers goed:ithran,waled mimoun,allal,twatoun,ayawan,ishegouan narif,mimounrafrou,en natuurlijk mijn lieve
familielid najmat errif.

nadori

#67
de beste is ithran ik ben echt trots op ithran.

Ighes (Gast)

#68
Mijn lievelings zangers is, en ik vindt dat zij een Nobel prijs  moet krijgen is .... de enige echte Mimont n Seroun.
Helaas is zij oud en zingt niet meer maar ik hou van deze dame, haar stem is godelijk.

IFFIS (Gast)

#69
Salaam,

Ik hou ook van mimount en serwal, vooral van het nummer: "Ba3dayi a Malika". Dat vind ik een mooi liedje

Sraam
8)

ithran

#70
azul.
Ik vind het leuk dat er mensen zijn die van mimount en seroual houden .
Die is namelijk familie.

Ighes (Gast)

#71
he itran, jij bent dus famalie van Mimount en Seroual, mag ik vragen hoe goed je haar kent en zou iets over haar willen vertellen, als zin hebt natuurlijk

ithran

#72
sorry ighes mijn opa allahirahmou wou niks met haar te maken hebben,maar ik zal het wel een keer aan mams vragen.

Ighes (Gast)

#73
He Ithran, is Mimount en Seroul misschien een zus van jou Opa???

Ahmed

#74
Azul Ijarien,
Tegenwoordig heb je zoveel Imazighen muziekanten, dat men het niet eens bij kan houden. Ik vindt dit een goede vooruitgang.
Ik ben gek op Mimoun Rafroua, Ayned, Ithran en Mimoun Os3id.
Om eerlijk te zijn ik luister alle Berberse muziek.

Azul en vergeet niet een kijkje te nemen op mijn nieuwe homepage. www.sellami.f2s.com